ساختمان و مسکن

یک ویلای زیبا در منورا را انتخاب کنید – برنامه جدید 2020

مینورکا جزیره محبوب بالاریک است. ساکت تر و آرام تر از سایر جزایر بالئاریک است. مینورکا یک مقصد تعطیلات محبوب برای زوج ها ، ماهواره ها و خانواده ها است. اگر می خواهید از تعطیلات آفتابی در نزدیکی ساحل لذت ببرید ، Menorca بهترین مکان برای انتخاب است. شما می توانید از ارتفاعات قله کوه تورو در منورکا از چترهای خانگی لذت ببرید. همچنین ، از جزیره زیبای ساحل Macarella لذت ببرید. همچنین می توانید یک سفر با قایق خصوصی را در اطراف شمال منورکا رزرو کنید که به خاطر خط ساحلی ناهموار آن مشهور است. دهکده های جذاب اطراف این جزیره خیره کننده است و از نظر بسیاری از جاذبه ها شناخته شده است.

Menorca آب و هوای معمولی مدیترانه ای دارد. ژوئیه و آگوست دارای یک آسمان روشن و دو روز به ندرت است. Menorca یک مقصد عالی برای تعطیلات به معنای واقعی است زیرا امکانات زیادی در فضای باز مانند قایقرانی ، قایق رانی ، پیاده روی ، شنا یا فقط در سواحل شنی سفید دارد. سواحل زیادی وجود دارد که در امتداد خط ساحلی 200 کیلومتری پراکنده اند. می توانید ویلاهای تعطیلاتی را که عمدتاً در اطراف Menorca در ساحل جنوبی آن واقع شده اند ، پیدا کنید این یک جزیره کوچک است ، و بنابراین آسان برای کشف است.

آیا به دنبال اقامت راحت و زیبا در Menorca هستید؟ آیا می خواهید در نزدیکی سواحل شنی در منورکا بمانید؟ ما یک ویلای زیبا و معتبر را در سال 2020 به شما پیشنهاد می دهیم. ویلا اوتارا یکی از زیباترین ویلاهای منورکا است تا بتوانید یک ساکت آرام را در کنار خانواده و دوستان خود بگذرانید.

این ویلا در Torre Soleil واقع در پشت ساحل طولانی شنی Son Po واقع شده است. ویلا در مکانی عالی است. شما می توانید به راحتی سوپرمارکت و رستوران ها ، کلیه امکانات لازم را در این نزدیکی پیدا کنید. شهر پر جنب و جوش Son Bou تنها 1 کیلومتر با ویلا فاصله دارد.

همچنین می توانید از حومه زیبا و اطراف ویلا لذت ببرید. شما باید طی یک مسیر ساحلی زیبا 25 دقیقه پیاده راه بروید و می توانید به ساحل باکره تالس برسید. این ویلا برای شش مهمان راحت است. یک اتاق خواب دو نفره ، دو اتاق خواب دوقلوی و دو حمام وجود دارد.

تراس خارج از اتاق خواب استاد ، مناظر خیره کننده ای از آبهای آبی دریای مدیترانه ارائه می دهد. دیدن آب دریا درخشان آبی در ماسه های طلایی Sun Pooh که طولانی ترین طول ساحل مداوم در کل جزیره است ، شگفت آور است.

در داخل ویلا ، یک دکوراسیون بزرگ ، روشن و مطبوع وجود دارد که کاشی های مایل به قرمز مایل به قرمز در زیر پا قرار دارد. در ویلا می توانید از کلیه امکانات مدرن با آشپزخانه کاملاً مجهز لذت ببرید. از خارج ، یک ایوان بزرگ پوشیده از روبرو است که مشرف به استخر خصوصی است. همچنین سایه ای برای نشستن ، استراحت و لذت بردن از نمای خیره کننده جلوی آن وجود دارد.

شهر ساحلی پر جنب و جوش Son Bou به شما فرصتی می دهد تا طعم واقعی زندگی اصیل Menorcan را تجربه کنید. با مراجعه به پایتخت تاریخی مائو می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ این جزیره کسب کنید. فاصله چندانی با ویلا نیست و می توانید تاریخ و فرهنگ سنتی منورکا را امتحان کنید. ارزش گذراندن وقت با دوستان یا خانواده را دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا