دنیای وب

یک بازار طاقچه آنلاین پیدا کنید

اگر مراحل درست را دنبال کنید ، کشف یک بازار طاقچه ساده است.

اولین قدم شناسایی بازارهای بالقوه مورد نیاز در حال حاضر است. با استفاده از ابزار جستجو برای یافتن بازارهای بازار آنلاین به این موضوع پی خواهید برد. تعداد زیادی از آنها وجود دارد ، دو نفر از آنها:

ردیاب کلمه

adwordsanalyzer

برای کشف محصولات و اطلاعاتی که افراد در جستجوی آنها هستند از موتورهای جستجو استفاده کنید و این نیازها و خواسته های مردم خواهد بود که شما را در یافتن جایگاهی مناسب که احتمالاً برای شما سودآور است راهنمایی می کند.

وقتی نتایج جستجو دریافت می کنید که در واقع به صورت داده های ماهانه است ، نتایج را بر 30 تقسیم کنید. آنچه می گیرید متوسط ​​جستجوی روزانه کلمات کلیدی است. اگر شما بیش از 700 نمره کسب کنید ، خود را جایگزین می کنید.

راه دیگر این است که از اشتیاق خود پیروی کنید. کارهایی را که دوست دارید بیشتر اوقات انجام دهید بیابید. کارهایی که خوب انجام می دهید تحقیقات و توسعه بیشتر به کمال.

گاهی موفقیت در زمینه ای که دانش یا علاقه شخصی کمی دارید ممکن است دشوار باشد. بنابراین می توانید با علایق فعلی خود شروع کنید. به عبارت دیگر ، اکنون چه کاری انجام می دهید؟ فکر می کنید از چه اطلاعاتی از خواندن و نوشتن لذت می برید؟

یک راه دیگر. به eBay بروید و روی SELL TAB در بالای صفحه اصلی کلیک کنید. سپس بر روی SELLER CENTRAL در پایین صفحه فروش کلیک کنید. صفحه را به پایین پیمایش کنید و روی پیوند مهم بر اساس دسته کلیک کنید. این همان جایی است که شما دسته بندی کالاهای داغ را پیدا می کنید. این به شما اشاره ای واضح در مورد سفارشات داغ آنلاین می دهد. همینطور که به سمت یک بازار عالی می روید این را بیشتر دنبال کنید.

برخی از اطلاعات را پر کنید و آنها را به صورت آنلاین قرار دهید. در صورت مهار صحیح ، این می تواند یک معدن طلا برای شما ایجاد کند.

از این بابت متشکرم ، و بازخورد را فراموش نکنید. در مورد ابزار تحقیق برای یافتن بازارهای مختلف ، می توانید از طریق ایمیل با من تماس بگیرید: abuaaremu@yahoo.com

این موفقیت شما در اینترنت است.

ابوعریمو

http://360.yahoo.com/abuaaremu

abu2006@sendfree.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا