دنیای وب

یک سروصدای بازاریابی در شبکه های اجتماعی دریافت کنید

سایت های رسانه های اجتماعی مانند Facebook ، Digg یا Yahoo Buzz روش های عالی برای تجزیه و تحلیل “داغ” ، “نه” و “بعدی” هستند. علاقه نزدیک به ابزارهای رسانه های اجتماعی ، شما و تجارت خود را قادر می سازد تا از حد مجاز جلوتر باشید و خود را “قابل مشاهده” کنید. هی هو Buzz مقالات و داستانهای برتر را در طول روز می کشد و به شهروندان اجازه می دهد تا با رأی دادن یا “فعال کردن” مقالات در لیست یا زیر لیست ، رتبه داستان خود را بهبود ببخشند. می توانید مقالات خود را به Google Buzz ارسال کنید ، یا با اظهار نظر در مورد نظرات آنها با سایر وب سران مکالمه ایجاد کنید.

همه یاهو! داستان وزوز چیدمان دارد. رتبه بندی براساس آرا obtained به دست آمده توسط کاربران اینترنت ، هرگونه نظر در مورد آن یا مربوط به آن ، هر عبارت جستجوی مرتبط و هر زمان پیوند توسط پست الکترونیکی yahoo به اشتراک گذاشته شده است. بالاترین داستان Buzz برنده یاهو ویژه! صفحه اصلی که اکنون مهمترین نقطه شروع اخبار در وب است.

اخبار جدید در حال ارسال به یاهو هستند! در بخش “بالا و آمدن” Buzz باشید و زندگی Buzz خود را شروع کنید. همانطور که داستان شما بیشتر و بیشتر صدا می کند ، نردبان Up & Coming را بالا می برد. هنگامی که داستان به بالای Up & Coming می رسد ، در نهایت “پرش” به Yahoo! Buzz برتر و تمام روز در آنجا بمانید. رتبه بندی پادشاه است. شما می خواهید وزوز خود را ایجاد کنید ، افراد را وادار به کلیک بر روی شما کنید و همچنان فشار دهید تا مقاله خود را به بالای صفحه برسانید تا بتوانید بیشترین بازدید ممکن را از بینندگان جدید دریافت کنید.

مشترک شدن در Yahoo Ads به شما امکان می دهد در تمام صفحات و محصولات یاهو ، از جمله Yahoo! وزوز. همانطور که مشاهده می کنید ، Google echo به کاربران اجازه می دهد آنچه مهم و مرتبط هستند را تعریف کنند. می تواند به عنوان ابزاری آماری برای فعالیت های بازاریابی شما مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این ، هنگام ثبت نام در Yahoo Ads ، می توانید تبلیغات خود را در Buzz Pages قرار دهید.

از روش استاندارد کلمات کلیدی استفاده می کند. تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی مرتبط با خدمات یا محصولاتشان را انتخاب می کنند ، سپس با ایجاد یک تبلیغ متنی که تجارت خود را تبلیغ می کند ، تصمیم می گیرند حداکثر مبلغی را که مایل به پرداخت هر بار کلیک یک تبلیغ هستند ، تعیین کنند. یاهو ماهانه بیش از 2.3 میلیارد محقق دارد. جعبه ابزار آنها به شما امکان می دهد جمعیتی خاص ، مخاطبان و حتی ساعاتی از روز را که می خواهید تبلیغ شما اجرا شود ، انتخاب کنید. یاهو پیشنهادات کلمات کلیدی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد تبلیغ خود را آزمایش کرده و بچرخانید.

یاهو مانند ابزارهای Google Analytics ، ابزارهای گزارشگری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد عملکرد تبلیغات خود را به خوبی مشاهده کنید تا بتوانید آن را برای مطابقت با اطلاعات جمعیتی مورد نظر خود تنظیم کنید و به شما امکان می دهد تخمین های مربوط به اجرای برنامه PPC را ببینید.

اگر می خواهید مخاطبان بیشتری پیدا کنید ، باید کمپین بازاریابی خود را با Yahoo Buzz ادغام کنید. رسانه های اجتماعی یک روش تبلیغاتی قدرتمند است و استفاده از هر دو در مقیاس بزرگ تفاوت بین زمان های کوچک و لیگ های بزرگ است.

اگر خود را با یک حساب ایمیل جدید زیبا و براق درمان نکرده اید ، از دست می دهید. نه تنها به این دلیل که دارای حافظه بی پایان ، پردازش سریع پیوست های بزرگ و عملکرد جستجوی ایمیل حذف شده عالی است. همچنین یک پست جدید جالب به نام Buzz دارد.

Buzz مانند بسیاری دیگر از سایت های محبوب شبکه کار می کند ، اما دارای مزایای جدید است. به جای اینکه با کسی مانند Google ، با Google Buzz جدید خود دوست شوید ، می توانید او را دنبال کنید. بنابراین شما می خواهید تا آنجا که ممکن است افراد بیشتری را جذب کنید تا شما را دنبال کنند. با دوستان ، خانواده و افرادی که مرتباً در سایر وب سایت های اجتماعی با آنها ارتباط برقرار می کنید شروع کنید. اکنون برای بخش جالب توجه: هر وب سایتی که به حساب Buzz خود پیوست کرده اید از طریق Google Buzz پست ایجاد می کند. وب سایت هایی که می توانید به Buzz پیوست کنید شامل وضعیت چت گوگل ، Picassa و Flickr است که از طریق Buzz (at) gmail ، Google Reader و Twitter ارسال شده است.

به محض اتصال هر یک از این وب سایت ها به Buzz ، هر آنچه در وب سایت دیگر قرار می دهید به طور خودکار به عنوان یک پست الکترونیکی Google ظاهر می شود. هرکسی شما را دنبال کند می تواند این پست ها را ببیند. با نیمی از تلاش دو برابر در معرض نور قرار می گیرید. می توانید اطلاعات مربوط به رویدادها ، فروش شرکت یا مهمانی را که گروه شما در آن بازی می کند ارسال کنید. Buzz اطلاعات را بیرون می آورد.

Buzz همچنین دارای برخی از ویژگی های عالی دیگر ، مشابه سایر سایت های شبکه است. می توانید درباره پست شخص دیگری یا پست خود نظر دهید. می توانید یک پست را دوست داشته باشید. شما می توانید مجدداً یک پست را به اشتراک بگذارید ، یک پست را برای هر کسی ایمیل ارسال کنید (خواه آنها Buzz هم داشته باشند یا نه) و در آخر ، شاید جالب ترین ، یکی از مخاطبین شما آنلاین است و حساب نامه G-mail او باز است. می توانید به پست پاسخ دهید توسط Chat ، که به راحتی در وب سایت G-mail ادغام شده است.

Buzz با استفاده از الگوریتمی دقیق تر روی Google AdSense کلیک می کند. اگر کسی هنگام حضور در صفحه Google Echo روی یک برنامه افزودنی کلیک کند ، منطق این است که دوستانشان ممکن است تبلیغات ، مقالات و وب سایت های مشابه را نیز دوست داشته باشند. این یک مشت قدرتمند به تبلیغ پرداخت هر کلیک اضافه می کند. دقیقاً مانند استفاده از قدرت فیس بوک ، تبلیغ کنندگان PPC اکنون راه های جدیدی را برای آنها باز کرده اند. برخلاف شکار با کلمات کلیدی خاص ، مشتریان بالقوه در این رویداد کمک می کنند. با این تشبیه ، حضور ماهی مانند آموزش ماهیگیری به شما است.

این نوع حرکت تبلیغاتی می تواند کمپین بازاریابی شما را به سطح بالاتری برساند. این را با ابزارهای تجزیه و تحلیل مرتبط کنید و خاموش کردن خط مشی PPC شما امکان پذیر نخواهد بود. تمام تبلیغات Google PPC به مشاغل اجازه می دهد بودجه تبلیغات خود را بر اساس یک دلار تعیین کنند. در حقیقت ، حداقل بودجه روزانه مورد نیاز برای تبلیغات در Google با تبلیغات PPC ، 1 دلار است. مثل همیشه ، تبلیغ کننده فقط با کلیک روی تبلیغ پرداخت می کند و Buzz آن را تغییر نمی دهد ، بلکه فقط به مهار قدرت رسانه های اجتماعی برای بهبود و گسترش آگهی کمک می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا