بازرگانی

آشنایی با ورق های گالوانیزه و طرح سفال

منبع خبر: آشنایی با ورق های گالوانیزه و طرح سفال

ورق برای طراحی رس ، ورق نرده ، شیروانی

طراحی و ساخت سقف های سقفی در حقیقت ، دو نوع مواد بام مورد استفاده قرار می گیرد: دو نوع ورق بام: دو نوع ورق بام: ورق های گالوانیزه و ورق های رنگی در طراحی سفالگری ، که می توان گفت دو نوع متداول در صنعت سقف زیر زمینی هستند. آنها هستند بنابراین ، بعداً در این مقاله ، تصمیم گرفتیم که صفحات گالوانیزه و طرح های سفالگری را مورد بررسی قرار دهیم و این دو را با هم مقایسه کنیم ، لازم به ذکر است که این ورق ها به طور گسترده ای در Demand ، Gilbend ، Absard و North Israel استفاده می شود. این مواد بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

ورق های گالوانیزه

در ابتدا بهتر است به یک تعریف از ورق گالوانیزه و ورق های طراحی سفال رنگی. ورق های گالوانیزه شامل دو نوع ، ورق های گالوانیزه رنگی و ورق های گالوانیزه بی رنگ است. ورق های گالوانیزه رنگی و بی رنگ ، هر دو از آهن اندود روی ساخته شده اند. تنها تفاوت بین ورق های گالوانیزه رنگی و ورق های گالوانیزه غیر رنگی نوع تشکیل کریستال گالوانیزه روی سطح ورق گالوانیزه است که با توجه به میزان سرمایش و البته میزان روی مورد استفاده در ورق های مختلف متفاوت است. . ورق های گالوانیزه در ضخامت های مختلفی تولید می شوند و از 0.18 میلی متر تا 6 میلی متر تولید می شوند. باید بدانید که ورق های گالوانیزه رنگی یا غیر رنگی به دو شکل از جمله پارچه و رول به بازار عرضه می شوند. ضخامت ورق های گالوانیزه پارچه ای 1000 × 2000 میلی متر و 2500 میلی متر 1250 میلی متر است. همچنین ضخامت ورق های گالوانیزه به شکل رول 0.18 تا 6 میلی متر و عرض آنها به صورت رول هایی به اندازه 100 و 125 سانتی متر است.

CFMV5430

ورق های طراحی سفال

پس از آشنایی با ورق های گالوانیزه ، وقت آن رسیده است تا با ورق های سفالی رنگی آشنا شوید ، همانطور که از اسم آنها پیداست ، تنها ورق هایی که دارای طراحی سفالی هستند ، یعنی ورق های رنگی صاف که در زیر دستگاه نورد به شکل سفال های شکل قرار گرفته اند و از سفال های طبیعی ساخته نشده اند ، مشکلاتی که در سفال های طبیعی در ورق های سفالگری بطور کلی وجود دارد. به عنوان مثال ، ورق های رس مانند رس ، از پوسیدگی ، خوردگی و شکستگی رنج نمی برند و البته مانند ورق های سفالی وزن بسیار سنگینی ندارند ، بنابراین باید بگوییم که ورق های سفالی در برابر خوردگی ، پوسیدگی و شکستگی از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. آنها بسیار سبک هستند بنابراین می توانند در مناطق مستعد زلزله قرار گیرند. آنها دارای ورق های سفالی طبیعی هستند به طوری که زیبایی خاصی را به ساختمان شما می بخشند. صفحات مختلف طراحی گل رس انواع مختلفی وجود دارد که عبارتند از: صفحات طراحی سفال پالرمو ، ورق های سفالی ژنو و ورق ها. طراحی سفال پارچین و کاشی های سقفی سرامیکی کاشی و غیره هستند. البته با توجه به صفحات مسطح و کاشی های سقفی تولید شده به زبان تایلندی ، لازم به ذکر است که این ورق ها از ورق گالوانیزه و ورق گالوانیزه ساخته شده اند ، در دستگاه پرس 200 تنی ایجاد شده است ، بنابراین دارای بارگذاری باز هستند که زیبایی آن است. این مواد همچنین در یک اجاق دوربین با رنگهای پودری الکترواستاتیک خودکار و رنگهای پلی اورتان که مقاومت بسیار خوبی در برابر نور مستقیم خورشید دارد پوشش داده شده است. شرکت Rooftop دستگاه جدیدی را معرفی کرده است که تولید جدیدی از آن مواد را وارد بازار کار می کند که شکل و فرم ورق های جدید است.این برگ دارای یک طلای طلا و مواد ورق آن از جنس galvanum و alozinc است که می تواند با ورق های وارداتی رقابت کند. چاقو زد و Ilanmh اولین عامل فروش از سقف نام تجاری کاشی بم خالی است.

مقایسه ورق های گالوانیزه در طراحی خاک رس رنگی

پس از آشنایی با ورق های گالوانیزه و صفحات طراحی سفال ، نوبت به مقایسه این دو نوع ورق با یکدیگر می رسد.یکی از ویژگی های ورق های گالوانیزه با ورق های طراحی گل رس این است که ورق های این نوع با صفحات طراحی سفال متفاوت است. گفته می شود اگر روکش روی ورق های گالوانیزه برداشته شود ، شکسته نمی شوند و علاوه بر این ، زنگ نزنند و از همه مهمتر از ورق های گالوانیزه در اکثر صنایع مانند ساخت تهویه هوا و سقف استفاده می کنند. ، لوله ها ، ساخت ماشین آلات ، ساخت لوازم خانگی و غیره ، اما از ورق های سفال فقط برای سقف های شیب دار. بنابراین ، کاربران L. می توانند بگویند که ورق های گالوانیزه واقعاً بی نظیر و فوق العاده هستند ، البته زیبایی در صدر طراحی سفال برای کارفرمایان قرار دارد ، از آنجا که سقف های شیب دار امروزی رایج ترین سقف های شیروانی ، در هر دو مناطق گرم و سرد ، بسته به نوع گرم و سرد هستند. برای جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی از روش های مختلفی استفاده می شود که یکی از آنها معمولاً ورق های گالوانیزه روی سقف های شیب دار است. دلیل این کار این استفاده از ورق گالوانیزه جهت جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی یکی از کم روش گران است. د. به طور کلی می توان گفت از هر نظر ورق های گالوانیزه ارزان هستند زیرا هزینه نگهداری آنها نیز کم است. حتی خطر آسیب های گالوانیزه گالوانیزه بسیار کم است.

انواع ورق های گالوانیزه و رنگی

انواع ورق های گالوانیزه و رنگی مانند سفال ، اندوبیلا ، اندولین ، زونا ، داکر ، کاشی و سقف کاشی و بیشتر مواد. سقف شیب دار در مناطق ویلا لواسانات در تهران ، دماوند ، گیلاوند ، آبسرد ، آبالی و مناطق شمالی کشور مانند رویان ، نوشهر ، ناماک ابرود ، کل آرد شت و کلیه مناطق شمالی و جنوبی کشور به دلیل سبکی و زیبایی ویلا استفاده می شود. در تمام نقاط ایران از جمله باسان تهران ، بخش شمالی تهران ، دماوند ، آبسرد ، ویلا گیلوند ، شمال ایران از جمله نور ، رویان ، آمول ، بابل ، چمستان ، خلوس ، نامک در خارج از کشور ، کلاتر ، کلارآباد ، نوشهر و استان وجود دارد. کرمان، اصفهان، شیراز، قم، کاشانی و تمام مناطق از ویلا، و همچنین تمام استان کشور توسط رئیس جمهور و نصب و راه اندازی با استفاده از فرم به طور کامل اجرا قیمت فعلی تهران است. فقط برای شهرهای خارج از محدوده تهران ، برای ایجاد کارکنان اجرایی شرکت ، کارفرما باید اشتغال ایجاد کند.

IMG 1282

خوشبختانه با پیشرفت دانش و فناوری ، با متنوع ترین و زیباترین مواد بام و در عین حال با بالاترین کیفیت مواد بام روبرو هستیم که زیرساخت هایی دارد که بسته به مناطق مختلف آب و هوایی ، می تواند متناسب با هر اقلیمی باشد. به عنوان مثال ، در مناطق با رطوبت زیاد شمال ، برای محافظت از سقف شیروانی در طولانی مدت از زونا ، چوب و یا اندوبیل استفاده می شود و برای مناطق مرکزی کشور مانند دامادوان و آبسرد ، بسانت و فشم توصیه می شود. از ورق هایی با عایق قوی مانند ساندویچ پانل یا با روتختی کلاسیک بالا و ورق های پشم سنگ استفاده کنید ، همچنین آب و هوای زیرساخت ها و مناطق درهم و برهم و طراحی بسیار مهم است. به عنوان مثال، در مناطقی که بادهای قوی می بینید، طراحی سیستم بر روی یک شیب تند استفاده می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا