اپلیکیشن و نرم‌افزارارز دیجیتالبرترین های کسب و کار

آموزش کار با فتوشاپ 2023

کار فتوشاپ چیست؟

یکی از نرم افزار های ویرایش کننده حرفه ای فتوشاپ PHOTOSHOP است. شما می توانید کار ویرایش را از طریق نرم افزار ادوب سیستم انجام دهید. شما می توانید از طریق این نرم افزار عکس هایی که می خواهید را ویرایش کنید؛ به علاوه حتی می توانید فیلم های خود را ادیت و تدوین کنید. بیشتر افرادی که کار فتوشاپ انجام می دهند از این نرم افزار بهره می برند. این نرم افزار یکی از محبوب ترین نرم افزار های فتوشاپ است. این نرم افزار به علت پشتیبانی کامل از تمام ابزار های فتوشاپ دارد همچنین علاوه بر عکس می توانید فیلم ها را نیز ادیت کند. شما علاوه بر چهره انسان می توانید اشیا و یا هر نوع عکسی که مد نظر دارید را ادیت کنید. حتی می توانید عکس های گرافیکی ای را که دوست دارید از طریق این نرم افزار درست کنید. نرم افزار ادوب فتوشاپ در نسخه های جدیدش فضایی بهتر را ارائه کرده است. از این طریق کاربران این نرم افزار بیشتر به کار فتوشاپ علاقه مند شده اند زیرا می توانند بیشتر کارهای لازم را در این نرم افزار انجام دهند. همچنین در آپدیت های جدید این نرم افزار ابزار های بیشتری نیز به آن اضافه شده است. شما می توانید از راه دیدن آموزش فتوشاپ  در مرحله حرفه ای از طریق عکس ها انیمیشن سازی کنید. با این حجم از امکاناتی که سازندگان این نرم افزار برای کاربرانش فراهم کرده اند آیا جای شک تردید برای نصب و راه اندازی این نرم افزار باقی می ماند؟ قطعا خیر شما با نصب ادوب فتوشاپ از بسیاری از نصب بسیاری از نرم افزار های موجود خلاص می شوید. پس قدم اول برای یادگیری این کار نصب نرم افزاری مناسب برای شروع کار است. قدم های بعدی را در پاراگراف های بعد به صورت کامل آموزش خواهید دید.

آموزش صفر تا صد فتوشاپ رایگان | آموزش فتوشاپ 2024

رنگ ها در فتوشاپ چگونه عمل می کنند؟

رنگ ها در فتوشاپ مد های متفاوتی دارند که هر کدام نیز کاربردی مخصوص به خود را دارند. به طور کلی رنگ ها در فتوشاپ 6 مد رنگی دارند :

1-             RGB

3-             CMYK

6-             DUOTONE

چگونه باید از جعبه ابزار موجود در نرم افزار ادوب فتوشاپ استفاده کرد؟

چرا باید فتوشاپ را به صورت مفهومی یاد بگیریم؟

در بسیاری از دوره‌های رایگان اموزش فتوشاپ، مدرس تنها به معرفی بخش‌های مختلف بسنده می‌کند و هر از گاهی، یکی از آنها را مورداستفاده قرار می‌دهد. اگر یکی از این دوره‌ها را دیده باشید، این حرف را تایید می‌کنید. در دوره آموزش فتوشاپ رایگان، به صورت قدم به قدم بخش‌های کلیدی این برنامه را معرفی می‌کنیم و چند مثال عملی نیز در همان لحظه انجام خواهیم داد. به این صورت، مباحث را به خوبی درک می‌کنید، آموزش فتوشاپ حرفه ای را کامل می‌آموزید و مبحث مربوطه، ملکه ذهنتان می‌شود.

برخلاف دیگر دوره‌های فتوشاپ که همه موارد و گزینه‌ها به صورت سرسری معرفی می‌شوند، در دوره آموزش صفر تا صد فتوشاپ رایگان ، در ابتدا مهمترین بخش‌ها تدریس می‌شود. به این صورت، می‌توانید در مدت کوتاهی به فتوشاپ مسلط شوید و به مرور، مباحث تخصصی را فرا بگیرید. در ادامه نیز می‌توانید در پروژه‌های خود، بخش‌های تخصصی و غیرتخصصی را مورداستفاده قرار دهید تا کاربرد و تغییراتی که اعمال می‌کنند را مشاهده کنید.

دوره آموزش فتوشاپ برای چه افرادی مناسب است؟

  • همه افراد علاقمند به فتوشاپ
  • علاقمندان به گرافیک
  • عکاسان
  • ادمین‌های سایت و شبکه‌های اجتماعی
  • روزنامه‌نگاران
  • مدیران سایت
  • کسانی که به فکر کسب درآمد با فتوشاپ هستند.
  • افرادی که نیاز به ویرایش تصاویر خود با فتوشاپ دارند.

پیش‌نیازهای این دوره چیست؟

از آنجایی که این دوره، یک دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی تا متوسط است، بنابراین پیش‌نیاز خاصی ندارد. تنها باید بتوانید در حد ابتدایی با کامپیوتر کار کنید. باقی موارد را در دوره اموزش رایگان فتوشاپ آموزش خواهید دید.

تفاوت دوره آموزش فتوشاپ با دیگر دوره‌ها چیست؟

همانطور که گفته شد، در دوره آموزش کامل فتوشاپ رایگان قصد داریم در ابتدا به آموزش کلیدی‌ترین مباحث فتوشاپ بپردازیم و پس از آن، وارد مباحث تخصصی‌تر شویم. همچنین پس از هر جلسه، تمریناتی در اختیار شما قرار می‌گیرد که برای یادگیری بهتر، باید آنها را انجام دهید. پس از گذراندن بخش کلیدی‌ترین مباحث، شما می‌توانید شروع به ساخت پروژه‌های ساده کنید. به مرور و با گذراندن جلسات تخصصی‌تر، می‌توانید به بخش‌های بیشتری از فتوشاپ مسلط شوید و پروژه‌های حرفه‌ای‌تری ایجاد کنید.

همچنین بعد از یادگیری و آموزش کار با فتوشاپ بهمراه مباحث اصلی و تخصصی، می‌توانید به بازارکار وارد شوید و با ایجاد نمونه‌کارهای حرفه‌ای، خود را به عنوان یک گرافیست حرفه‌ای به بازارکار معرفی کنید. اما آیا با وجود افراد زیادی که به  تسلط دارند، امکان فعالیت در این حرفه و کسب درآمد وجود دارد؟

پس از گذراندن دوره قادر به انجام چه کاری هستیم؟

این دوره شما را تا سطح بسیار خوبی با قابلیت های نرم افزار فتوشاپ آشنا میکند و برای افرادی که به هردلیلی نیاز به کار با این ابزار حرفه ای را دارند مناسب است. اما در صورتی که قصد دارید از فتوشاپ و ادیت درآمد کسب کرده و بصورت حرفه ای در بازار کار رقابت کنید پیشنهاد ما به شما که توسط همین مدرس ضبط شده است میباشد.

بازارکار فتوشاپ چگونه است؟

برخی تصور می‌کنند که بازارکار نرم افزار فتوشاپ بسیار اشباع شده و کسب درآمد در آن سخت است. حقیقتا این دیدگاه تا حدی درست است؛ اما اینطور نیست که امکان رشد در این بازار وجود نداشته باشد. در این حوزه، تخصص حرف اول را می‌زند. شما می‌توانید نرم افزارهای زیادی را در حد مقدماتی بلد باشید و درآمد قابل قبولی کسب کنید؛ اما با یادگیری یک نرم افزار به صورت تخصصی، می‌توانید درآمد بسیار زیادی بدست آورید!

برای مثال، فردی را درنظر بگیرید که به نرم افزارهای فتوشاپ، پریمیر، افترافکت و ایلاستریتور تسلط اندکی دارد. در مقابل، شخص دیگری را تصور کنید که تنها به نرم افزار فتوشاپ مسلط است و چندین سال تجربه استفاده از این برنامه را دارد. اگر شرکتی بخواهد یک گرافیست برای بخش گرافیک خود استخدام کند، کدامیک از این دو را انتخاب می‌کند؟ مسلما نفر دوم! این شخص می‌تواند به عنوان یک گرافیست که تسلط بالایی به فتوشاپ دارد، در این شرکت مشغول به کار شود. در صورتی که شخص اول چنین فرصتی را به دست نمی‌آورد.

نمایش بیشتر

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا