دنیای وب

یک اشتباه رایج در بازاریابی اینترنتی می تواند تجارت شما را خراب کند

یکی از جالب ترین کارکنان فروش که من تاکنون با آن صحبت کردم این مدیر فروش و بازاریابی مستقیم به نام گلن ترنر است.

نه لزوما به این دلیل که وی مشاوره خوبی در زمینه فروش ، اخلاق و برخورد با افراد داشت (او در این کارها حرفه ای واقعی است) ، بلکه به دلیل این که یکی از مواردی که وی گفت احتمالاً بعداً من و خانواده من و مشاغل بازاریابی اینترنتی را از تحمل غم و اندوه زیادی نجات خواهد داد.

در حقیقت ، این راز که او به من گفت چیزی است که فکر می کنم هر بازاریاب اینترنتی باید از این پس به آن توجه کرده و فکر کند.

این بدان معنا نیست که هنگام بازگشت پول افراد به هم ریخته باشید.

حتی اگر می دانستید که حق با شماست و از پایان توافق پیروی نکرده اید ، حتی اگر می دانستید که در نامه از قانون پیروی می کنید.

چرا؟

زیرا شما هرگز نمی دانید با چه کسی مقابله کنید.

به خصوص اگر در اینترنت به مردم می فروشید.

به عنوان مثال ، گلن به من گفت كه چگونه یكی از شركتهای فرصت تجاری خود را كه در سال 1967 داشت به عنوان “قرعه کشی” بودن و بستن آن متهم کرد.

اکنون ، گلن همه کارها را قبل از کتاب انجام می داد و او همه این موارد قانونی بود.

اما اتفاقی که افتاد این بود که دو نفر وارد کار او شدند و موضوع با آنها کار نکرد و آنها می خواستند پول خود را پس بگیرند ، حتی اگر آنها واجد شرایط بازپرداخت پول نیستند و گلن هیچ کار اشتباهی نکرد.

بنابراین ، با کاری که اکثر مردم انجام می دهند ، او آن را به آنها بازنگرداند.

تنها مشکلی که وجود داشت این بود که این دو مرد دادستان بودند و بنابراین استفاده از نفوذ و قدرت خود برای خاموش کردن گلن برای آنها دشوار نبود.

هدف داستان؟

شما هرگز نمی دانید که به چه کسی بفروشید.

یک مرد مزخرف با یک آدرس ایمیل “hotmail” و نام کاذب درخواست بازپرداخت را می توان به روشهایی وصل کرد که می تواند تأثیر بسیار منفی بر شما ، تجارت و زندگی شما بگذارد.

بنابراین تقریباً همیشه پول را برمی گردانم. حتی وقتی می دانم درست می گویم.

بله ، استثنائاتی در این مورد وجود دارد (من به هیچ وجه سؤال کننده نیستم) ، اما بیشتر اوقات ، من به بازپرداخت سریع و فوری اعتقاد دارم.

نه تنها تصویر خوبی از شما به عنوان یک شخص معتمد و صادق ایجاد می کند ، بلکه می تواند بعداً غم و اندوه بسیاری را برای شما نجات دهد اگر کسی واقعاً بخواهد با تلاش برای شکایت از وی یا عصبانیت خود را با برخی از “الفبای” آژانس نظارتی فدرال ، عصبانیت خود را بر شما حل کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا