ساختمان و مسکن

آلیکانته – پرتال انگلستان به کاستا بلانکا در اسپانیا

کاستا بلانکا در اسپانیا همیشه یک مقصد تعطیلات محبوب در انگلستان بوده است. بیشتر گردشگران قبل از عزیمت به استراحتگاههای تعطیلاتی در بنیدورم ، کالپه ، موریرا ، گاویا و دونیا وارد فرودگاه آلیکانته می شوند.

آلیکانته به عنوان پایتخت کاستا بلانکا شناخته می شود و مستقیماً در دریای مدیترانه واقع شده است ، اگرچه بیشتر بازدید کنندگان این کوستا آلیکانته را در بهترین فرودگاه خود می شناسند ، اما این شهر زیبا ارزش دیدن دارد. منظره دریا از قلعه سانتا باربارا ، واقع در کوه Pinnacantle ، که قله آن را می توان با یک آسانسور صخره در سراسر Playa Postiguet رسید.

صرف نظر از صحنه ، شکل گیری صخره های عجیب و غریب ارزش مطالعه دارد ، که شبیه چهره مور است ، همانند موزه دو وایژرس (موزه آتش) که در آن شخصیت های شگفت انگیز ایجاد شده برای جشنواره های فاجرز در ماه ژوئن نشان داده شده است. مجموعه CAPA نیز در اینجا قرار دارد و نمونه هایی از مجسمه های مدرن اسپانیایی ، از جمله آثار دالی را شامل می شود.

صومعه سانتافه نیز ارزش دیدن دارد ، اگر فقط افسانه ای که به محلی که در آن قرار دارد قرار دارد – زائر بقایای پارچه ای را که برای پاک کردن خون از چهره عیسی در مصلوب شدن به آلیکانته در قرن شانزدهم آورده شده بود ، آورد و از این رو ، باعث معجزه شد … بازدید کنید صومعه برای دانستن داستان کامل.

دوستداران موزه به دنبال چیزی کمی متفاوت از ضایعات سفالین معمول و غیره خواهند بود از تغییر در موزه صحنه زادگاه ، واقع در بخش قدیمی آلیکانته لذت ببرند. در این موزه علاوه بر مجموعه جالب کریسمس های bric-a-brac ، صحنه های تولد زیبایی از سراسر جهان به نمایش گذاشته شده است. موزه Bullfighting همچنین چیزی متفاوت از معمول را ارائه می دهد – نمایش دائمی که به گورستان های مختلف محلی متمرکز می شود ، ضمن اینکه اتاق هایی را برای ارائه و بحث در مورد این موضوع بحث برانگیز فراهم می کند.

برای یک تجربه سنتی در موزه ، سعی کنید موزه هنرهای زیبا گراوینا را با مجموعه قطعات خود از قرن بیستم تا قرون وسطا تهیه کنید. در عوض ، موزه La Aseguarda مجموعه ای چشمگیر از قطعات معاصر ، از استادانی چون Miro ، دالی و Gargalo و همچنین برخی از هنرمندان غیر اسپانیایی را در خود جای داده است.

سواحل آلیکانته به اندازه هر سواحل دیگری که در کنار ساحل خواهید یافت به خصوص ساحل سن خوان که به 7 کیلومتر ماسه ریز و امکانات گسترده ای می رسد علاوه بر یک زمین گلف نزدیک به 18 سوراخ ، به همان اندازه مناسب است.

مرکز این شهر پر از مغازه و رستوران و همچنین تعدادی از مراکز خرید حومه شهر ، مانند Gran Via ، Vista Hermosa و Panoramis است. ناهار خوری مطمئناً با داشتن مجموعه ای از کافه ها ، کافه ها و رستوران های فضای باز موجود در ال Barrio و El Puerto در آلیکانته سرگرم کننده است. این دو سایت فضای بسیار متفاوتی را ارائه می دهند ، به دلیل جذابیت شهر قدیمی ال Barrio با موقعیت زیبا و مدرن دریایی مدرن در ال پورتو کاملاً متناقض است.

El Puerto (به معنی “بندر”) خدمات بارگیری را به بارسلونا ، جزایر بالئاری ، جزایر قناری ، فرانسه و شمال آفریقا ارائه می دهد. خدمات کشتی ، حمل و نقل منظم ، راه آهن و بزرگراه با بارسلونا ، مورسیا ، دنییا ، مادرید و فرودگاه بین المللی ، آلیکانته را به عنوان دروازه کوستا بلانکا در اسپانیا تبدیل می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا