دنیای وب

نوشتن محتوای SEO: 5 نکته برای نوشتن محتوا برای موتورهای جستجو

یک هنر برای نوشتن محتوای SEO وجود دارد. نوشتن نه تنها باید صحیح و از لحاظ گرامری جذاب باشد ، بلکه باید معیارهای فنی مورد نیاز برای دستیابی به رتبه های بالا در موتورهای جستجو را نیز برآورده کند. این پنج نکته به وب سایتها کمک می کند تا محتوای بهتری را برای صفحات خود بنویسند.

نوشتن محتوای منحصر به فرد: به گفته Google ، مجازات محتوای تکراری وجود ندارد. با این وجود ، فقط بهترین صفحات مرتب شده به طور پیش فرض در SERP نمایش داده می شوند. نویسندگان محتوا باید تلاش کنند تا نوشته‌های خود را تا حد ممکن منحصر به فرد نگه دارند و از ابزارهایی مانند CopyScape برای تأیید نتایج خود استفاده کنند.

تولید محتوای غنی از کلمات کلیدی: مقالاتی که ترافیک یک کلمه کلیدی را هدف قرار می دهند ، باید برای آن کلمه کلیدی دارای چگالی نزدیک به 2٪ تا 6٪ باشند. با این حال ، وب سایت ها همچنین باید اطمینان داشته باشند که در عین حفظ صدای طبیعی ، بیشترین تعداد کلمات کلیدی مرتبط را دارند. موتورهای اصلی جستجو متوجه می شوند که کلمات کلیدی و اصطلاحات معمولاً در گروه ها قرار می گیرند. اگر موتور جستجو این کلمات و عبارات مرتبط را شناسایی کند ، ممکن است صفحه برای رتبه بندی بالاتری قرار بگیرد.

حفظ محتوای متمرکز بر یک موضوع: نوشتن که روی یک موضوع تمرکز دارد ، به طور طبیعی دارای چگالی کلمه کلیدی است و ظهور کلمات کلیدی مرتبط بهتر از جستجوی محتوا از یک موضوع به موضوع دیگر است. هنگام نوشتن مقاله سعی کنید به یک موضوع توجه کنید. در صورت لزوم ، یک سری از مقالات مرتبط ایجاد کنید تا در عمق بیشتر موارد را توضیح دهید. این روش پیوند همچنین می تواند برای به روزرسانی مقالات قدیمی تر که اطلاعات بیشتری در مورد یک موضوع در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهند ، استفاده شود. پیوندهای جدید به محتوای قدیمی با موتور جستجو مساوی است که سیگنال دریافت می کند که یک مقاله یا پست وبلاگ هنوز هم به روز و روز نوشتن آن به روز و مرتبط است.

محتوای مفید و مفید را بنویسید: بیشتر شرکت ها از اهمیت بک لینک برای رتبه بندی وب سایت های خود در صفحات نتایج موتور جستجو مطلع هستند. ساده ترین راه برای ایجاد خودکار این پیوندها ، تهیه مطالب مفید و مرتبط است که بازدید کنندگان می خواهند با دیگران به اشتراک بگذارند و از آنها به عنوان منبع در نوشتن خود یاد کنند. مقالاتی مفصل که شرح چگونگی انجام یک کار ، ارائه مشاوره رایگان یا افشای افسانه های مربوط به موضوع را دارند ، نمونه های خوبی از مقاله هایی هستند که بازدید کنندگان دوست دارند آنها را بخوانند و به اشتراک بگذارند. علاوه بر افزایش رتبه موتورهای جستجو ، وب سایت ها ممکن است متوجه شوند که سطح ترافیک مستقیم نیز افزایش می یابد.

برون سپاری محتوا SEO: بسیاری از شرکت ها محتوای سئو را به متخصصان واجد شرایطی که در حوزه خود کار می کنند ، واگذار می کنند. محتوا به طور کلی توسط کلمه پرداخت می شود و قیمت متناسب با کیفیت نوشتن مورد نیاز است. علاوه بر ایجاد محتوای کاملاً منحصر به فرد ، نویسندگان می توانند مطالب را برای بازنویسی معیارهای انحصاری برای ایجاد پیوند در وبلاگهای مهمان و بازاریابی مقاله بازنویسی کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا