برترین های کسب و کارصنعت و تجارت

آب سازه بهترین شرکت سازنده پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی در ایران

شرکت های سازنده پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی در ایران تنوع زیادی دارند، اما تنها تعداد اندکی به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت داشته و محصولات معتبری را تولید می کنند. آبسازه از جمله شرکت هایی است که به دلیل دارا بودن دانش فنی، کادر مجرب، طراحی و تولید سفارشی و اختصاصی پکیج تصفیه فاضلاب به عنوان یکی از بهترین شرکت ها شناخته شده است. این مجموعه در طی سالها فعالیت، موفق به ساخت انواع پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی فلزی، فایبرگلاس و پلی اتیلن مطابق با استانداردهای روز دنیا شده و محصولات خود را بدون واسطه با قیمت مناسب به سراسر ایران ارسال می کند.

انواع راکتورهای تصفیه فاضلاب | انواع روش های تصفیه فاضلاب+pdf

آبسازه؛ بهترین شرکت سازنده پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی

ورود آلاینده های مختلف به فاضلاب های انسانی و بهداشتی تهدیدی جدی برای سلامتی محیط زیست به شمار می رود. آبسازه با علم بر این مساله با ساخت پکیج تصفیه فاضلاب گام موثری برای حذف این آلاینده ها قبل از ورود به طبیعت برداشته است. دلیل اینکه آبسازه به عنوان بهترین شرکت سازنده پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی در ایران شناخته شده است، ویژگی های منحصر به فرد محصولات آن است. برخی از ویژگی های این محصولات عبارتند از:

تولید پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی با ظرفیت متنوع

در طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی ظرفیت مخزن اهمیت بسیار زیادی دارد. ظرفیت این پکیج ها بر اساس دبی فاضلاب ورودی و نوع فرایندهای تصفیه و اجزای مورد استفاده برای پیاده سازی آنها تعیین می گردد. عدم تناسب ظرفیت با دبی فاضلاب ورودی منجر به کاهش راندمان و کارایی دستگاه می شود. به همین دلیل مهندسین آبسازه تمام این محصولات را به صورت سفارشی با ظرفیت مناسب تولید می کنند.

در مرحله قبل از طراحی، مهندسین این مجموعه از محیط بازدید نموده و دبی فاضلاب و سایر ویژگی ها را بررسی و آنالیز می کنند. سپس بر همین اساس ابعاد و ظرفیت مخزن اصلی دستگاه محاسبه میشود.

تولید پکیج تصفیه فاضلاب انسانی راندمان بالا

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد محصولات این مجموعه، راندمان بالای آنها است. با توجه به اینکه حتی فرایندهای تصفیه و نوع تجهیزات داخلی دستگاه نیز بر اساس آنالیز فاضلاب و کیفیت خروجی مورد نظر تعیین می گردد، راندمان پکیج در سطح بالایی قرار دارد. با آنالیز شاخص های کیفی فاضلاب ورودی و کیفیت خروجی مورد نظر نوع فرآیندهای تصفیه انتخاب و پیاده سازی می شوند.

انواع راکتورهای تصفیه فاضلاب | انواع روش های تصفیه فاضلاب+pdf

آبسازه؛ بهترین شرکت سازنده پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

یکی دیگر از خدمات آبسازه، ساخت پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی در ظرفیت های مختلف است. این محصول با بدنه فلزی، پلی اتیلن و فایبرگلاس تولید شده و به صورت کاملا بی صدا و بدون ایجاد بو روند تصفیه را انجام می دهد. پکیج تصفیه پساب صنعتی آبسازه چند ویژگی منحصر به فرد دارد از قبیل:

فروش مستقیم پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

از آنجا که آبسازه کارخانه تولید تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب است، محصولات خود را مستقیم و بدون واسطه عرضه می کند. بسیاری از ارائه دهندگان این پکیج ها نقش واسطه و دلال را ایفا می کنند و در نهایت منجر به افزایش قیمت ها می شوند. علاوه بر محصولات سفارشی، پکیج های آماده آبسازه بدون واسطه و با قیمت مناسب و ارزان به سراسر ایران قابل ارسال هستند.

ساخت پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی استاندارد

در طراحی و تولید این پکیج ها مهندسین و تکنسین های آبسازه تمام استانداردهای روز دنیا را مد نظر قرار می دهند. بر اساس استانداردها متریال بدنه پکیج، ظرفیت، نوع فرایندها و تجهیزات و اجزای داخلی تعیین شده و تولید انجام می شود. علاوه براین، بعد از ساخت پکیج تصفیه مراحل نصب آن نیز توسط کارشناسان و افراد حرفه ای انجام می شود.

انواع راکتورهای تصفیه فاضلاب | انواع روش های تصفیه فاضلاب+pdf

ویژگی های شرکت تولیدکننده پکیج تصفیه فاضلاب آبسازه

علیرغم تعداد زیاد شرکت های فعال در زمینه ارائه تجهیزات تصفیه فاضلاب، آبسازه به چند دلیل یکی از بهترین تولیدکنندگان پکیج تصفیه فاضلاب شناخته شده است که عبارتند از:

تنوع بالا در محصولات

با توجه به اینکه برای تصفیه فاضلاب ابتدا باید فرایندها بر اساس شاخص های کیفی و نوع آلاینده ها تعیین گردند، آبسازه تنوع بالایی در انواع محصولات خود ارائه داده است. به طوریکه هر یک از انواع پکیج های تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی دارای زیرمجموعه های متعددی هستند از قبیل:

انواع پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی

  • پکیج تصفیه فاضلاب ویلا
  • پکیج تصفیه فاضلاب مجتمع های مسکونی
  • پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی کارخانجات
  • پکیج تصفیه فاضلاب هتل

انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

  • پکیج تصفیه فاضلاب صنایع لبنی
  • پکیج تصفیه فاضلاب صنایع فراورده های گوشتی
  • پکیج تصفیه فاضلاب کارواش
  • پکیج تصفیه فاضلاب صنایع فلزی
  • پکیج تصفیه فاضلاب کشتارگاه
  • پکیج تصفیع فاضلاب دامداری
  • پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستانی
  • پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی
  • پکیج تصفیه فاضلاب صنایع غذایی

ساخت تخصصی انواع پکیج تصفیه فاضلاب

آبسازه مجموعه ای دانش آموختگان دانشگاه های برتر ایران از قبیل دانشگاه تهران، صنعتی شریف و خواجه نصیر را در طی بیش از یک دهه گرد هم آورده و با دانش روز دنیا طراحی و تولید این تجهیزات را انجام می دهند. از ابتدایی ترین مراحل یعنی محاسبه ظرفیت تا انتخاب متریال بدنه و ضخامت آن و نوع فرآیندهای تصفیه و اجزای مورد نیاز برای آنها همگی بر اساس استانداردهای روز دنیا و کاملا تخصصی انجام می شود. به همین دلیل راندمان دستگاه بالا بوده و شاخص کیفی خروجی مطابق با نوع کاربردهای بعدی فاضلاب تصفیه شده می باشد.

تولید پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی با گارانتی

استفاده از دانش روز در انتخاب فرایندهای تصفیه و پیاده سازی آن و تولید با بهترین متریال فلزی و فایبرگلاس و غیره باعث شده است تا این محصولات با گارانتی ارائه شوند. محصولات آبسازه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 12 ماهه بوده و کیفیت آنها تضمین شده است.

علاوه بر موارد فوق، تمام محصولات این مجموعه شرایط را برای تصفیه فاضلاب بدون انتشار بوی زننده به محیط اطراف فراهم می کنند. چون بدنه فلزی، فایبرگلاس و پلی اتیلن این پکیج ها کاملا بسته طراحی میشوند. مصرف انرژی پایین، عدم نیاز به تخصص بالا برای استفاده از پکیج، خودکار بودن تمام مراحل تصفیه، تعمیر و نگهداری آسان و قابلیت جا به جایی و نصب در مکان جدید از دیگر ویژگی های محصولات آبسازه به شمار می روند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید پکیج تصفیه فاضلاب آبسازه می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

آدرس: تهران خیابان شریعتی، نبش دستگردی (ظفر)، بن بست افضل، پلاک ۴، واحد ۴

تلفن:

  • ۰۲۱-۲۶۴۱۰۲۴5
  • ۰۲۱-۲۶۴۱۰۲۴4
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا