دنیای وب

یکی از بهترین راه ها برای تولید آگهی های تبلیغاتی تبلیغات منفرد است

ممکن است بسیاری از شما از تبلیغات منفرد اطلاع داشته باشید و این اصطلاح جدیدی برای برخی باشد. بسیاری از بازاریابان شرکت های وابسته از این منبع برای ترافیک و فعالیت های تولید سرب خود استفاده می کنند. این یک مدل تجاری خوب پاداش آور است.

تبلیغات تک چیست و چگونه کار می کند؟

تبلیغات منفرد با تبلیغات الکترونیکی بهتر کار می کند ، زیرا شما باید به جای ارسال آن ایمیل به مشترکان و پرداخت هزینه خدمات ، یک الگوی ایمیل یا کمپین تنظیم کنید و آن را به مالک لیست و صاحب لیست ارسال کنید. شما می توانید محصول ، خدمات یا پیوند وابسته را به ایمیل و مالک لیست خود اضافه کنید ، به آن ایمیل ترافیک ارسال کنید و در آن ایمیل و پیوند بازدید بسیار بالایی خواهید داشت.

فرض کنید شما محصولی دارید یا کالای شخص دیگری را به عنوان شرکت تبلیغاتی تبلیغ می کنید و هدف شما سلامتی و تناسب اندام است تا اینکه با شخصی که یک لیست ایمیل گسترده از مشترکان سلامتی و تناسب اندام دارد تماس بگیرید. شما با او / او بحث کرده و برای هر کلیک یا بازدید کننده ای که ایمیل شما را برای همه مشترکان از آن مکان خاص که واقعاً به محصول شما اهمیت می دهند ارسال یا ارسال می کند ، قیمت مشخصی را ارائه می دهید. اینجوری کار میکند. تقاضای زیادی دارد و بسیار سودآور است. بیایید جزئیات بیشتری را مشاهده کنیم

1. شرکت وابسته و سفارشی را پیدا کنید.

اگر به بازاریابی شرکت های وابسته علاقه دارید و نمی خواهید به جای تبلیغ کالای شخص دیگری در ابتدا ، محصول خود را بسازید. شما باید بهترین کالاهای مورد تقاضا را پیدا کنید و همچنین از رقابتی بودن آنها اطمینان حاصل کنید. آنچه در ابتدا باید انجام دهید این است که یک محصول کم هزینه تهیه کنید تا ایده های بیشتری کسب کنید و ممکن است اولین فروش سریع را برای ایجاد اعتماد به نفس خود انجام دهید. یک محصول با کیفیت می تواند مدت ها طول بکشد و به عنوان یک مبتدی به راحتی نمی توانید اولین فروش خود را به سرعت انجام دهید.

2. به دنبال فروشنده باشید

پس از انتخاب محصول ، باید یک فروشنده آگهی را انتخاب کنید. در اینجا باید مراقب باشید. این یک قسمت بسیار دشوار است ، اما شما مرحله به مرحله یاد خواهید گرفت. روش های زیادی برای یافتن فروشندگان خوب در بازار وجود دارد ، فقط به Google بروید و بهترین تبلیغات را برای ارتقا marketing بازاریابی وابسته جستجو کنید و لیست بسیاری از تبلیغات محبوب را خواهید داشت. آنچه شما باید انجام دهید استفاده از ماهیت محصول خود + فروشنده تبلیغات Google است.

در اینجا چند نمونه آورده شده است.

  • فروشندگان برنامه تناسب اندام تنها تبلیغات

  • فروشندگان انفرادی از دست دادن چربی

  • تبلیغات ایمیل مارکتینگ توسط تک فروشندگان

  • فروشندگان آنلاین آنلاین درآمد کسب کنید

به این ترتیب می توانید تعداد زیادی از لیست های فروشنده خود را بدست آورید و سپس می توانید با آنها تماس بگیرید و شماره مشترکین ، بررسی ها ، گواهینامه ها ، قیمت و غیره را بخواهید. روش دیگر برای یافتن آنها تبلیغ آژانس ها است. چیزهای خوب زیادی در آنجا وجود دارد.

3. چگونه پیوند وابسته را هدف قرار دهیم؟

هنگامی که بهترین فروشنده علایق خود را انتخاب کردید ، زمان آن فرا رسیده است که یک کمپین برای اشتراک گذاری با فروشنده راه اندازی کنید. سوال اصلی در اینجا این است که آیا ما باید ارتباط مستقیم با یک محصول وابسته را هدف قرار دهیم یا خیر؟

  • اگر ترافیک را مستقیماً به پیوند وابسته ارسال کنید ، نمی توانید لیست مشترکان خود را ایجاد کنید. شما می توانید این کار را انجام دهید ، اما هرگز لیست خود را نخواهید داشت.

  • با مشترک شدن در ایمیل می توانید صفحه فرود خود را ایجاد کنید تا بازدید کننده ای به صفحه فرود شما بیاید و ایمیل را پر کند و سپس می توانید لینک ارجاع خود را مستقیماً برای آنها ارسال کنید. به این ترتیب می توانید لیست خود را ایجاد کنید.

من در حال نوشتن مقاله جدیدی در مورد نحوه ایجاد صفحه فرود یا فشار دادن صفحه خود هستم. با من همراه باشید.

خب سرانجام ، هنگامی که تصمیم گرفتید چگونه لینک ارجاع خود را هدف قرار دهید ، یک کمپین ایمیل برای فروشنده تبلیغات منفرد ارسال کنید و او این ایمیل را برای همه مشترکان ارسال خواهد کرد و می توانید کلیک ها و فروش ها را آرام کنید ، ردیابی و نظارت کنید.

موفق باشید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا