آلودگی شیمیایی آب می تواند برای سلامتی شما مضر باشد

آلودگی شیمیایی آب می تواند برای سلامتی شما مضر باشد

امنیت

تا زمانی که مایل نیستید برای تأمین امنیت خانواده خود گام بردارید ، هر یک از شما تا حدی از اثرات آلودگی شیمیایی آب رنج خواهید برد. تأمین آب ما برای دهه ها ضعیف بوده و مشکل به طور مداوم در حال بدتر شدن است. این از اعتماد ما به مواد شیمیایی به عنوان راهی برای سهولت زندگی ما ناشی می شود ، اما این عوامل شیمیایی در واقع می توانند زندگی ما را کوتاهتر کنند.

در واقع هیچ چیزی نمی تواند مانع رسیدن 80000 ماده شیمیایی صنعتی شود که به شیرهای ما رسیده اند. این عوامل شیمیایی در حال حاضر بخشی از سیستم آب زیرزمینی ما هستند و ما به طور پیوسته در هر زمان بیشتر صرفه جویی می کنیم. تأسیسات تصفیه آب تجهیزات لازم برای حذف این سموم از آب ما را ندارند ، بنابراین این نبردی است که باید برای خود بجنگیم.

آلودگی شیمیایی آب مقصر افزایش شدید بیماریهای ناتوانی است که مردم متحمل می شوند ، و آنها باعث افزایش سرطان در طی 100 سال گذشته شده اند. یک قرن پیش ، میزان سرطان فقط از هر 50 نفر 1 نفر بود ، اما امروز از هر 2.5 نفر 1 نفر است. این چیزی نیست که بتوانیم مدام دور هم بنشینیم و از آن چشم پوشی کنیم.

در این مرحله ، تقریباً هیچ راهی وجود ندارد که بتوانیم در طول زندگی خود آب را تمیز کنیم ، حتی اگر فرزندان و نوه های ما فرصتی داشته باشند. برای کاری که انجام شود و تفاوت زیادی در کیفیت آب ما ایجاد کند ، باید تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از ایمنی کودکان خود انجام دهیم. من به شما می گویم چه کاری باید انجام دهید.

اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که آلودگی شیمیایی آب بر روی عزیزان شما تأثیر منفی نخواهد گذاشت ، باید با خرید و نصب سیستم تصفیه آب خانگی کار خود را شروع کنید. این باید یک واحد کارتریج دوتایی باشد که دارای یک تبادل یونی ، یک واحد زیر میکرون ، یک فیلتر کربن گرانول فعال و یک بلوک چندرسانه ای باشد. با این کار از تمام آلاینده هایی که از شیر می آیند مراقبت می شود.

همچنین آلودگی وجود دارد که ممکن است از طریق روش های دیگر بر ورود خانواده شما به خانه شما تأثیر بگذارد. تعداد کمی از افراد می دانند که بخاری که هنگام دوش گرفتن استنشاق می کنند می تواند آلاینده هایی معادل نوشیدن 6000 گالن آب تصفیه نشده فیلتر به آنها بدهد. به این فکر کنید که این کار هر روز با بدن شما چه می کند.

به منظور جلوگیری از این منبع آلودگی شیمیایی آب شما باید در هر دوشی که در خانه شما اجرا می شود فیلتر سرشویی نصب کنید. من این را می گویم ، زیرا حتی اگر دستشویی در اتاق مهمان به ندرت استفاده شود ، هنگام روشن شدن ، کلروفرم و گاز متان به خانه شما آزاد می شود. بهترین کار این است که وقتی صحبت از این نوع کارها می شود ، به راحتی تمام پایگاه های خود را پوشش دهید.

آلودگی شیمیایی آب می تواند آسیب جدی ببیند و شما باید مطمئن شوید که خانواده شما کاملاً محافظت می شود. در اسرع وقت فیلتر آب آشامیدنی و سر دوش نصب کنید ، زیرا عزیزان شما به شما وابسته هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا