دنیای وب

یک قسمت از فروش پروبیوتیک منجنیق سریعتر از بقیه است


بیشتر شرکت های مکمل سازی هنوز از مکمل های پروبیوتیک برای کنترل وزن خود استفاده نکرده اند. Innova Market Insights دریافت که تنها 5.7٪ از پروبیوتیک ها این بازار را تشکیل می دهند. این مقاله مراحل ساده شرکتها را برای استفاده از آن زمان توصیف می کند. خصوصیات بازاریابی دریافت بازخورد غیر منتظره مشتری مکان خوبی برای شروع است. منبع خوبی برای اثبات اقناع در جامعه است. علاوه بر این ، داستان منحصر به فرد مدیریت موثر وزن نیز دکمه داغ جالبی را فشار می دهد. موثرترین انگیزه برای مدیریت ارزش ، خوش بینی است. داستان کیت هاروستون نمونه خوبی از ترکیب شواهد و امیدهای اجتماعی است. وی یکی از عوامل اصلی کمک به سلامت زنان در اینترنت است. وی در مقاله ای در مورد پروبیوتیک هایی که به دختران گلوب ارائه شده است نوشت: “از زمانی که شروع به مصرف پروبیوتیک کردم ، فهمیدم که برای حفظ وزن سالم راحت ترم. در ابتدا ، رابطه مشخص نبود و عجیب به نظر می رسید.” “این مسئله به این دلیل بود که آنها مشکل معده من را حل کردند و من به خوردن غذای بیشتر بازگشتم ، اما شروع به مطالعه آن کردم و یک ارتباط واقعی بین متابولیسم و ​​پروبیوتیک ها وجود دارد.” جعبه “اثبات اجتماعی” و “جعبه امید” “چنین داستانی را تمرین کنید یک استراتژی عالی برای فروش به مصرف کنندگان است. بازخورد مشتریانی را که وبلاگ نویسی معتبری ندارند اضافه کنید. موارد زیر نمونه های معمول بررسی محصولات پروبیوتیک در آمازون است. “اینها همچنین با ترکیب شواهد و انتظارات اجتماعی کار می کنند. “این پروبیوتیک زندگی من را در عرض یک ماه تغییر داد! من قطعاً همیشه آن را خریداری خواهم کرد! آه ، بله ، به علاوه 2 سال تلاش برای از دست دادن 20 پوند اضافی که در ماه اول 15 از دست دادم. و این به معنای واقعی کلمه است. یک چیز. من متفاوت! “” من بررسی آمازون را خواندم و تصمیم گرفتم آن را امتحان كنم. من 10 روز پیش 3.6 پوند وزن كم كردم !!! “” من این پروبیوتیك را دوست دارم ، با یك تمرین روزانه سالم جواب می دهد كه من طی دو هفته 7 پوند از دست دادم. هر روز صبح کپسول
من نه تنها pH خود را متعادل کردم بلکه 8 پوند وزن کم کردم. از آنجا که او 6 هفته پیش آن را شروع کرده است. این یک بحث است. “این یک 101 داستان برای بازاریابی است. این داستان توجه افراد را به خود جلب می کند. به آنها اجازه می دهد تصور کنند که در مکان دیگری هستند. در این حالت ،” افرادی “که از پروبیوتیک استفاده کرده اند از آن استفاده کرده اند. مدیریت وزن. اضافه کردن قدرت برای تقویت تجربه من در زمینه تحقیق و نوشتن در مورد پروبیوتیک ها در 15 سال گذشته ، جنبه مهم دیگری از بازار میکروبیوم را برجسته می کند. -بهداشت. این یک آزمایش علمی تحقیقاتی است که پشت پروبیوتیک ها انجام می شود. این تحقیق برای همه کتاب های الکترونیکی ، مقالات سفید ، گزارش های شخصی معتبر است ، و پست های وبلاگ من نوشتم. این لیستی از تحقیقات علمی است که قوانین دیگری راجع به بازاریابی اقناع کننده ارائه می دهد. من با یک همکار سابقم تحصیل می کنم ، شماره 3 دکتر رابرت سیالدینی در یک لیست از شش اصل است: قدرت. یک فرد با قدرت ، مهارت و دانش قوی تر و قانع کننده تر از انسان است.وقتی نوبت به مدیریت وزن می رسد ، تحقیقات پروبیوتیک بچه جدیدی در بازار است. این در مقایسه با تمام کارهای انجام شده روی روده و سلامتی ناشی از سیستم ایمنی بدن کاملاً جدید است. با این حال ، مطالعات کوچک در مورد استفاده از پروبیوتیک ها در مدیریت وزن ، عنصر مهمی در انتقال روایت های خاص است. استفاده از کلید بازاریابی برای پروبیوتیک ها برای مدیریت وزن با قدرت تعامل مشتری از طریق شواهد و انتظارات اجتماعی آغاز می شود. محتوای کیک بر اساس این انرژی است. استفاده از استراتژی های بازاریابی پروبیوتیک برای مدیریت وزن می تواند در سه مرحله انجام شود. ابتدا لیست خود را تقسیم کنید. شما در حال حاضر لیستی از نامزدها دارید. بدون شک علاقه به مدیریت وزن وجود دارد. اولین قدم شما این است که بفهمید چه کسی در آن زمینه کار می کند. بحث ها و س questionsالات یک استراتژی مشترک است. با ارائه مشوق هایی مانند گزارش های شخصی و کوپن های تخفیف ، میزان پاسخ خود را افزایش دهید .2) دوم ، اعتماد مشتریان خود را جلب کنید. اعتماد یکی از عناصر مهم بازاریابی است. این بر اساس شواهد و اقتدار اجتماعی است. نحوه اعتماد سازی به توانایی شما در برقراری ارتباط با مشتریان بستگی دارد. این نقش استراتژی رضایت مشتری است. ایمیل شخصی شما نقش مهمی در نشان دادن ارزش مشتریان شما دارد. شکرگذاری ، شکرگذاری و حتی تماس های تلفنی راهکارهای موثری برای اعتماد سازی هستند. 3) سوم ، تجارت سطح برای باز کردن بازارهای جدید. بازاریابی پروبیوتیک ها به روشی کاملاً جدید طراحی شده است. در این حالت ، این مربوط به مدیریت ارزش است. شما در حال حاضر بر روی مشتریان خود تمرکز کرده اید. آنها از تجارت شما راضی هستند. آنها به صدای اقناعی روسپی ها برای استفاده از محصولات جدید و / یا جدید گوش خواهند داد. بررسی های غیرمستقیم مشتری به شما فرصت می دهد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. و به آنها گزینه هایی برای خرید راه حل های بهداشتی بدهید که آنها حتی از آنها اطلاع ندارند. اجرای موثر این سه مرحله کلید استفاده از زمان در حال رشد سریع در بازار پروبیوتیک ها برای مدیریت وزن است. توسعه ابزارهای بازاریابی لیست های خود به اشتراک گذاری ، ایجاد برنامه های رضایت مشتری و ایجاد ایمیل های جذاب همه به نسخه جدید بازاریابی نیاز دارند. آنجا بود که من رفتم.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا