آموزش زبانبرترین های کسب و کار

آموزش زبان کودک 3 تا 7 سال + تکنیک جدید روانشناسی تربیت کودک دوزبانه

آموزش زبان کودک 3 تا 7 سال با تکنیک جدید روانشناسی

در گذشته یادگیری زبان انگلیسی یک مزیت بود. اما در حال حاضر، به عنوان یک ضرورت از آن یاد می‌شود. اگر آموزش زبان انگلیسی در دوران کودکی انجام شود، دیگر کودک شما مشکلی از بابت فراموشی دانش خود نخواهد داشت و زبان انگلیسی را هم درست مانند زبان مادری خود یاد خواهد گرفت. برای افزایش راندمان یادگیری، در حال حاضر از تکنیک‌های روانشناسی برای آموزش زبان استفاده می‌شود. برای آشنایی با این تکنیک و مزایای آموزش زبان به کودکان، با ما همراه باشید.

آموزش | آموزش انگلیسی

چرا کودکی بهترین زمان برای یادگیری زبان خارجی است؟

یکی از سوالاتی که همواره درباره یادگیری زبان‌های خارجی و به خصوص زبان انگلیسی مطرح می‌شود، این است که بهترین سن یادگیری زبان به کودکان چند سال است؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم در بازه سنی بین 3 تا 7 سال، کودک بیشترین میزان آمادگی ذهنی را برای یادگیری اصول زبان خارجی خواهد داشت.

زمانی که فرزند شما در بازه سنی بین 3 تا 7 سال قرار دارد، می‌تواند زبان خارجی را درست مانند زبان مادری خود یاد بگیرد. همچنین به دلیل اینکه در این بازه سنی او شروع به یادگیری مفاهیم مختلف از جمله ریاضی می‌کند، ذهن او شروع به رشد خواهد کرد. درست در همین بازه سنی است که می‌توانید آموزش زبان خارجی و مخصوصا زبان انگلیسی را آغاز کنید.

چرا انگلیسی بهترین زبان برای آموزش به کودکان است؟

با توجه به اینکه در حال حاضر زبان‌های خارجی زیادی تدریس می‌شوند، این سوال مطرح می‌شود که چرا برای آموزش به کودکان، زبان انگلیسی بهترین زبان است؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم زبان انگلیسی مفاهیم بسیار ساده‌ترین نسبت به زبان‌های دیگر مانند آلمانی و فرانسوی دارد. همین موضوع باعث شده است تا کودکان بتوانند راحت‌تر از زبان‌های دیگر آن را یاد بگیرند.

یکی دیگر از دلایل پیشنهاد زبان انگلیسی برای آموزش به کودکان، محبوبیت این زبان است. در حال حاضر می‌توان زبان انگلیسی را محبوب‌ترین زبان دوم در دنیا معرفی کرد. این زبان به قدری محبوب است که همه در طول زندگی روزمره خود حداقل با یکی از کلمات و جملات انگلیسی مواجه می‌شویم.

آموزش | آموزش انگلیسی

تکنیک جدید آموزش زبان کودک با تکیه بر دانش روانشناسی

آموزش زبان‌های خارجی را می‌توان با تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی انجام داد. اما برای آموزش به کودکان، باید از اصول خاصی پیروی کرد. در صورتی که با تکنیک‌های مخصوص بزرگسال سعی در آموزش زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگری را به فرزند خود داشته باشید، او بعد از مدتی از یادگیری خسته خواهد شد. همچنین این نوع روش‌های به هیچ عنوان بازدهی مناسبی ندارند.

در حال حاضر با تکیه بر دانش روانشناسی می‌توان زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگری را به کودکان آموزش داد. روانشناسی و مخصوصا روانشناسی زبان مادری، به خوبی ذهن و احساسات فرزند شما را بررسی می‌کند. به همین خاطر، دوره‌های آموزش زبانی که بر این پایه هستند، می‌توانند بدون ایجاد خستگی ذهنی برای فرزند شما، مفاهیم زبان را به او آموزش دهند.

بسته‌های آموزش زبان مبتنی بر دانش روانشناسی کاری می‌کند که کودک شما حتی در صورت عدم برخورداری از تمرکز کافی هم بتواند زبان خارجی مورد نظر را یاد بگیرد. همچنین در این نوع شیوه‌های آموزشی، دیگر نیازی نیست که والدین سعی در همراهی فرزند و آموزش مفاهیم داشته باشند.

کدام بسته‌های آموزشی زبان بر پایه روانشناسی هستند؟

در حال حاضر، تنها برخی از بسته‌های آموزش زبان بر پایه روانشناسی هستند. یکی از بهترین بسته‌های آموزش زبان کودک که بر پایه دانش روانشناسی مادر است، دوره جامع آموزش زبان مانی انگلیش می‌باشد. این بسته آموزشی می‌تواند به بهترین شکل ممکن زبان انگلیسی را به فرزند شما آموزش دهد.

یکی از مهم‌ترین نکات درباره بسته آموزشی مانی انگلیش، آموزش مهارت‌های داشتن زندگی موفق در کنار آموزش زبان انگلیسی است. به زبان دیگر، با کمک این بسته آموزشی نه‌تنها فرزند شما زبان انگلیسی را یاد می‌گیرد، بلکه به همین زبان به او مهارت‌های مختلف برای موفقیت در زندگی از جمله اعتماد به نفس، احترام به والدین و راست‌گویی هم آموزش داده می‌شود.

 

آموزش | آموزش انگلیسی

پدیدآورنده بسته مانی انگلیش، دکتر مانی سلیمانی است. دکتر مانی سلیمانی به عنوان متخصص در زمینه عملکرد ذهن و یادگیری کودک شناخته می‌شود. دکتر سلیمانی تا به امروز بیش از 130 کتاب را در زمینه پرورش کودک منتشر کرده است. او تلاش کرده است تا در بسته آموزش زبان کودک خود، بیش از 10 هزار واژگان عمومی، آکادمیک و تخصصی را به فرزند شما آموزش دهد.

دوره آموزش زبان مانی انگلیش دارای فصل‌های مختلفی است. فصل‌های اولیه این بسته آموزشی روی دو مهارت کودک یعنی تقویت خودباوری و اعتماد به نفس متمرکز هستند. فصول بعدی این بسته آموزشی با کمک سه اصل مهم آموزش زبان انگلیسی را آغاز می‌کنند. از جمله این سه فصل می‌توان به نهادینه‌سازی واژگان انگلیسی، تثبیت واژگان انگلیسی و تسلط به زبان انگلیسی اشاره کرد. تا حدی روی این سه اصل کار شده است که در زمان یادگیری زبان انگلیس، فرزند شما می‌تواند درست مانند زبان مادری خود این زبان خارجی را یاد بگیرد.

مانی انگلیش؛ بهترین بسته آموزشی زبان کودک 3 تا 7 سال

آموزش زبان کودک زمانی بیشترین بازدهی را دارد و با دانش روانشناسی ترکیب است. به همین دلیل کودک شما برای یادگیری به هیچ عنوان خسته نمی‌شود و می‌تواند حتی بدون داشتن تمرکز کافی زبان خارجی را یاد بگیرد. مانی انگلیش یکی از بهترین بسته‌های آموزش زبان کودک بر پایه دانش روانشناسی است که می‌توانید همین حالا آن را از وب‌سایت دکتر مانی سلیمانی خریداری کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا