برترین های کسب و کارصنعت و تجارت

آخرین بار کی تابلو فروشگاه خود را به روز کردید؟

چه یک کسب‌وکار جدید باشید و چه قدیمی، تابلوهای مغازه‌ها می‌توانند نقش مهمی در ایجاد مشتریان جدید داشته باشند.

خودتان را به جایی که تابلوها در گذشته نصب شده اند محدود نکنید. اغلب ویژگی های ساختمانی وجود دارد که می توان از آنها برای ایجاد جلوه های چشمگیر استفاده کرد.

خواه به ایده، طراحی یا کمک برای تابلوسازی چند فروشگاهی نیاز داشته باشید، ما می‌توانیم یک طرح یکپارچه برای تابلوهای فروشگاه شما ایجاد کنیم که آگاهی از برند را افزایش داده و از رشد کسب‌وکار شما اطمینان کسب می‌کنیم. از ساختمان و موقعیت خود نهایت استفاده را ببرید.

آموزش تابلوسازی | افزایش

تابلوسازی حرفه ای چرا مهم است؟

مهمترین کاری که یک تابلو انجام میدهد این است که مشتری می تواند به راحتی فروشگاه را با کمک یک تابلو پیدا کند.

تابلو تمام اطلاعات لازم در مورد فروشگاه را می دهد . مشتری می تواند به راحتی از محصولات در فروشگاه مطلع شود.

این تابلو است که در واقع مشتریان را به فروشگاه جذب می کند . تابلوها باید به اندازه کافی جالب باشند که مشتریان را به فروشگاه بکشاند.

تابلو راهنما تا حد زیادی بر تصمیم خرید مشتری تاثیر می گذارد. یک نگاه به تابلو توسط مشتری کمک می کند تا تصمیم بگیرد که آیا باید وارد فروشگاه شود یا خیر؟

آموزش تابلوسازی | افزایش

چرا به مشتریان کمک نمی کنید شما را پیدا کنند

وقتی نوبت به کسب‌وکار شما می‌رسد، تابلو سازی حرفه ای برای اطمینان از دیده شدن شما توسط مشتریان ضروری است. همه مشتریان شما متفاوت فکر می کنند، بنابراین آنها به نشانه های بصری مانند نقشه ها، جهت ها و نمادها نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا به مقصدشان هدایت شوند. در محیط‌های پر استرس، سیستم‌های راه‌یابی مؤثر به احساس رفاه، سهولت و ایمنی کمک می‌کنند. تیم‌های علامت‌گذاری ما از نزدیک با شما همکاری خواهند کرد تا مطمئن شوند تابلوهای فروشگاه و کسب و کار شما شفاف، استراتژیک و مطابق با محل کار هستند.

یک بعد اضافی به کسب و کار خود اضافه کنید

اگر به معنای واقعی کلمه می خواهید برند خود را برجسته کنید، هیچ گزینه ای بهتر از ساخت تابلو سه بعدی وجود ندارد. این علائم هیجان انگیز یک عامل پویا به نام تجاری شما اضافه می کند. حروف و اشکال سه بعدی را می توان از طیف وسیعی از مواد ایجاد کرد و به روش های نوآورانه ای برای بازاریابی و با تاثیر بالا روشن کرد. سایه ها، نور یا روشنایی داخلی همگی به تاثیر حروف سه بعدی می افزایند.

نکات مهمی که هنگام نصب  تابلو باید در نظر داشته باشید

تابلوها هرگز نباید ورودی فروشگاه را مسدود کنند. نباید فضای داخلی فروشگاه را پنهان کند.

تابلوها را در مکانی نصب کنید که برای همه حتی از راه دور به راحتی قابل مشاهده باشد.

تابلوی راهنما باید تمامی اطلاعات لازم مانند نام فروشگاه، آرم آن یا هر اطلاعات مورد نیاز دیگر را نمایش دهد.

اطلاعات زیادی روی تابلو قرار ندهید. اجازه دهید مشتریان وارد فروشگاه شوند و خودشان بدانند فروشگاه چه چیزی ارائه می دهد.

جنس و نوع چاپ مورد استفاده برای تابلو باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا ماندگاری طولانی تری داشته باشد. باید مطمئن شوید که تابلو درخشش خود را از دست نمی دهد.

نام فروشگاه باید با حروف درشت یا با فونت متفاوت نوشته شود تا تاثیر مطلوب را ایجاد کند.

تابلوی خود را به منحصر به فردترین و خلاقانه ترین روش طراحی کنید تا مشتریان جذب فروشگاه شوند.

تکنولوژی پیشرفته برش و چاپ برای ایجاد علائم و حروف برجسته

یکی از موارد مهم در ساخت تابلو، ایجاد ساختارهایی با فرآیندهای برش، خمش و جوش است. تابلو سازی پارسه با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات طراحی و ساخت کامپیوتری، پیشرو در صنعت تابلو سازی است. ما از مواد با کیفیت بالا برای ساخت تابلوها با هر اندازه و شکل استفاده می کنیم. از طریق فناوری ساخت، می‌توانیم حروف و آرم‌های سه‌بعدی، تابلوهای ساختمان، راهنما، تابلوهای نورانی و موارد دیگر را ایجاد کنیم.

تابلو چلنیوم

تابلوهای چلنیوم شبانه روز کار می کنند تا توجه ها را جلب کنند و دید شما را دوچندان کنند، پیام بازاریابی شما را 24/7 هدایت می کنند و حداکثر تاثیر را ارائه می دهند. اگر کسب و کار شما برای جلب توجه در یک منطقه شلوغ رقابت می کند، علائم روشن به شما کمک می کند که مورد توجه قرار بگیرید.

آموزش تابلوسازی | افزایش

تابلوهای کافه‌ها و رستوران‌ها

آیا تابلوهای تبلیغاتی شما برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان و رشد کسب‌وکارتان درست کار می‌کنند؟

در این روزهای اشتراک‌گذاری اجتماعی، «تجربه» کسب‌وکار شما مهم‌تر از همیشه است. برای کافه‌ها و رستوران‌ها، تابلوهای شما بخش مهمی از محیط این کار است و می‌تواند بر موفقیت بلندمدت شما تأثیر بگذارد. قبل از اینکه مشتریان بالقوه شما غذای شما را ببینند، نشانه های شما را می بینند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا