بازرگانی

آموزش تخصصی نصب و نصب مجاری هوا

نصب راه هوایی

نحوه نصب و نصب کانال هوا در افزایش کارایی و کارایی دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. نصب دستگاه مطابق با الزامات و استانداردهای مربوطه ، در عملکرد و عملکرد سیستم سرمایشی و گرمایشی تأثیر مثبت و قابل توجهی دارد.

از طرف دیگر ، نصب سیستم های تهویه مطبوع اسپلیت یک فرایند کاملاً تخصصی و مبتنی بر مهارت است. بر این اساس ، نصب غیر استاندارد و غیر استاندارد دستگاه علاوه بر کاهش کارایی و اثربخشی ، می تواند منجر به آسیب به اجزای اصلی و قطعات پارتیشن کانال شود.

مهمترین آنها چگونگی و نحوه نصب داکت اسپلیتابعاد ، اندازه ، ظرفیت سرمایش و گرمایش دستگاه را بررسی کنید. علاوه بر این ، طراحی و اجرای عملیات کانال ، نوع و روش لوله گذاری بین پانل داخلی و خارجی و انتخاب مکان مناسب برای کندانسور و واحد داخلی ، از دیگر موارد مهم در این زمینه است.

لازم به ذکر است که نصب و اجرای کانالهای اسپلیت هوا با هم ترکیب شده است. معمولاً واحد داخلی دستگاه در داخل سازه و زیر سقف معلق نصب و کار می کند.

نحوه نصب داکت اسپلیت

مراحل و روش نصب کانال هوا

مرحله 1: تهویه هوا را روی سقف معلق نصب کنید

مرحله اول مراحل نصب راه هوایی مربوط به نصب پانل داخلی یا کولر گازی دستگاه است. تخمگذار صفحه داخلی باید مطابق با اصول و شرایط تعیین شده انجام شود. بر این اساس ، نصب و اجرای واحد داخلی داکت اسپلیت در فضاهایی مانند توالت فرنگی یا حمام ، اتاق نشیمن و اتاق خواب هیچ دلیل و منطقی ندارد.

در این زمینه باید توجه داشت که بهترین مکان برای نصب و اجرای واحد داخلی و واحد تهویه مطبوع داخل سقف معلق ورودی است. همچنین ، هنگام نصب این پارتیشن ، فضای کافی برای انجام سرویس دوره ای دستگاه مورد نیاز است.

مرحله 2: خازن دستگاه را انجام دهید

نصب و اجرای واحدهای خارجی یا خازن، از مراحل دیگر نصب مجرای هوا بودن. کندانسور یکی از مهمترین قسمتهای سیستمهای تقسیم کانال است. قسمت کمپرسور به عنوان یکی از اصلی ترین و گرانترین قطعات دستگاه ، در محفظه داخلی کندانسور تعبیه شده است.

بر این اساس ، نصب خازن باید مطابق با تمام اصول و قواعد مربوطه و در جای مناسب انجام شود. زیرا نصب نادرست و نادرست مجرای هوا یونیت خارجی باعث کاهش طول عمر و کارایی و آسیب رساندن به کمپرسور و واحد کمپرسور تجهیزات می شود.

مرحله 3: کانال کشی

یکی از مهمترین قسمتها نصب ، اجرا و اجرای عملیات کانال است نصب کانال تقسیم شده موجود در . مجاری هوا نقش مهمی و رنگارنگ در عملکرد بهینه ، توزیع تهویه هوا و فضای مناسب داخلی دارند.

هنگام انجام عملیات کانال ، مسیر کانال صحیح و اندازه و اندازه مناسب را در نظر بگیرید کانال داکت اسپلیت و محل قرارگیری شیر مکش بسیار مهم است.

بهترین مکان برای نصب دستگاه در محدوده 70 تا 100 سانتی متر است.

کانالهای شکاف هوا

مرحله چهارم: نصب و اجرای لوله های مسی

از مراحل دیگر نصب راه هوایی، برای نصب و اجرای لوله های مسی یا سیم های بین لایه در نظر گرفته شده است. لوله های مسی امکان تعامل و ارتباط بین واحد داخلی و واحد خارجی دستگاه را فراهم می کنند.

گاز مبرد فشرده و فشرده شده توسط کمپرسور از طریق لوله های مسی به صفحه داخلی و کولر دستگاه منتقل می شود و پس از فرآیند فیلتراسیون در محیط داخلی توزیع می شود. نصب لوله های مسی باید با توجه به نوع ، مدل ، طول و ارتفاع مجاز دستگاه انجام شود.

مرحله 5: سیم کشی و برق

از مراحل دیگر و نحوه نصب داکت اسپلیت می توان به مرحله الکتریکی دستگاه اشاره کرد. برای کارکرد و عملکرد بهینه ، مجرای تقسیم برق و برق بسیار مورد نیاز است. همچنین ، مصرف برق دستگاه بسته به نوع ساخت و مدل ، برق تک فاز یا سه فاز است.

بر این اساس ، برق برای شروع و اجرای فرآیند سرمایش و گرمایش برای تقسیم مجرای هوا از اهمیت زیادی برخوردار است. در این زمینه باید توجه داشت که سیم کشی برق دستگاه باید مطابق با تمام اصول و نکات ایمنی و به صورت ابتدایی و صحیح انجام شود.

می توان دستگاه را فعال کرد تا اطمینان حاصل شود که این فرایند پس از اتمام سیم کشی و اتصال منبع تغذیه به درستی انجام شده است. عملکرد و عملکرد مطلوب داکت اسپلیت نشان می دهد که سیستم به درستی برقی شده است.

با کارشناسان امکانات دات کام مشاوره رایگان دریافت کنید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

1021-776553884

06123434398

منبع :
https://tasisat.com/duct-split-setup/
تاریخ انتشار :
2021-06-03 10:00:26

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا