بازرگانیبرترین های کسب و کار

آشنایی با انواع چاپ و خدمات چاپ یووی پرینت ایران

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی یک از دستگاه ها برای چاپ است.

چاپ پلکسی یک جایگزین عالی برای شیشه به حساب می آید. پلکسی گلاس یک ماده پلاستیکی می باشد که در قرن اخیر در کشور آلمان اختراع شد.

متریالی که در این چاپ به کار رفته است متریال بسیار شفاف و انعطاف پذیر و قوی است.

 این محصول کاربرد بسیار زیادی دارد، پلکسی گلاس یا همون چاپ پلکسی با نام های مختلفی شناخته می‌شود از مواد پلیمر های متیل متاکریلات ساخته شده است. نام این ماده به صورت کوتاه پلکسی است در این مطلب می خواهیم شما را با چاپ پلکسی چاپ یووی روی پلکسی، چاپ روی چوب و چاپ روی شیشه و بین کابینتی آشنا کنیم.

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم متن زیر را تا انتها بخوانید تا بتوانید با پلکسی آشنا شوید.

مزایا و معایب پلکسی

مزایا و معایب پلکسی گلاس بسیار زیاد است. یک جایگزین بسیار خوب است به عنوان شیشه های اکرولیک شناخته می‌شود از پرکاربردترین مواد پلاستیکی است که برخلاف شیشه ضد آب است انعطاف پذیر نیست بسیار شفاف است. ضریب انتقال آن ۹۳تا ۱۰۹ درصد است و همچنین با پلکسی گلاس راحت‌تر برش می خورد به همین دلیل برای طرح دادن بسیار مناسب است.

 البته معایب دارد این است که گرد و غبار را به خود جلب می کند و به مرور زمان با گذشت زمان صرف می‌شود این پلکسی کاربردهای بسیار زیادی دارد و امروزه در زیست پزشکی تا مهندسی همه و همه از پلکسی گلاس استفاده می‌کنند. پلکسی گلاس هنگامی که در دنیا از آن استفاده شد کاربرد بسیار زیادی پیدا کرد و با ظهور آن اکثرا از پلکسی گلاس استفاده می‌کنند در واقع با پلکسی گلاس بسیاری از مشکلات در صنایع رفع شد.

چاپ یووی روی پلکسی

یکی از چاپ هایی که امروز صورت می‌گیرد چاپ یووی بر روی پلاستیک است. این نوع چاپ یک قطعه بسیار شفاف و با کیفیت است که با استفاده از شابلون هیچگونه کچلی در چاپ وجود نمی آورد با استفاده از این روش می توان از قطعات محدب و مقعر و خطی استفاده کنید.

این چاپ بر روی پلاستیکی شیشه ورق فلزی و چرمی وجود دارد و قیمت ان بسیار مناسب است. این چاپ به واسطه سیلیکون استفاده می شود. دارای مراحلی کمتر است چاپ پلکسی یک قطعه شفاف است که درون آن با استفاده از ژل پوشانده می شود رنگ آن مشکی است که جلوه بسیار زیادی را ایجاد می‌کند.

این چاپ کیفیت بسیار بالایی دارد و کیفیت آن بسیار زیاد است راه های مختلف برای چاپ یووی بر روی پلکسی وجود دارد چاپ یووی یکی از مهمترین عوامل در صنعت چاپ می آید. با استفاده چاپ یووی کاربرد بسیار زیادی دارد این چوب در صنعت امروز مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است.

در تمام کشورهای اروپایی و آمریکایی از چاپ پلکسی استفاده می شود. چاپ پلکسی در ابعاد مختلف وجود دارد با استفاده از چاپ پلکسی می توان کارهای بسیار زیادی را انجام داد.

چاپ روی چوب چیست؟

همانطور می دانید چاپ بر روی چوب انواع مختلفی دارد. امروز چاپ بر روی چوب بر روی کمد دیواری سرویس خواب دیوارپوش بوفه سقف پوش نمای داخلی ساختمان میزهای چوبی سیستم های دکوراتیو پازل های عروس و مدرن کردن چوب هستند ساخته می شود.

کاربرد چاپ روی چوب بسیار زیاد است و امروزه افراد زیادی برای تبلیغات در داخل مغازه از روی چاپ روی چوب استفاده می کنند در واقع چاپ روی چوب به موارد مختلفی تقسیم‌ب ندی می‌ شود و امروزه در بحث خارجی و داخلی ساختمان هم مثل پارتیشن های چوبی دیوارپوش ها بوفه کمد میز لوازم چوبی منزل استفاده می شود.

همچنین یکی از اما همچنین کاربرد چاپ روی چوب در بحث تبلیغات است در واقع افرادی که میخواهند لوگو را بر روی آن قرار دهند می‌توانند با استفاده از از چاپ روی چوب لعات ساخته شده را بسته بندی می کنند در واقع چاپ روی چوب که مهم است که زیبایی ماه چندین برابر می‌کند و زیبایی بسیار زیادی می‌بخشد و استفاده از چوب روی چوب کارایی صنعت افزایش پیدا می کند.

چاپ روی چوب مدل های بسیار زیادی دارد و بهتر است با استفاده از بهترین وسیله ها صورت گیرد که این چاپ بسیار تمیز باشد اگر چاپ بر روی چوب جوهر پخش شود ارزش کار از دست می رود و زیبایش از بین می رود.

چاپ روی شیشه

یکی از مسائلی که امروزه بسیاری از آن استفاده می‌شود چاپ روی شیشه است.

چاپ روی شیشه کاری است که امروزه برای هویت‌بخشی به دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می ‌شود.

چاپ روی شیشه کاربرد بسیار زیادی دارد و یکی از بخش‌ های مهم در صنعت دیجیتال به حساب می‌آید.

با استفاده از چاپ روی شیشه زیبایی شیشه ها افزایش پیدا می‌کند؛ یکی از روش های تبلیغات استفاده از چاپ بر روی شیشه یکی از بهترین روش های چاپ روی شیشه به صورت دیجیتالی بر روی سطح نازک شیشه انجام می گیرد و محدودیت ها را از بین می برد و برای تزیین پارتیشن چاپی در های شیشه ای تلسکوپی و کشویی از این محصول استفاده می‌شود.

چاپ روی شیشه به صورت مرطوب انجام می‌گیرد و زیبایی را افزایش می دهد چاپ روی شیشه خاصیت زیبای شیشه را افزایش می دهد کاربرد چاپ روی شیشه می توان به چاپ بر روی ویترین های فروشگاهی درب های شیشه ای انواع پارتیشن ها چاپ روی کابین آسانسور چاپ روی شیشه دیوارهای شیشه تابلوهای شیشه چاپ شیشه سکوریت چاپ انواع عکس و غیره اشاره کرد.

چاپ بین کابینتی

یکی از محصولاتی که در بین کابینت ها استفاده می شود چاپ بین کابینتی است.

این چاپ در محیط آشپزخانه زیبایی بیش از حد می دهد معمولا از شیشه های سکوریت بسیار مقاوم هستند.

شیشه های بین کابینتی محدودیت رنگ دارند. شیشه های بین کابینتی کارایی بسیار زیادی دارند.

استفاده از چاپگر های پیشرفته با کیفیت رنگارنگ از مزیت چاپ بین کابینتی است. چاپ بین کابینتی می تواند چاپ بر روی چوب یا چاپ بر روی شیشه باشد که همه اینها از مواردی است که افراد استفاده می کنند با استفاده از چاپ بین کابینتی زیبایی کابینت ها افزایش پیدا می‌کند و محیط آشپزخانه به شکل مدرن و کلاسیک در می آید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا