آمادگی کارآفرینی خود را اندازه بگیرید – آزمون کارآفرینی

آزمون کارآفرین چگونه است؟ چگونه آمادگی خود را برای راه اندازی تجارت خود ارزیابی می کنید؟ با توجه به تعداد کارگران بیکار یا بیجا شده در اقتصاد گسترده امروز بسیاری این س areال را مطرح می کنند که آیا زمان سرمایه گذاری برای راه اندازی مشاغل شخصی خود فرا رسیده است؟

آموزش | سرمایه گذاری

اینها فقط دو س theالی است که جویندگان کار آنلاین هنگام تحقیق درباره مشاغل خانگی و دسته های شغلی جایگزین یا پاره وقت برای پاسخگویی از خود می پرسند.

اگر شغل یا وضعیت شغلی فعلی شما تحت تأثیر کاهش سرعت شغلی قرار گرفته باشد ممکن است شما به طور جدی جهشی را برای فعالیت کارآفرینی خود در نظر بگیرید. برای بسیاری به ویژه اگر شما به چیزی با هزینه راه اندازی کم نیاز دارید محبوب ترین و در دسترس ترین مدل های تجاری عبارتند از:

بازاریابی وابسته

خرید الکترونیکی

کار آزاد / پیمانکاری مستقل

اینترنت طیف گسترده ای از مناطق سودآور را برای تمرکز بر روی یک تاجر آنلاین فراهم می کند. بیشتر بازاریابان موفق مشاغل خانگی که شخصاً مشاهده کرده ام غالباً منابع مختلف درآمد را در یک رویکرد ترکیبی برای متنوع کردن منابع درآمدی خود ترکیب می کنند. این اغلب به این معنی است که هر یک از سه مدل مشاغل خانگی ذکر شده در بالا با هم همپوشانی دارند.

کسانی که به اشتغال پایدار برای شخص یا شرکت دیگری اعتماد کرده اند غالباً باید این مسئله را بررسی کنند که آیا واقعاً آماده شروع کار خود هستند. اینجاست که آزمون ارزیابی شغلی یا کارآفرینی می تواند به شما کمک کند. گزینه شغلی جایگزین یا موازی امروزه از محبوبیت بی سابقه ای برخوردار است زیرا اینترنت موانع سنتی ورود به شغل یک کارآفرین را کاهش داده یا برطرف کرده است.

من اخیراً در یک آزمون آنلاین کارآفرینی رایگان شرکت کردم تا ببینم چه کاری انجام می شود. می توانم این را به شما بگویم. تحقیقات نشان می دهد که 16 بعد یا ویژگی مهم برای شروع کار وجود دارد. این صفات کارآفرینی به سه دسته گسترده تقسیم می شوند: شخصیت مهارت و انگیزه. به عنوان مثال از شما خواسته می شود که خود ارزیابی کنید …

شخصی:

• اقدام گرا: توانایی شما برای برخاستن. تمایل شما به نشستن به جای نشستن و فکر کردن.

• پشتکار: عزم راسخ برای رسیدن به اهداف خود.

• پذیرش خطر: تمایل شما برای قرار دادن خود در معرض ضرر احتمالی. جذابیت شما در معرض خطر یا راحتی شما در آن است.

مهارت ها:

رهبری: توانایی شما در هدایت و الهام بخشیدن به دیگران برای تلاش در جهت رسیدن به یک هدف مشترک.

• ارتباطات: چقدر روابط به خوبی ساخته و حفظ می شوند.

اقناع: توانایی شما در تأثیرگذاری بر دیگران.

محرک:

جاه طلبی: آرزوی شما برای رسیدن به موفقیت است.

• استقلال: میل شما برای تصمیم گیری و کنترل سرنوشت شماست.

انگیزه مالی: پول و آزادی مالی چقدر برای شما مهم است.

پس از اتمام نظرسنجی برای این آزمون آنلاین کارآفرینی آنلاین که انجام دادم با سیستم رتبه بندی که برای تعیین تیزهوشی کارآفرینی من بر اساس پاسخ های من استفاده می کنند مواجه شدم. من بسیار متوسط ​​نقره ای رتبه بندی شده ام. این بدان معنی است که من به زیر سطح طلا و پلاتین رسیده ام. این به معنای داشتن 25 تا 50 درصد ویژگی های اثبات شده شخصیتی است که کارآفرینان موفق از خود بروز می دهند (یا نه).

خوب با توجه به اینکه من در حال حاضر شیوه زندگی یک کارآفرین / بازاریاب آنلاین را آزمایش کرده ام باید دید که چقدر برای ادامه مهارت های سه صاحب مشاغل اصلی مجبور خواهم شد.

آنچه جالب و نوعی آشکار است این است که بر اساس نتایج آزمون فردی شما 5 بزرگترین نقاط قوت و 5 ضعف بارز شما را شناسایی می کند. این برنامه بیان می کند که در نظر گرفتن نقاط قوت خود – ابزارها و استعدادهایی که در حال حاضر دارید – مفید خواهد بود که به شما در تلاش برای شروع کار خود کمک می کنند.

نمرات آزمون همراه با توصیه های مفیدی برای استفاده بیشتر از ویژگی های شخصیتی فردی شما است بنابراین می توانید از این نقاط قوت به نفع خود استفاده کنید.

به همین ترتیب در ادامه روش هایی پیشنهاد می شود که می توانید با مشاوره توصیه شده مناطقی را که کم یا غیر استاندارد تست کرده اید بهبود ببخشید. البته همانطور که انتظار می رود هر چیز رایگان در اینترنت وجود داشته باشد همیشه چیزی وجود دارد: و اکنون یک کلمه از طرف حامیان مالی ما. بنابراین یک فرصت عالی برای مشترک شدن در منابع آموزشی برجسته وجود دارد که چندین بار در ادامه پیشرفت در برنامه آزمون ظاهر می شوند.

تبلیغات در آزمون کارآفرین من فقط ثبت نام است و هرگز از مرزها یا آداب و رسوم صحیح اینترنتی که انتظار داشتیم فراتر نرفته است. فقط اگر به انتخاب خود ادامه دهید باید به ادامه آزمایش بدون وقفه توجه کافی داشته باشید.

آیا وقت گذاشتن برای شرکت در این آزمون کارآفرین ارزش داشت؟ آره. برای من من قبلاً مناطقی را شناسایی کرده بودم که احتمالاً نیاز به پیشرفت داشتند. من فکر می کنم که شناختن و شاید یادآوری ویژگی های شخصیتی که هنوز هم می تواند از برخی پیشرفت های اضافی استفاده کند که ممکن است اکنون روی آنها تمرکز کنید نتیجه خوبی دارد.

اگر آرزو داشتید رئیس خود باشید و فکر کنید آیا سبک زندگی یک کارآفرین برای شما مناسب است اندازه گیری نقاط قوت / چالش های خود در زمینه های شخصیت انگیزه و مهارت ها می تواند شروع مفیدی باشد. وقتی می بینید که جهش حرفه ای در تجارت اینترنتی چیزی است که می توان آن را در یک سری گام های اضافی کوچک سازماندهی کرد کافی است شما را از حد مجاز خارج کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا