یک مکان رویایی برای اقامت – ویلاهای کاست بلانکا

کاستا بلانکا با داشتن سواحل آفتابی و شنی با آب و هوای مناسب خود می تواند افراد در هر سنی را به خود جلب کند. گردشگران آلمانی ، انگلیسی و هلندی نیز از ساحل اسپانیا لذت می برند. کاستا بلانکا به دلیل موقعیت مکانی که از دو شهر زیبا ، از نظر مذهبی و خشک شروع می شود ، هر ساله شاهد افزایش بازدید کنندگان است.

مناطق جنوبی اسپانیا با شهر چشمگیر الچه که مطابق با گواردامار و تورویجا است ، از هم جدا می شوند. مناطق اطراف کاستا بلانکا جاذبه های زیادی برای گردشگران دارد از جمله یکی از Terra Mitica در Benidorm ، که یک پارک تفریحی است. سپس یک شهر کوچک به نام Villagoyosa وجود دارد که به دلیل شکلات معروف است.

به علاوه ، اگر از علاقه مندان به گلف هستید ، بازدید شما از بلانکا هرگز شما را کم نمی کند ، زیرا بسیاری از باشگاه های گلف وجود دارند که به شما امکان بازی یک دور گلف را می دهند ، در حالی که کودکان می توانند از بازی در پارک های آبی لذت ببرند. زندگی در اسپانیا حتی اگر در آپارتمان های بوئنوس آیرس اقامت داشته باشید ، شما را شگفت زده خواهد کرد.

اگر از کارهای روزمره ویلاهای خود در بلانکا افسرده شوید ، این یک تعطیلات آرامش بخش و آرامش بخش تر به شما می دهد هرگز نمی توانید از آن مکان خارج شوید و فقط می خواهید در آنجا مستقر شوید. درست است که هیچ مکانی مانند خانه وجود ندارد ، پس چرا جایی در کاستا بلانکا وجود ندارد.

ویلاهای تعطیل در Costa Blanca در دسترس هستند

ویلاهای کاستا بلانکا اقامتگاه تفریحی را برای زوجها و همچنین خانواده هایی که دارای استخرهای عالی و تراسهای اختصاصی هستند به شما امکان می دهد. این ویلاها از نظر اقامتگاه زیاد در طول مدت اقامت خود مشخص شده و کاملاً مبله هستند.

مشهورترین ویلاهای زوج های ایده آل کاستا بلانکا عبارتند از Sanpedro ، Los Olivos ، La Palmeria ، George ، Campoverde، Mimosa، La Terraza، La Villa De Marjorie، Casa Del Monte و Gemma، و شامل دو تا چهار اتاق خواب می تواند در حدود دو اتاق خواب باشد – 8 نفر

ویلاهای زیادی وجود دارند که اقامتی را برای گروه ها فراهم می کنند. این ویلاها Casa Rosa 11-E، Adoracion 13 C، Angevic، Avellana 18-E، Benicolada 24s، Bienvenido 13e، Buena 20 E، Buenavista 8H، Costeres 14-C، Destino 23e، Garoffer، La Martina، Pinaret و بسیاری دیگر هستند بیش از 8-20 نفر.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا