ساختمان و مسکن

یک مزه منتظر ارزش: یک قدم پشت شراب خوب ، ویلا بوتانی بالزامیک

“ایتالیا ، بهار و عشق اول باید کافی باشد تا فرد بیشتر بلوز را خوشحال کند.” – برتراند راسل

رشته های موسیقی کلاسیک ایتالیایی کلاسیک از راه دور شنیده می شوند زیرا درها به روی چیز جدیدی باز می شوند ، اما چیزی کاملاً سلطنتی است. ویلا در Carpi یکی از آثار ملی تاریخی ایتالیا است و ویلا بلانتانی به عنوان یکی از جواهرات تاج واقع شده است. ویلا بوتلانی در قرن 18 ساخته شد و قدمت آن به دوران میراث غنی و حساسیت های روستایی باز می گردد. اکنون ، این ویلا به خودی خود ترکیبی کامل یا یک زیبایی تاریخی غیر معمول است که همراه با آخرین امکانات سرکه بالسمی پیر برای قدردانی از نسل دیگر به حساب می آید.

بدیهی است که جهان یک رابطه عاشقانه برای سرکه بالزامیک در مودنا کشف کرده است ، اما این واقعیت نیز وجود دارد که دو واقعیت دیگر نیز وجود دارد که کاملاً واضح است. 1) به نظر نمی رسد که سرکه بالزامی با کیفیت بالا برای تأمین نیاز جهانی روبرو باشد ، و 2) در حالی که سرکه پایین می تواند به راحتی حاصل شود ، تصویر بکر و طعم سرکه بالزامی واقعی را خراب می کند. ویلا بوتلانی ، تهیه کننده ایتالیایی ، ضمن حفظ صداقت میراث بالسامی ، در تلاش است تا برخی از بهترین سرکه مودنا را ارائه دهد.

با احترام عمیق به تاریخچه سرکه بالزامیک به مدت هزار سال ، تاکستان های ایتالیایی به تولید کنندگان در ویلا بوتانی می پیوندند تا سرکه بالزامی باکیفیت تولید کنند که از سنت های بی موقع بهترین تولید کنندگان ایتالیا حمایت می کند.

آمریکایی ها در دهه 80 سرکه بالزامیک را کشف کردند ، اما این سنت قرن ها از پدر به فرزند منتقل شده است ، که نتیجه آن “موفقیت یک شبه” از بهترین سرکه جهان است که تاکنون شناخته شده است.

همان کشوری که شما را به عنوان بخشی از دوره رنسانس برای شما هنرمندانی برجسته مانند میکل آنژ و لئوناردو داوینچی به ارمغان آورده است ، همچنین هنر آشپزی را ارائه می دهد که کیفیت و طعم بی نظیری را ارائه می دهد – سرکه بالماسی قدیمی سازگار ، Aceto balsamico di Modena.

مطمئناً این سلیقه مقداری دارد که از قیمت خرید فراتر می رود. این تاریخ باستان ایتالیا را برجسته می کند وقتی که سرکه بالسامی در ویلا بوتانی طعم خورده و ارزش آن را پیدا کرد که دارای رتبه های “بهترین در جهان” است.

تولیدکنندگان در سرتاسر جهان سعی در تکثیر سرکه بالزامیک در مودنا دارند ، اما معدودی از این سنت ها و سلیقه را در نظر می گیرند که مشتریان مایل به پرداخت صدها یا حتی هزاران دلار برای مخلوط های قدیمی هستند. دیدن بسیاری از چیزهای گرانبها که با این روش معمول توسط بسیاری از افراد که خواستار محصولی با کیفیت مشابه هستند ، شرم آور است. در حقیقت ، بیشتر آنچه که به عنوان سرکه بالزامیک فروخته می شود کمی بیشتر از سرکه مخلوط شده با قند قهوه ای کاراملیزه است. با این حال ، Carpi بیش از یک دهه دارای یک لکه سرکه بالزامیک است و روزی برخی مایعات با ارزش داخل آن می توانند راه سفره خود را پیدا کنند. چشمان شما بسته خواهد شد و نفس تقدیر می گیرید ، زیرا چشیدن ارزش انتظار را داشت.

سرعت زندگی در کرپی با بسیاری از فرهنگهای شهری فاصله دارد. این سرعت آهسته ممکن است مفید باشد که متوجه تفاوت سرکه بالزامی باستان در سنت بزرگ ایتالیا شوید. ویلا پلنتانی ، تولید کننده املاک و مستغلات خانوادگی ، به دنبال پر کردن این خلاء است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا