آموزش Google Analytics – بازدیدکنندگان ، بازدیدها ، بازدید از صفحه و بازدید از صفحه ویژه

[ad_1]

Google | آموزش

آیا می دانید چگونه از Google Analytics ، مانند بازدیدها و بازدید از صفحه ، داده ها را تفسیر کنید؟

کلیک ها ، بازدیدها ، بازدیدکنندگان وب سایت ، بازدید از صفحه و صفحات نمایش منحصر به فرد در بسیاری از موارد به اشتباه برداشت داده های بازدیدکنندگان وب سایت گرفته شده از Google Analytics است. شرکت های آنلاین هنگام بررسی هرگونه آموزش Google Analytics ، در مورد تفاوت ها مطالعه می کنند. این اجازه می دهد تا بین اصطلاحات مرتبط در بسیاری از تجزیه و تحلیل های ارائه شده تمایز قائل شوید. صاحبان سایت با مهارت کافی در اطلاعات مشتری ، قادر به طراحی تلاش های بازاریابی اینترنتی برای مقابله با اشکالات و همچنین استفاده از نقاط قوت خود خواهند بود.

کلیک ها در واقع بخشی از تحقیقات استراتژی های Google AdWords است ، در حالی که در واقع ترافیک به عنوان بخشی از بازدید کنندگان وب سایت و گزارش موتورهای جستجو ارائه می شود. مقدار کلیک ستون ماوس نشان می دهد که تبلیغات چند بار از ترافیک کلیک می کنند. ترافیک به تعداد بازدیدهای منحصر به فرد بازدید کنندگان اشاره دارد. این دو آمار از دیدگاه بازاریابی و تبلیغات مهم هستند.

به چند دلیل خوب ، این اعداد خاص به طور مداوم مطابقت نخواهند داشت. همین بازدید کننده سایت شما ممکن است هنگام انجام خرید مقایسه ، بارها و بارها آگهی انتخاب کند و باعث شود AdWords تعدادی کلیک ماوس را ضبط کند. با این حال ، Analytics قادر است هر نمایش صفحه را از یک بازدید منحصر به فرد تشخیص دهد. یک کاربر همچنین می تواند فقط یک بار روی یک آگهی کلیک کند و نشانک گذاری کند تا در بازدید بعدی خود مستقیماً به سایت بازگردد. در این حالت ، در نهایت ذخیره اطلاعات ارجاع از بازدید از صفحه اولیه باعث یک کلیک تنها می شود که بازدیدکنندگان زیادی را در پی دارد.

بازدیدکنندگان وب سایت با فشار دادن کلید کشتن مرورگر وب یا شاید پرش به صفحه وب دیگر هنگام بارگیری ، گاهی اوقات با کلیک بر روی تبلیغاتی که از بارگیری کل صفحه وب سایت جلوگیری می کند. با این حال ، PPC کلیک را ردیابی می کند حتی اگر کد نظارت در Analytics به دلیل ارسال نشدن جزئیات ردیابی به سرورهای وب Google ، به طور کامل اجرا نشود. از یک طرف ، Google AdWords برای کمک به حفظ دقت مورد نظر به دلایل صورتحساب ، یک کلیک آگهی نادرست را فیلتر می کند ، در حالی که Analytics همه آن کلیک های ماوس را ضبط می کند و آنها را در قالب بازدید از وب سایت مستند می کند تا اطلاعات کاملی در مورد بازدیدهای صفحه بازدید کنندگان سایت ارائه دهد.

Google Analytics تعداد بازدیدکنندگان و بازدید کنندگان وب سایت را اندازه گیری می کند. ترافیک میزان جلسات منفرد را برای کل ترافیک وب سایت شما نشان می دهد. هر اقدامی پس از یک دوره غیرفعال حداقل نیم ساعته به عنوان بازدید از مارک جدید شناخته می شود. وقتی کسی این سایت را ترک کند و در عرض نیم ساعت برگردد ، فعالیت به عنوان یک بازدید انجام می شود. جلسه اولیه یک فرد در هر محدوده تاریخ به عنوان یک بازدید اضافی و یک بازدید کننده وب سایت اضافی مشاهده می شود. جلسه بعدی با یک بازدید کننده از این وب سایت در بازه زمانی ، یک بازدید اضافی در نظر گرفته می شود ، اما بازدید کننده یک بازدید کننده اضافی نیست.

نمای صفحه در واقع نگاهی به صفحه اینترنتی است که توسط کد مانیتور ترافیک Analytics ردیابی می شود. وقتی بازدید کننده ای پس از ورود به آن صفحه وب را تازه می کند ، صفحه وب بارگذاری شده به عنوان نمای صفحه دیگری ثبت می شود. اگر کاربر به صفحه وب بعدی در صفحه وب بروید و سپس به صفحه وب اصلی شما بازگردد ، به عنوان نمای صفحه دوم حساب می شود. نمایش صفحه منحصر به فرد مخفف تعداد بازدیدهایی است که حداقل یک بار یک صفحه اینترنتی خاص مشاهده شده است.

در اینجا نمونه کوچکی از اصطلاحات شرح داده شده در این راهنمای Google Analytics وجود دارد. قبل از شروع به کار Google Analytics ، دارندگان وب سایت باید واقعاً برای قدردانی از این کلمات و عبارات وقت بگذارند. یادگیری توضیحات صحیح به دارندگان وب سایت کمک می کند دقیقاً آنچه را که جزئیات نشان می دهد تأیید کنند تا بتوانند از این داده ها برای تقویت ابتکارات بالقوه بازاریابی وب سایت در اینترنت استفاده کنند.

اگر می خواهید در مورد Google Analytics و نحوه درک همه داده های ارائه شده در گزارش های آنها بیشتر بدانید ، به وب سایت ما مراجعه کنید تجزیه و تحلیل بازاریابی امروز برای ارزیابی رایگان داده های وب سایت خود صفحه بندی و ثبت نام کنید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا