آموزش بازاریابی شبکه ای – اسرار جلسات برنامه خانه و مهمانی

[ad_1]

آموزش | بازار

در جلسات خانگی (پذیرایی از مشاغل) و برنامه های مهمانی راهی عالی برای معرفی مشاغل جدید حق رای دادن به بازار گرم شماست و البته یک راه درست و یک روش نادرست برای انجام آن وجود دارد.

پذیرش مشاغل خصوصی (PBR) چیست؟

این زمانی است که شما مردم را به خانه خود دعوت می کنید و یک ساعت یا بیشتر یک جلسه بازاریابی تجارت اجتماعی دارید و در مورد تجارت محصولات و خدمات خود اطلاعاتی را به دوستان خود توزیع می کنید.

این یک روش قدرتمند برای بدست آوردن بلافاصله موفقیت فوری در کار خود است و شما می توانید محصولات زیادی را در یک جلسه خانگی یا به گفته برخی شرکت ها برنامه مهمانی یا مهمانی در خانه بفروشید.

بازاریابی شبکه ای سالها از این استراتژی استفاده کرده است و ثابت شده است که برای تجارت شما جایگاه موفقی است. مری کی سالهاست که از آن استفاده می کند بعلاوه Beauticontrol Amway Jafra NSA New Vision Vision for Life و بسیاری موارد دیگر.

راز INFERNO:

در یک پذیرایی شغلی یا در یک جلسه در منزل می توانید بطور همزمان با افراد زیادی صحبت کنید این امر موثرتر از داشتن یک قرار ملاقات بازاریابی در یک شبکه است.

اگر قرار است با مردم صحبت کنید چرا در گروه با آنها صحبت نمی کنید؟

راز INFERNO:

یکی از بزرگترین اسرار ثروت در MLM … با اکثریت افرادی که به صورت گروهی با آنها صحبت می کنید صحبت کنید خواه این برنامه PBR باشد جلسات Business Business یا کنفرانس. وقت شما را دو برابر می کند.

چرا PBR؟

1) راحت است.

بیشتر افرادی که می شناسید بدشان نمی آید که به خانه شما بیایند و برای ارائه کمک به شما در ارائه یک کار کوتاه از محل کار ببینند.

2) راحت است.

بسیاری از هتل ها برای بسیاری از دوستان شما دور از دسترس نیستند و معمولاً رانندگی به خانه یکی از دوستان دور از دسترس نیست …

3) یک فضای تجاری آشنا ایجاد می کند.

دوستانی که قبلاً در خانه شما بوده اند می بینند که این چیزی آشنا و گرم است.

4) یک تمرکز عالی اجتماعی نیز ایجاد می کند.

همه عاشق اختلاط هستند و ما انسانها بیشتر موجوداتی اجتماعی هستیم. حتی اگر به خوبی انجام شود این می تواند سرگرم کننده و مهیج باشد و همچنین شامل غذا می شود.

من PBR های زیادی (صدها) کار کرده ام و بگذارید به شما بگویم آنها نه تنها سرگرم کننده بودند بلکه از آنها آثاری نیز نوشتیم.

خوب.

چه کار میکنی؟

الف) تصمیم بگیرید که می خواهید چه کسی بیاید.

لیستی از افرادی که واقعاً می خواهید در یک جلسه بازاریابی شبکه ای به آنها بپیوندید تهیه کنید و لیستی از حدود 30 نام ایجاد کنید.

ب) دعوت نامه ها را برای آنها ارسال کنید.

حداقل دو هفته قبل در مورد جلسه خود برای آنها دعوت نامه الکترونیکی ارسال کنید. به عنوان مثال یک نماینده شرکت تغذیه ممکن است چیزی مانند این را ارسال کند:

شما روز چهارشنبه بیست و دوم به گرمی به یک پذیرایی مشاغل خصوصی در خانه دعوت شدید تا جشن افتتاح تجارت جدید ما در صنعت بهداشت و درمان را جشن بگیرید.

شما یاد خواهید گرفت که امروزه مراقبت های بهداشتی برای زندگی شخصی ما چقدر مهم است و همچنین چگونه می توان از صنعت تریلیون دلاری که به سرعت در حال رشد است استفاده کرد.

از —————— شروع می شود و حدوداً یک ساعت دیگر به پایان می رسد. غذا و نوشیدنی سرو می شود و جوایزی اهدا می شود.

RSVP

این دعوت بسیار کوتاه است و به آنها می گوید که در مورد چه چیزی است. روش های زیادی برای نوشتن دعوت نامه وجود دارد با یک حامی مالی تماس بگیرید تا ببینید چه چیزی را توصیه می کنید.

ج) خرید غذا و نوشیدنی برای پذیرایی.

زیاده روی نکنید. نوشیدنی های غیر الکلی و غذاهای فینگر خوب هستند و همه آنچه واقعاً لازم است. این یک جشن نیست بلکه یک پذیرایی دلپذیر برای جشن گرفتن تجارت شما است. بدون الکل. این یک جلسه کاری است.

د) با یک تماس تلفنی پیگیری کنید.

هی نانسی؟ من داگ هستم من در زمینه کاری به کمک شما نیاز دارم. من اخیراً برای شما دعوت به یک پذیرایی در خانه ام فرستاده ام و شما را دنبال می کنم زیرا در آنجا واقعاً به شما احتیاج دارم. آیا می توانم حساب کنم که شما برای من آنجا هستید؟

راز INFERNO:

عبارت کلیدی: آیا می توانم حساب کنم که شما برای من آنجا هستید؟ این باعث می شود حضور شما در جلسات دو برابر شود زیرا این نشان می دهد بیشتر افرادی که می دانند روی آنها حساب شده است.

ه) اطمینان حاصل کنید که همه دستگاه های صوتی و تصویری کار می کنند …

این خود توضیحی است.

و) هنگام ورود چه با هدیه و چه با غذا از آنها استقبال کنید.

به آنها احساس خوش آمد گویی کنید و بسیاری از مردم به عنوان تشکر برای آمدن علائم کتاب یا موارد مشابه را نشان داده اند. غذا نیز به همین خوبی کار می کند.

ز) حدود 30 دقیقه قبل از جلسه زمان اجتماعی را اختصاص دهید.

دوستان خود را به افرادی که نمی شناسند معرفی کرده و از خوردن و آشامیدن مردم اطمینان حاصل کنید.

راز INFERNO:

ذهنیت میزبان داشته باشید. میزبان باشید و اطمینان حاصل کنید که همه راحت هستند.

ح) یک ارائه کوتاه 20 دقیقه ای در مورد شرکت محصولات و برنامه شرکت ارائه دهید. بررسی کنید که چه چیزی برای شرکت شما در دسترس است.

ارائه خود را جالب و آموزنده کنید. س lotsالات زیادی را از حاضران بپرسید فروش نگذارید فقط بگویید.

I) بعد از ارائه PBR Profile را پخش کنید و بگویید من به کمک شما نیاز دارم. من دوست دارم محصولات خود را امتحان کنم و ما همچنین به دنبال دو نفر برای همکاری هستیم تا بتوانیم برنامه ما را در این زمینه معرفی کنیم. شما ممکن است کسی را بشناسید که می تواند از منبع ثانویه درآمد با پرداخت هزینه اضافی استفاده کند این محدوده بین 1000 تا 2000 دلار در هر ماه است لطفا فرم را پر کنید من فقط به شما ارائه دادم 5 سوال وجود دارد.

اسم__________________________________

تلفن_____________________________

پست الکترونیک_________________________________

آیا ایده را دوست دارید (محصولات شما چه فوایدی داشته باشد)

آیا کسی را می شناسید که بتواند ماهانه 1000 دلار اضافی بدون تغییر کاری که انجام می دهد استفاده کند؟

کدام قسمت از امشب را بیشتر دوست داشتید؟

به نظر شما کدام محصول بیشترین محبوبیت را خواهد داشت؟

آیا می توانید خود یا کسی را که می شناسید در چنین چیزی موفق شوید؟

این نمایه به شما کمک می کند مطمئن شوید که چه کسانی واقعاً علاقه مند هستند و نه به بازاریابی شبکه ای.

ج) بسته های اطلاعاتی را توزیع کنید.

این موارد به راحتی حاوی کتابچه های راهنما ضبط های صوتی و سایر اطلاعاتی هستند که فکر می کنید به آنها نیاز دارید …

ک) معاشرت مجدد پاسخگویی به س questionsالات و تعیین قرارهای بعدی.

بپرسید – کدام قسمت را بیشتر دوست داشتید؟ سپس زمان پیگیری یک به یک را تنظیم کنید …

راز INFERNO:

از برخی از دوستان نزدیک خود بخواهید که یک نوشیدنی یا چیپس برای شما بیاورند. این اطمینان می دهد که آنها آنجا هستند و این هر بار جواب می دهد …

همچنین آنها قانون عدم نمایش را درک می کنند.

تقریباً 60-75٪ از مردم قسم می خورند که آنجا خواهند بود و حضور نخواهند داشت. انتظار داشته باش این طبیعت انسانی است و برابر با چرخه PBR است. من از تجربه صحبت می کنم

بله موارد استثنایی وجود دارد و من دعا می کنم 40٪ در آن شرکت کنند. چه مشکلی داری

و بنابراین.

اگر می خواهید 10 نفر در نماز 35-40 شرکت کنند باید اجراهای زیادی داشته باشید از آنها سپاسگزار باشید.

از لیست نه عبور کرده و به سادگی بگویید من هنوز هم به کمک شما نیاز دارم. چه زمانی می توانیم 15 دقیقه دور هم جمع شویم؟

روش های زیادی برای انجام PBR و In Home Meeting وجود دارد. این فقط یک راه است اما یک روش اثبات شده برای نوشتن مشاغل زیادی در MLM و بازاریابی شبکه ای است.

برکت … داگ

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا