آدرسهای قاتل را بنویسید

[ad_1]

کسب درآمد

در هر شکل بازاریابی ، هر کاری که انجام می دهید متناسب با هدف دستیابی به یک نتیجه خاص ، برای استخراج “پاسخ مورد نیاز” است – استفاده از یک جمله معروف در بازاریابی اینترنتی. وقتی نوبت به نوشتن یک عنوان می رسد ، “پاسخ مورد نیاز” تشویق خواننده به مطالعه است ، خواه در متن مقاله ، محتوای وب سایت یا نامه فروش باشد. اگر تیتر تخیل خواننده را جذب نکند ، پاسخ بعید است.

هنگام ایجاد عنوان باید چند موضوع را در نظر گرفت. من به طور حرفه ای نوازنده هستم و در طول سال ها ، تعداد زیادی آهنگ منتشر شده و یک خواننده داشته ام. نوشتن شباهت های زیادی به ترکیب دارد. قطعه موسیقی باید ساختار داشته باشد و باید با شنونده ارتباط برقرار کند. روش سنتی برای جلب توجه در ابتدای قطعه استفاده از بنگ است. این مورد در یک سالن کنسرت مدرن ضروری نیست بلکه به زمانی برمی گردد که موسیقی اغلب در یک نوع رویداد اجتماعی پخش می شد که با شروع یک انفجار ناگهانی صدا ، توجه مردم را به نوازندگان جلب می کرد.

عنوان باید تاثیری مشابه داشته باشد. باید به خواننده اعلام کند که شما چیز مهمی برای برقراری ارتباط دارید ، خصوصاً چیزی که به نفع او باشد. تمام عملیات نوشتن متن باید “روی نامه” باشد. این خصوصاً با عنوان بسیار مهم است. بیشتر بازدیدکنندگان مقاله ، وب سایت یا نامه فروش شما در آنجا خواهند بود زیرا توسط یک موتور جستجو یا از طریق پیوند از سایت دیگری به آنجا هدایت شده اند. آنها با یک دستور کار بسیار مشخص وارد می شوند. یک نیاز یا تمایل بسیار خاص. عنوان شما باید با یک نگاه آنها را متقاعد کند که می توانید آنچه را که دنبال آن هستند ارائه دهید.

چطوری انجامش بدهم؟ اولین نکته این است که بگویید شما باید علاقه شخصی بازدید کننده را به خود جلب کنید. آنها علاقه ای به شما ندارند. آنها می خواهند بدانند که آیا شما آنچه را که آنها نیاز دارند ، دارید عنوان شما باید مزیت اصلی آنچه شما ارائه می دهید را بیان کند. با این کار شما به س theirال آنها پاسخ می دهید: “این چه فایده ای برای من دارد؟” قبل از اینکه آن را بخواهند آدرس شما باید صادقانه و معقول باشد. “کشف راز کسب درآمد یک میلیون دلاری تا سه شنبه آینده” هر بازدید کننده ای را به سرعت به یک وب سایت دیگر می فرستد – حتی اگر راز ساخت یک میلیون دلار تا سه شنبه آینده را داشته باشید. آنها شما را باور نخواهند کرد!

عنوان شما باید قوی و سرراست باشد. شما در حال حاضر سعی در فروش واقعی چیزی ندارید – که بعداً در محتوای شما منتشر خواهد شد. عنوان یک کلمه یا دو کلمه بعید است که حتی اگر کلمات خود را با دقت انتخاب کنید ، چیزی قابل توجه به خواننده منتقل می کند. به همین ترتیب ، عنوان اصلی رمان دیکنز نیز چنین کاری نمی کند. یک جمله فصیح با زیرنویس کوتاه (اضافه کردن یک صلاحیت از نوعی) ممکن است ایده آل باشد ، به خصوص اگر کلمات صحیح را انتخاب کنید. همیشه از کلمات احساسی برای تقویت تمایل خواننده به دانستن بیشتر استفاده کنید.

هرگز سعی نکنید باهوش باشید! از کلمات ساده و قابل فهم استفاده کنید و از متن چند هجایی استفاده نکنید که فقط فارغ التحصیلان زبان بتوانند آن را دنبال کنند. هرگز حامی خوانندگان خود نباشید. همیشه به یاد داشته باشید که او می تواند به همان اندازه شما روشن باشد – شاید حتی روشن تر!

بنابراین ، اگر می خواهید خوانندگان آن را بخوانند ، کلمات ساده ای را بنویسید که یک فایده عمده را تعریف می کند. ساده اما احساسی باشید تا “پاسخ مطلوب” را دریافت کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا