آموزش MLM – چگونه خود را معرفی کنیم و تأثیر فوری بگذاریم

آموزش

[ad_1]

من می خواهم یک ابزار ارتباطی بسیار قدرتمند و انعطاف پذیر را با شما به اشتراک بگذارم که می تواند در شرایط مختلف مورد استفاده قرار گیرد تا به شما در ایجاد تجارت بازاریابی شبکه ای و حق رای دادن کمک کند. به آن معرفی شخصی می گویند.

وقتی مردم از شما می پرسند شما چه کار می کنید؟ چگونه معمولاً پاسخ می دهید؟ آیا عنوان شرح وظیفه خود را پاسخ می دهید؟ مثل اینکه من یک پرستار هستم من یک مدیر دفتر هستم محصولات بهداشتی می فروشم با یک شرکت بازاریابی مواد غذایی کار می کنم در صنعت بهداشت و سلامتی کار می کنم یا هر کاری که شما انجام می دهید؟ این برای شخصی که از شما خواسته چه معنایی دارد؟ زیاد نیست او درباره ما خیلی کم می گوید!

همچنین اگر نمایش آشکاری از بازاریابی شبکه ای و مشاغل حق رای دادن را شروع کنید بلافاصله می توانید مردم را بترسانید.

بنابراین به جای این یکی را امتحان کنید.

یکی از جذاب ترین راه هایی که من می توانم مردم را به سمت شما جذب کنم این نیست که به مردم بگویم چه کاری انجام می دهی بلکه این است که به آنها بفهمانم کاری که می کنی به دیگران کمک می کند. اینجاست که مقدمه وارد می شود! کاربردهای متنوعی دارد. به عنوان مثال در اینجا نحوه پاسخ دادن به این س ال وجود دارد که شما چه کاری انجام می دهید؟

شما می دانید که امروزه مردم چگونه پیش رفتن را دشوار می دانند و با کاهش شرکت ها عدم امنیت شغلی و افزایش هزینه های زندگی چه می کنید؟

خوب آنچه که من انجام می دهم کمک به آنها برای ایجاد مشاغل شخصی خود است بنابراین آنها می توانند دوباره مراقبت از خود و خانواده خود را شروع کنند.

بگذارید از شما بپرسم – چه کاری انجام می دهید؟

ببینید این چگونه تصویری از عملکرد شما برای کمک به دیگران ترسیم می کند؟ ذات فروش طبیعی®! پاسخ شما به برخی از چالش های جهان متمرکز است که اکثر مردم از آنها آگاه هستند و به راحتی می توانند آنها را شناسایی کنند و هدف شما را که کمک به دیگران در حل این چالش ها است روشن می کند. این نیز یک پاسخ متمرکز است. این از شما می خواهد که در زمینه کمک به دیگران بفهمید چه کاری انجام می دهید.

حال اگر کسی این را بداند و تأمین هزینه های زندگی خود را سخت کند یا اگر با کوچک سازی روبرو است فکر می کنید احتمالاً می خواهند بیشتر بدانند؟ احتمالا بله. آیا می خواهید به آنها بگویید؟ بله البته که شما می توانید. آیا می خواهید اکنون این کار را انجام دهید؟ اگر بخواهید می توانید اما در این صورت می توانید به سادگی آنچه را که فکر می کنید باید بشنود فراهم کنید زیرا هیچ نقطه مرجعی روی آن ندارید.

بنابراین پیشنهاد من صبر است. درباره آنها و اینکه چه کسی هستند بیشتر بدانید تا بتوانید پاسخ خود را سفارشی کنید. به همین دلیل این س askال را مطرح می کنید که شما چه کار می کنید؟ در پایان توضیحات پرسیدن س likeالی از این قبیل دعوت آنها برای شرکت در مکالمه است.

با نشان دادن اینکه چگونه کاری که انجام می دهید به دیگران کمک می کند قبلاً تأثیر خوبی ایجاد کرده اید و با انتقال مکالمه به آنها آن را ثابت خواهید کرد. و به یاد داشته باشید همه چیز زیر سوال است. برخلاف نظر رایج مبنی بر این که تا وقتی صحبت می کنید کنترل را در دست دارید و عکس آن درست است. شما در واقع با کنار گذاشتن نیاز خود برای صحبت مکالمه را کنترل می کنید. در عوض س questionsال کنید.

مکانیک معرفی شخصی

بگذارید شما را با سازوکارهای ایجاد معرفی خود آشنا کنم. این سه بخش است: مسئله راه حل سوال – نحوه کار آن در اینجا است:

مسئله

پاسخ دادن با شما می دانید چگونه …. را شروع کنید و مشکلات کلی را که فرصت کسب و کار شما می تواند حل کند نشان دهید مشکلاتی که همه می توانند با آنها کنار بیایند. مشکلات و چالش های بسیاری در جهان وجود دارد. با توانایی حل مشکلات وظیفه شما کشف آنها و کشف معنای آنها برای مردم است. مشکلاتی مانند:

Job downsizing

Lack of job security
Higher cost of living
High taxes
Long travel time to work
Low income
Lack of free time
Finding it harder to make and keep the money

راه حل

توضیح دهید که آنچه مردم انجام می دهند به حل این مشکلات کمک می کند. نکته کلیدی در اینجا استفاده از زبان ساده است نه استفاده از کلیشه یا بازاریابی شبکه ای و زبان صنعت MLM مانند درآمد باقیمانده آزادی زمان و قدرت استفاده از زمان برای ذکر چند مورد. معنی این کلمات برای اکثر مردم بسیار کم است و ممکن است به نظر برسد گویی که می خواهید چیزی را بفروشید.

می توانید این قسمت را با این جمله شروع کنید خوب کاری که من می کنم کمک به مردم است سپس با این کار ادامه دهید:

شروع کار نیمه وقت خودشان.

کنترل زندگی آنها را پس بگیرید.

شما وقت دارید که در کنار خانواده آنها باشید.

کارهایی را که می خواهند انجام دهند انجام دهید.

توسعه درآمد دیگر.

جایگزینی شغل فعلی آنها.

سوال

سوالی بپرسید تا دوباره روی شخص دیگر تمرکز کنید تا روند کاوش را شروع کند و اگر مشکلات مشابهی دارد که باید حل شود کشف کنید.

آن را پایین نگه دارید. قدرت پاسخ شما ناشی از استفاده از زبان ساده روزمره است که همه می فهمند بدون پرش از پورتال و هدف قرار دادن آنها با راه حل های خود.

ما کاری را که انجام می دهیم دوست داریم و می توانیم بسیار مشتاق کمک و انتقال پیام باشیم می توانیم باور کنیم که چکش داریم و دیگران میخ هستند! برای ایجاد پاسخ قوی از ساختار بالا استفاده کنید – از آن استفاده کنید و مالک آن باشید. این کاربردهای زیادی دارد و شما از پاسخ های مثبتی که خواهید گرفت راضی خواهید بود.

این نامه در طول سالها به من کمک کرده است. نمی توانم تصور کنم که بدون آن چه می کردم. من معتقدم که شما همچنین خواهید فهمید که این به شما کمک خوبی می کند و باعث علاقه و هدایت بیشتر بازاریابی شبکه ای و تجارت حق رای دادن می شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا