بازرگانی

آنتی اسکالانت فلوکون 260- پیشگیری کننده رسوب ممبران آب شیرین کن –Atie Energy

ضد رطوبت Flucon 260 یکی از مهمترین عوامل ضدجوش در غشاها است و باعث شستشوی دستگاه ، فیلترها و غشاها می شود و از گرفتگی و بسته شدن منافذ بسیار کوچک غشاها جلوگیری می کند.

ضد آلودگی Flucon 260 عمدتا در دستگاه های نمک زدایی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و عملکرد آن استفاده از این ضد رسوب Flucon 260 در داخل دستگاه و مخازن است و باعث می شود مواد موجود در دستگاه و لوله ها حلالیت خود را افزایش دهند و از اتلاف انرژی و از چرخش غشا در ماه آگوست جلوگیری می کند

در هر دستگاه آب شیرین کن ، به دلیل وزن آب ورودی شده و مواد موجود در آب ، سطح غشا آسیب دیده و مسدود می شود و ما باید از مواد ضد رطوبت استفاده کنیم که به طور معمول از ضد رسوب آتیه Flucon استفاده می شود.

تشکیل رسوبات زمانی شروع می شود که غلظت نمک در شرایط محلول از حلالیت آن بیشتر شود.

هسته های اولیه کریستال نقش کاتالیزوری در تشکیل بلورهای بزرگتر از نمک دارند. این بلورهای نمکی با رسیدن به حجم و جرم مورد نیاز حالت معلق را ترک کرده و رسوب می کنند. روند بارش تا اشباع شدن یونهای سازنده نمک در محلول ادامه خواهد یافت.

به دلایل زیر ، در سطح غشا ها می نشیند.

افزایش غلظت مواد شیمیایی ، افزایش PH آب و …

برای جلوگیری از رسوب این نوع در سطح غشا must باید از ضد رسوب Flucon 260 استفاده کنیم.

ضد رطوبت مانند خون موجود در رگهای انسان است ، مانند روغن موجود در ماشین است ، یعنی نقش بسیار مهمی در آن دارد و ما باید از ضد یخ زدایی با کیفیت بالا استفاده کنیم و پیشنهاد ما برای شما ضد پودر است از فلوکون آتیک.

همانطور که خون در عروق انسان بسیار مهم است و نقش مهمی در سلامت بدن دارد ، خواه رسوب در داخل رگ ها جریان داشته باشد یا قلب به خوبی پمپاژ کند ، ما باید سعی کنیم خون در رگ ها یا روغن اتومبیل نباشد. این بسیار مهم است و همیشه توصیه می شود از روغن با کیفیت بالا استفاده کنید. در اتومبیل ، برای بهبود عملکرد ، هنگام انتخاب ماده ضد پودر خوب برای دستگاه های تصفیه آب کشاورزی باید توجه داشته باشید.

در چند سالی که شرکت آتیه انرژی در زمینه تولید شیرین کننده های صنعتی فعالیت می کند ، انواع ضد رسوب موجود در بازار آزمایش و ارزیابی شده است.

سرانجام ، با توجه به اهمیت جلوگیری از تشکیل مقیاس در سطح غشا ،ها ، به این نتیجه رسیدیم که ضد آلودگی Flucon 260 کیفیت بالاتری نسبت به تولید مشابه داخلی و خارجی دارد – ضد بخار باید بتواند از رسوب جلوگیری کند اگرچه ذکر برخی از دلایل ضروری است که نقش دیگری توسط غشاها در ماه اوت بازی می شود – به عنوان مثال ، علاوه بر استفاده از ضد آلودگی Flucon 260 ، دستگاه باید به خوبی حفظ شود – به عنوان مثال ، تغییر فیلتر میکرون ، یا شستشوی مجدد و احیای مجدد فیلترهای شن و ماسه و ذغال سنگ.

فشارهای دستگاه باید تنظیم شود ، دریچه پساب نباید خیلی بسته باشد – زیرا به این ترتیب پساب وارد غشاها می شود و باعث کاهش عمر مفید غشاها می شود.

دستگاه های تصفیه آب صنعتی باید طبق دستورالعمل های خاص نگهداری شوند تا هزینه مواد مصرفی به حداقل برسد – هزینه هایی که برای ذخیره سازی هزینه بیشتری ایجاد می کنند باید به حداقل ممکن برسد – به عنوان مثال ، غشاهای غشای اسمز معکوس مواد مصرفی گران قیمت هستند. هرچه دیرتر نیاز به تغییر غشاها داشته باشیم ، بهتر است.

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%A2%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D9%81%D9%84%D9%88%DA%A9%D9%88%D9%86-260-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 02:20:14

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا