دنیای وب

یک طاقچه وبلاگ نویسی سودآور انتخاب کنید!

برای کسانی که هنوز با این زبان برخورد نکرده اند ، “ایستادن” در اصل به معنای یک موضوع یا موضوع است. این منطقه مورد علاقه وب سایت شما است و روزانه درباره پست های وبلاگ خود می نویسید. این ممکن است یک کار آسان به نظر برسد اما انتخاب رشته شما در واقع کاری است که باید بسیار دقیق آن را در نظر بگیرید. انجام صحیح آن می تواند زندگی شما را بسیار آسان کند ، در حالی که یک انتخاب ضعیف می تواند دستیابی به موفقیتی را که به دنبال آن هستید تقریباً غیرممکن سازد.

موضوعی را که دوست دارید انتخاب کنید:

اولین نکته این است که همیشه مکانی را انتخاب کنید که از خواندن و نوشتن آن لذت ببرید. وبلاگ نویسی به هیچ وجه کار “کوچکی” نیست. به یاد داشته باشید که گفتیم اگر می خواهید بسیار موفق باشید اساساً باید به کار تمام وقت خود تبدیل شوید؟ خوب ، پس باید از خود بپرسید – آیا این چیزی است که خوشحال می شوید به طور منظم درباره آن بنویسید؟ اگر در این موضوع کاملاً مسلط باشید ، نوشتن همیشه بسیار آسان خواهد بود. شما نیاز به تحقیق کمتری خواهید داشت و در عین حال ، ارائه موضوعات جالب جدید که افرادی که این موضوع را دوست دارند ، بسیار راحت تر خواهند بود. علاوه بر این ، اشتیاق شما در محتوا آشکار خواهد شد و مردم تمایل بیشتری به خواندن بیشتر آنچه شما در نتیجه می خوانید دارند. حتی اگر قصد دارید نوشتن خود را به خارج از کشور برسانید ، دانستن اینکه کجا خوب انتخاب می کنید به شما کمک می کند از سایت خود هیجان زده شوید و صحت و کاربرد نوشتاری که دریافت می کنید را تأیید کنید. پس از همه ، انتخاب یک طاقچه فقط به این دلیل که برخی از “معلمان” می گویند سودآور است ، یک مسیر سریع برای خسته شدن و در نهایت رها کردن است.

محبوبیت:

هنگام انتخاب رشته خود ، باید به رقابتی که وجود دارد فکر کنید و اینکه چقدر آسان است که برجسته شوید. مطمئناً شما موضوعی را می خواهید که مخاطبان زیادی داشته باشد ، پس چرا چیز بزرگی مانند “تناسب اندام” یا “اتومبیل” را انتخاب نمی کنید؟ خوب ، این ایده خوبی است تا زمانی که فکر نکنید چه تعداد وبلاگ نویس دیگر در آن مناطق می نویسند. Bodybuilding.com یکی از بزرگترین سایتها در شبکه است و گردش مالی بزرگی را ایجاد می کند – بیشتر آنها برای اطمینان از جریان مداوم مباحث جدید ، دوباره به سایت سرمایه گذاری می شوند. سوال این است: آیا می توانید با آن رقابت کنید؟ آیا برای دسترسی به صفحه اول می توانید با هر یک از این سایت ها رقابت کنید؟ از طرف دیگر ، اگر وبلاگ نویسی در مورد پرورش حشرات چوبی را انتخاب کنید ، به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که مخاطبان بسیار کمتری وجود دارد – اما رقابت بسیار کمتری نیز وجود دارد. بهترین سناریو یافتن موضوعی است که محبوب باشد اما آنقدر محبوب نباشد که مورد توجه بسیاری از شرکت های بزرگ و وبلاگ نویسان با نام های برجسته قرار گیرد.

موضوعات عمومی در برابر موضوعات خاص

استراتژی دیگر این است که از موضوعی شروع کنید که جذابیت گسترده ای داشته باشد اما سپس آن را به یک موضوع خاص محدود کنید. به عنوان مثال ، اگر تناسب اندام را دوست دارید ، در مورد انتخاب یک منطقه تناسب اندام خاص مانند دویدن یا CrossFit چطور؟ روش دیگر ، هدف قرار دادن یک گروه خاص چطور است؟ به عنوان مثال “تناسب اندام دیابتی”. همچنین می توانید دو مضمون مختلف را با هم ترکیب کنید. یک مثال خوب در این مورد Nerd Fitness Blog است.

یک استراتژی جایگزین دیگر توسعه در مکان انتخابی شما است که این مزیت را دارد که به شما امکان می دهد زوایای جدید زیادی برای محتوا ایجاد کنید. اگر این کار را انجام دهید ، کمبود تمرکز را به خطر می اندازید ، بنابراین باید مطمئن شوید که همه چیز را روی یک موضوع مشترک نگه داشته اید. یک مثال خوب در این مورد وبلاگ The Art of Manuality است. این وبلاگ در مورد هر آنچه ممکن است “مردانه” تلقی شود ، می نویسد – این شامل سرمقاله هایی در مورد نقش انسان مدرن و همچنین پست هایی در مورد نحوه سیگار کشیدن سیگار یا لذت بردن از ویسکی و پست هایی در مورد نحوه تربیت کودکان است. این طیف گسترده ای از موضوعات را به نویسنده معرفی می کند در حالی که هنوز دارای هویت و نام تجاری بسیار قوی است.

انتخاب بازار پولساز:

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب رشته انتخاب می شود این است که آیا مکان درستی است یا نه زیرا بعضی از مناطق بسیار سودآورتر از مناطق دیگر هستند و بسته به نوع انتخاب خود درآمدزایی شما راحت تر خواهد بود. نمونه هایی از مناطق با سود بالا شامل امور مالی و تجاری است. اینها سودآور هستند زیرا به خودی خود ROI ارائه می دهند: کسی خرسندتر خواهد شد که در یک کتاب الکترونیکی درباره پول درآوردن پول خرج کند زیرا در تئوری هزینه های اولیه را پس می دهد. به همین ترتیب ، در هر جایی با یک “گزاره ارزش” بزرگ و واضح پول بدست می آید. یک پیشنهاد ارزش را می توان قلاب احساسی قلمداد کرد – این همان چیزی است که مردم می خواهند محصولات شما را بخرند یا وبلاگ شما را بخوانند و “راهی” که آنها امیدوارند زندگی آنها به نفع تناسب اندام آنها باشد ، یک مثال عالی است زیرا مردم به شدت مایل به ایجاد شکم هستند و آنها مایل به فشار دادن هستند. برای دوست یابی نیز همین طور است. از طرف دیگر ، درآمد زایی از آن وبلاگ حشرات چسبناک دشوارتر خواهد بود. در اینجا تقاضا یا “نیاز” مشابهی برای محصولات وجود ندارد. با این وجود ، عدم رقابت نسبی منطقه ، همراه با کمبود نسبی اطلاعات ، به معنای قطعاً راه هایی برای ایجاد درآمد وجود دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا