برترین های کسب و کاردنیای وب

آموزش طراحی سایت از مقدماتی تا پیشرفته

با استفاده از فیلم های آموزشی تولید شده توسط ما ، به راحتی می توانید آموزش طراحی سایت – از 0 تا 100 به همراه فیلم های رایگان را آموزش ببینید.یادگیری برنامه نویسی اتفاقا کار بسیار آسانیه که اصلا نیاز به زبان انگلیسی و دانش ریاضیات و حتی رشته کامپیوتر هم نداره. اصلا از برنامه نویسی نترس! همینقدر که شما بلد باشی سیستمت رو روشن کنی و فقط و فقط الفبای زبان انگلیسی رو بدونی کافیه.

دوره آموزش طراحی وب سایت

طراحی سایت به دو روش امکان پذیر است :

1) بدون برنامه نویسی   2) با استفاده از برنامه نویسی

روش اول (بدون برنامه نویسی):

این روش مناسب ایجاد سایتهای ساده است ، در این حالت شما امکان این را نخواهید داشت که به صورت دلخواه ، قالب را طراحی کنید . همچنین نمی توانید هر امکاناتی که بخواهید را در سایت اضافه کنید. بلکه صرفا می توانید از یک قالب آماده ، با تغییرات بسیار محدود استفاده نمایید.

روش دوم ( با استفاده از برنامه نویسی) :

این روش ، روش اصلی طراحی سایت محسوب می شود ، در این روش شما می توانید هرنوع قالب با هر امکاناتی که مد نظر دارید را ، به صورت کاملا سفارشی پیاده سازی کنید. هیچ گونه محدودیتی در این روش وجود ندارد.(دستتون خیلی بازه)

نکته : تمامی وب سایتهای بزرگ ، از برنامه نویسی استفاده می کنند ( یا اینکه حداقل برنامه نویس استخدام میکنند) .

نکته : در صورتی که شما از روش اول ( بدون برنامه نویسی) استفاده کنید ، برای ایجاد تغییرات در سایت خود ، قطعا نیاز به برنامه نویس پیدا خواهید کرد .

سوالی که قطعا در ذهن شما ایجاد میشه اینه که :

آیا یادگیری برنامه نویسی سخته ؟ آیا باید حتما زبان انگلیسی رو مسلط باشم؟ آیا حتما نیاز هست که رشته کامپیوتر باشم ؟ آیا یادگیری برنامه نویسی نیازمند دانش ریاضیات است؟ برای آغاز آموزش web design pack در این آموزشگاه، حضور شما ضروری است. چراکه این دوره آموزشی به صورت حضوری ارائه می‌شود،

آموزش طراحی سایت با فیلم های فارسی رایگان

یکی از محبوب ترین آموزش ها ، آموزش طراحی سایت می باشد. این آموزش شما را به مهارتی می رساند که به راحتی می توانید درآمد چند میلیون تومانی در هر ماه برای خود بدست آورید.  آموزش طراحی سایت به شما کمک می کنید تا هر نوع وب سایتی با توجه به نیاز مشتری برایش طراحی نمایید.

البته افراد زیادی هستند که قصد طراحی و راه اندازی یک وب سایت برای خود را دارند  و کسب این مهارت کمک بسیار زیادی برای این افراد خواهد داشت تا ایده خود را به بهترین شکل اجرا کنند و صرفه جویی زیادی در هزینه ها خواهند داشت.سایت ما در زمینه آموزش طراحی سایت ، آموزش های مختلفی را دارد. که در ادامه اشاره کوتاهی به این آموزش ها خواهیم کرد و شما را با آن ها آشنا خواهیم نمود.

آموزش طراحی سایت را از کجا شروع کنم ؟

این سوال بسیار مهمی است، اولین سوالی که برای شروع آموزش طراحی سایت به ذهن افراد می رسد این است که از کجا شروع کنم ؟ شما می توانید طراحی سایت را به دو روش مختلف آغاز کنید ، اولین روش  و دومین روش طراحی سایت با کد نویسی. در گام بعدی اگر شما هر یک از این موارد را انتخاب کنید

میتوانید توی حوزه های مختلف شروع به آموزش دیدن کنید ، مثل ، ، ، ، ، و… . هریک از این موارد دارای نقاط قوت و ضعف هستند. اگر برای انتخاب زمینه شروع فعالیت مشکل دارید پیشنهاد میکنیم از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در تماس باشید تا بهترین گزینه را برای انتخاب کار در نظر بگیرید.

آموزش طراحی سایت با زبان های مختلف برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت به صورت های مختلفی انجام می شود ، ما در مجموعه ما با توجه به زبان های مختلف  آموزش هایی را برای شما تهیه کرده ایم. این آموزش ها عبارتند از   (که در آن به شما یاد می دهیم که چطور سایت هایی را به زبان php طراحی کنید) . شما با یاد گیری این زبان می توانید سایت های به بزرگی دیجی کالا را طراحی کنید و از آنها کسب درآمد کنید.

یکی دیگر از زبان های مورد استفاده در طراحی سایت آموزش html است . html  یکی از پر کاربردترین زبان ها در  طراحی سایت می باشد. این زبان برای بخش بندی های مختلف سایت و تفکیک اجز مختلف سایت بسیار کاربردی است. یه نوعی می توان گفت html می تواند استخوان بندی سایت شما را بسازد. به شما پیشنهاد میکنیم زبان Html را حتما آموزش ببینید.

از دیگر زبان های برنامه نویسی که از آن برای استایل دهی به سایت استفاده می شود ، زبان css است . آموزش css در کنار html به شما کمک می کند تا یک سایت زیبا و اصولی را طراحی کنید . به نوعی می توان گفت شما می توانید استخوان بندی سایت خود را به html بسپارید و در قدم بعدی با css به آن شکل ظاهری دهید.

آیا با طراحی سایت می توانم به کسب درآمد برسم ؟

بله ! یکی از بزرگترین تغییرات سال های اخیر، اینترنتی شدن کار ها و کسب و کارها است . به طوری که شما در حال حاضر امکان سفارش کارواش در محل را دارید که شاید تا چند سال قبل بیشتر شبیه یک رویا بود. سرعت باور نکردنی تغییرات کسب و کار ها و ارائه خدمات به صورت آنلاین، نیاز افراد را به داشتن یک سایت را روز به روز افزایش داده است.

این نیاز یک بازار برای کسب درآمد شما ساخته است. حال شما با غنیمت شمردن این فرصت می توانید با استفاده از آموزش طراحی سایت یک مهارت پولساز را برای خود کسب کرده اید. شما با استفاده درست از این مهارت به راحتی می توانید یک درآمد میلیونی برای خود کسب نمایید.

آیا با استفاده از این آموزش ها می توانم هر نوع سایتی را طراحی کنم ؟

بله شما با استفاده از آموزش های طراحی سایت هر سایتی را که مدنظرتان هست را طراحی و پیاده سازی نمایید. البته که داشتن خلاقیت و ذوق طراحی به شما کمک می کند تا به بهترین شکل از این مهارت کسب درآمد کنید .

برای استفاده از آموزش های مختلف ما می توانید از طریق منو سایت اقدام کنید و یا برای دیدن آموزش طراحی سایت از طریق دکمه های زیر اقدام نمایید با توجه به نیاز خود بر روی یکی از دکمه ها کلیک کنید.

اگر شما می خواهید، در زمینه طراحی سایت فعالیت کنید و یک طراح سایت شوید، ولی نمی دانید از کجا شروع کنید، بهتر است که بگوییم نترسید!  آنقدرها هم سخت به نظر نمی رسد، اما به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد.

در مورد آموزش طراحی سایت ، خودآموز های زیادی وجود دارد، اما ابتدا شما باید بدانید، که از کجا شروع کنید. در این مقاله که درمورد آموزش طراحی سایت می باشد، ما نگاهی کلی، به مراحل اولیه، برای تبدیل شدن به یک طراحِ سایت را خواهیم داشت. لازم به ذکر است ، به شخصی که در زمینه طراحی سایت فعالیت می کند، طراح سایت یا (Web Developer) می گویند.

یک طراح سایت ، عناصر بصری یک سایت را خلق می کند. مانند رنگ ها، طرح بندی، قالب بندی و غیره. او باید درک خوبی از اصول طراحی داشته باشد و یاد بگیرد، که چگونه از نرم افزار هایِ اصلیِ طراحی استفاده کند. در دید عموم، طراحان گرافیک و طراحان سایت ها، اغلب یکسان در نظر گرفته می شوند،

چون به نظر می رسد هر دو آنها باید، مهارت های گرافیکی کاملی داشته باشند و همچنین هردو، از نرم افزارهای مشابهی ، استفاده می کنند، اما باید گفت ، که آنها یکسان نیستند!  طراحی سایت، نیاز به دانشی، فراتر از یک طراح گرافیک دارد. ما باید در زمینه ی طراحی سایت نیز، مهارت هایی خاص و ویژه داشته باشیم.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا