یک مکان رویایی برای اقامت – ویلاهای کاست بلانکا

[ad_1]

کاستا بلانکا با داشتن سواحل آفتابی و شنی با آب و هوای مناسب خود می تواند افراد در هر سنی را به خود جلب کند. گردشگران آلمانی انگلیسی و هلندی نیز از ساحل اسپانیا لذت می برند. کاستا بلانکا به دلیل موقعیت مکانی که از دو شهر زیبا از نظر مذهبی و خشک شروع می شود هر ساله شاهد افزایش بازدید کنندگان است.

مناطق جنوبی اسپانیا با شهر چشمگیر الچه که مطابق با گواردامار و تورویجا است از هم جدا می شوند. مناطق اطراف کاستا بلانکا جاذبه های زیادی برای گردشگران دارد از جمله یکی از Terra Mitica در Benidorm که یک پارک تفریحی است. سپس یک شهر کوچک به نام Villagoyosa وجود دارد که به دلیل شکلات معروف است.

به علاوه اگر از علاقه مندان به گلف هستید بازدید شما از بلانکا هرگز شما را کم نمی کند زیرا بسیاری از باشگاه های گلف وجود دارند که به شما امکان بازی یک دور گلف را می دهند در حالی که کودکان می توانند از بازی در پارک های آبی لذت ببرند. زندگی در اسپانیا حتی اگر در آپارتمان های بوئنوس آیرس اقامت داشته باشید شما را شگفت زده خواهد کرد.

اگر از کارهای روزمره ویلاهای خود در بلانکا افسرده شوید این یک تعطیلات آرامش بخش و آرامش بخش تر به شما می دهد هرگز نمی توانید از آن مکان خارج شوید و فقط می خواهید در آنجا مستقر شوید. درست است که هیچ مکانی مانند خانه وجود ندارد پس چرا جایی در کاستا بلانکا وجود ندارد.

ویلاهای تعطیل در Costa Blanca در دسترس هستند

ویلاهای کاستا بلانکا اقامتگاه تفریحی را برای زوجها و همچنین خانواده هایی که دارای استخرهای عالی و تراسهای اختصاصی هستند به شما امکان می دهد. این ویلاها از نظر اقامتگاه زیاد در طول مدت اقامت خود مشخص شده و کاملاً مبله هستند.

مشهورترین ویلاهای زوج های ایده آل کاستا بلانکا عبارتند از Sanpedro Los Olivos La Palmeria George Campoverde Mimosa La Terraza La Villa De Marjorie Casa Del Monte و Gemma و شامل دو تا چهار اتاق خواب می تواند در حدود دو اتاق خواب باشد – 8 نفر

ویلاهای زیادی وجود دارند که اقامتی را برای گروه ها فراهم می کنند. این ویلاها Casa Rosa 11-E Adoracion 13 C Angevic Avellana 18-E Benicolada 24s Bienvenido 13e Buena 20 E Buenavista 8H Costeres 14-C Destino 23e Garoffer La Martina Pinaret و بسیاری دیگر هستند بیش از 8-20 نفر.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا