دنیای وب

یک دستیار مجازی استخدام کنید: اجازه ندهید جغرافیا مانع شما شود


اگر یک دستیار مجازی استخدام می کنید ، این به معنای ایجاد رابطه با شخصی است که هرگز شخصاً ملاقات نکرده اید. برخی از کارآفرینان نسبت به این مشکل حساس هستند. اگر من با او ملاقات نکرده ام ، از کجا می دانم او قابل اعتماد ، قابل اعتماد و حرفه ای است؟ اگر من او را روز به روز نمی بینم ، از کجا می دانم که او کار را انجام می دهد؟ می توانید خود را در شک نگه دارید. اما بیایید لحظه ای وقت بگذاریم و به این فکر کنیم. دستیار مجازی قطعاً اولین رابطه مجازی شما نخواهد بود. چه تعداد ارتباط حرفه ای در LinkedIn برقرار کرده اید؟ اگر یک صفحه شغلی در فیس بوک دارید – که ما به شدت توصیه می کنیم – چند نفر را به طور حضوری ملاقات نکرده اید؟ ما در دنیای مجازی زندگی می کنیم که بیشتر افراد حرفه ای تلفن های هوشمند بیشتری نسبت به جلسات حضوری دارند و در شبکه های اجتماعی تعامل دارند. حتی اگر طرفدار زیادی در شبکه های اجتماعی نیستید ، من شرط می بندم هر وقت کار می کنید دستورالعمل تحویل خود را دارید ، با کارمندان خود تماس نگیرید. هر چند وقت یکبار با یک ایمیل ارتباط برقرار می کنید ، حتی وقتی در یک ساختمان هستید؟ بنابراین ، می بینید که برقراری ارتباط با کسی کاملاً از دسترس شما خارج نیست. قابلیت اطمینان و قابلیت اطمینان – خوب ، شما هم این کار را می کنید. شما نمی توانید به طور مداوم بر کارمندان خود نظارت کنید. در اینجا یک مزیت دستیار مجازی وجود دارد: شما نیازی به پیگیری تمام حرکات آنها ندارید. این افراد به دلیل بهره وری و نه تعطیلات یک روزه در دستشویی و گشت و گذار در اینترنت پرداخت می شوند. تا زمانی که معیارهای روشنی در مورد نحوه دریافت هزینه ها ، زمان و نحوه دریافت گزارشات زمانی و غیره تعیین کنید ، در رابطه با کارمندان دفتر نگرانی زیادی نخواهید داشت. وقتی یک دستیار پیش فرض راه اندازی می کنید ، از مزایای آن بهره مند می شوید:
با کسر هزینه استخدام کارمند تمام وقت یا حتی پاره وقت ، از حجم کار خود بکاهید
شریکی را پیدا خواهید کرد که می تواند در رسیدن به اهداف بلند مدت به شما کمک کند
به جای دادن جزئیات به دستیار مجازی خود ، می توانید زمان بیشتری را صرف تمرکز روی تصویر بزرگتر کنید.
لازم نیست نگران جاذبه و / یا حمل و نقل شخصی به مکان فیزیکی خود باشید
شما کاندیداهای بسیار بیشتری برای انتخاب دارید زیرا موقعیت مهم نیست
شما فقط هزینه بهره وری را پرداخت می کنید ، بنابراین وقتی کار کم می شود ، هزینه ها نیز به دنبال خواهد داشت.
جای نگرانی در مورد مزایا ، حقوق بیماران و. بودن.
VA شما تقریباً همه کارهایی را که یک کارمند می تواند انجام دهد انجام می دهد ، بنابراین اگر یک دستیار مجازی راه اندازی کنید دقیقاً چه کاری می تواند انجام دهد؟ امروز بعد از ظهر ، تقریباً یک کارمند واقعی می تواند صرفه جویی در هزینه ملاقات مشتری در دفتر شما را انجام دهد. آنها می توانند
برنامه خود را مدیریت کنید
نامه خود را مدیریت کنید
ترتیبات سفر را رزرو کنید
از طرف شما تماس بگیرید
حساب های خود را در شبکه های اجتماعی مدیریت کنید
در اینترنت تحقیق کنید
مدیریت لایحه (در دادن کارکردهای مالی به کارمندان مجازی مراقب باشید)
وب سایت / پروژه های خود را بصورت آنلاین مدیریت کنید
به احتمال زیاد ، بیشتر تعاملات تجاری از طریق تلفن و ایمیل انجام می شود.بنابراین ، مشتریان شما نمی دانند که دستیار شما در خانه با شما نیست. تنها چیزی که به آنها اهمیت می دهد دریافت خدمات مشتری با کیفیت بالا از طریق پاسخ سریع است. گمان نکنید که استخدام کارمندان محلی تنها گزینه شماست – وقتی این کار را انجام دادید ، یک دستیار پیش فرض تعیین کنید ، می توانید گزینه های بیشتری را با قیمت بهتر باز کنید.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا