بازرگانی

آموزش تهیه کولر تابستانی + نکات کلیدی

تهویه هوا را در تابستان تنظیم کنید
یکی از مهمترین اقدامات برای تنظیم کولر برای نگهداری این تجهیزات در تابستان و نگهداری آنها هنگام افزایش دما. تنظیم درجه حرارت خنک کننده یکی از پارامترهای موثر برای بهبود کارایی و کارایی این مدل سیستم تهویه مطبوع است.
به طور کلی ، دمای خنک کننده را می توان با توجه به شرایط دمای محیط تنظیم کرد. در این راستا ، باید توجه داشت که تنظیم دما و تنظیم جریان خروجی آب از عوامل موثر برای اعمال تنظیمات خنک کننده مناسب با توجه به فصول سرد یا گرم است.
لازم به ذکر است که مبرد باید در تابستان سرد باشد تا روند تبرید خنک شود تا هوای سرد و تهویه هوا را در اتاق پخش کند. در بسیاری از تنظیمات خنک کننده ، دمای هوشمند به طور پیش فرض روی 1 تنظیم شده است.
از طرف دیگر ، برای فرایند چرخه خنک کننده فشار ، دمای خنک کننده آب معمولاً یک اختلاف ثابت با دمای محیط دارد. بنابراین ، اگر دمای داخلی به محدوده 25 درجه سانتیگراد برسد ، دمای آب ورودی در محدوده 20 درجه سانتی گراد است و ثابت است. با افزایش دمای محیط ، اختلاف دما در همان محدوده 5 درجه باقی می ماند.

طرز تهیه تهویه مطبوع برای تابستان
به طور کلی ، یکی از بهترین راه ها برای نصب کولر در تابستان ، کمک گرفتن از ترموستات سیستم است. در معماری بسیاری از سیستم های خنک کننده ، از اجزای عملکردی به نام ترموستات استفاده می شود.
در این رابطه باید توجه داشت که در زمینه تهویه مطبوع ، دستگاه های کنترل حرارتی را ترموستات می نامند. ترموستات نسبت به تغییرات دما و نوسانات بسیار حساس و حساس نیست.
در ساختار تجهیزات از این قسمت برای کنترل و مدیریت دمای آب در قسمت اواپراتور استفاده می شود. علاوه بر این ، علاوه بر ترموستات ، چرخه خنک کننده سیستم را از طریق فعال یا غیرفعال کردن واحد فشرده سازی نیز کنترل و مدیریت می کند.
در ساختار کولر ، برای انجام چرخه تبرید و تولید تبرید ، دمای مایع در واحد اواپراتور سیستم باید در یک محدوده و بازه مشخص ثابت و متعادل نگه داشته شود. اگر دمای آب به سطح تعیین شده رسید ، تجهیزات را خاموش کرده و فرآیند تولید خنک کننده سیستم را متوقف کنید.
اگر دمای هوا به زیر مقدار تنظیم شده برسد ، ترموستات خنک کننده به کمپرسور دستور می دهد تا روشن شود. کمپرسور با انجام فرایندهای خنک کننده و خنک کننده به کار خود ادامه می دهد تا زمانی که آب به دمای لازم برسد. تمام این عملیات و فرآیندها فقط با توجه به ترموستات انجام می شود.
ترموستات کولر به عنوان جزost کنترل کننده سیستم ، دمای آب اواپراتور را کنترل کرده و آن را با توجه به شرایط دمای محیط کنترل می کند. این م componentلفه اجازه می دهد تا با شروع و توقف م compلفه کمپرسور به دمای تنظیم شده برسید.
با توجه به نوع و مدل سیستم ، ترموستات همچنین می تواند در انواع مختلفی طراحی و تولید شود. ترموستات دیجیتال آخرین نمونه استفاده از این دستگاه در بسیاری از چیلرهای جدید و پیشرفته است.
دمای خنک سازی را به صورت دستی تنظیم کنید
برای تنظیم تهویه هوا در تابستان می توانید به صورت دستی تنظیمات مورد نیاز را انجام دهید. در ساختار کولر ، یک ترموستات با نمایشگر ویژه نصب شده است. با ایجاد برخی تغییرات در صفحه دستگاه ، می توان دمای مورد نیاز دستگاه را با توجه به شرایط دمای محیط تنظیم کرد.برای اعمال تنظیمات مورد نیاز باید از کلیدهای SET و RST استفاده شود. با فشردن همزمان کلید گروه و اولین کلید ، عدد صفر در صفحه سیستم ظاهر می شود. پس از فشار دادن عدد 8 و چندین بار ظاهر شدن ، باید یک بار کلید تنظیم را فشار دهید تا F0 نمایش داده شود.
لطفاً مراحل زیر را دنبال کنید: مایع خنک کننده را در تابستان تنظیم کنید. پس از فشار مکرر کلید اول و نمایش متغیر F3 ، کلید تنظیم را فشار دهید تا 1 در صفحه نمایش داده شود. پس از اتمام این روند ، کلید SET را دوباره فشار دهید تا 0 ظاهر شود. برای اعمال و ذخیره تنظیمات ، باید کلید RST را فشار دهید.
در پایان این فرآیند ، کولر را روی دمای ثابت تنظیم کنید. برای تنظیم دمای خروجی آب خنک کننده ، از همان کلیدهای SET و RST استفاده کنید. بنابراین ، دکمه تنظیم و اولین دکمه را همزمان فشار دهید و نگه دارید تا عدد 0 ظاهر شود. سایر عملیات مانند مراحل تنظیم درجه حرارت خنک کننده را انجام دهید.
در آخرین مرحله ، با استفاده از کلیدهای راهنمای بالا و پایین دکمه تنظیم را دو بار فشار دهید تا دمای خروجی آب سیستم در محدوده مشخص شده (معمولاً 25 درجه سانتیگراد) تنظیم شود.

با مشاوره رایگان از متخصصان مرکز دات کام تماس بگیرید و برای دریافت بهترین مشاوره خرید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/set-chiller-for-summer/
تاریخ انتشار :
2021-05-04 10:00:54.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا