آنچه باید درباره باز کردن قفل آیفون بدانید

آیفون

[ad_1]

خرید تلفن های قفل دار روند جدیدی است که این روزها در بازار وجود دارد. یکی از محبوب ترین نیازهای اساسی برای خرید آیفون اپل باز کردن قفل موبایل است. باز کردن قفل یک تعداد عدد صحیح از مزایای مهم را به همراه دارد اگرچه یک سری معایب نیز دارد. قبل از اتمام خرید ضروری است که دقیقاً بدانید باز کردن قفل چیست برای دانستن تفاوت بین باز کردن قفل و فرار از زندان و دانستن کامل جوانب مثبت و منفی باید تمام این قسمت از مقاله را بخوانید. این بخش از مقاله برای پرداختن به مهمترین مسائل و پاسخ به پرسشهای پرسش در هنگام خرید آیفون بدون قفل است.

طبق آخرین مطالعه توسط Phoenix Marketing International و Mobile Posse روی 900 کاربر تلفن همراه آنها توافق نامه کامل تلفن مصرف کننده شرایط علت و زمان قفل افراد برای نشان دادن علاقه خود به کشف محتوای فعال را تجزیه و تحلیل کردند. آیا درباره کشف محتوای پیشگیرانه و نحوه استفاده از آن چیزی می دانید؟ خوب تشخیص محتوای پیشگیرانه را می توان قفل خودکار محتوای مناسب هنگام باز کردن قفل تلفن توصیف کرد. این باعث می شود اولین نمایشی باشد که کاربر می تواند مشاهده کند.

متعاقباً بیش از 50.4٪ از کل کاربران تلفن همراه از روند کشف محتوای پیشگیرانه ابراز نگرانی شدید کردند و اکنون این گروه از افراد فیدر خبر نامیده می شوند. این گروه به اندازه حدود 50.3٪ از کل موبایل های فیس بوک است که عمدتا برای معاشرت با دوستان و خانواده استفاده می شود. علاوه بر این کاربران تلفن همراه که به طور مرتب از تلفن های خود برای استفاده از اخبار جهانی / محلی / ملی اخبار سرگرمی و شایعات استفاده می کنند 56٪ بیشتر مضطرب هستند که از کشف محتوای فعال مضطرب شوند. جدا از این حدود 73٪ از کاربران تلفن های همراه از تلفن های خود برای مصرف اخبار محلی ملی / جهانی اخبار سرگرمی و شایعات استفاده نمی کنند و همچنین در کشف محتوای فعال مشارکت ندارند.

اکنون با رسیدن به سناریوی باز کردن قفل اکثر تلفن های همراه جدید خریداری شده تحت قرارداد از یک مارک شبکه تلفن همراه فقط در آن شبکه خاص قفل می شوند. به عبارت دیگر فقط می توانیم بگوییم که سیم کارت های یک شبکه خاص با iPhone شما کار می کنند و تلفن از استفاده از کارت های شبکه دیگر منع شده است. به همین ترتیب در حالی که باز کردن قفل به طور گسترده ای در بازار تلفن های همراه مورد استفاده پذیرفته شده است هنوز هم تعداد زیادی تلفن قفل دار کاملاً جدید وجود دارد که توسط سازندگان و فروشندگان تلفن های همراه به فروش می رسند. گشودن در زندان بسیار غیر معمول است. آنچه در واقع جیلبریک ارائه می دهد با سایر تنظیمات میان افزار موبایل متفاوت است تا محدودیت های مختلفی را که وجود دارد برطرف کند.

در آخر می توان گفت که خرید یک آیفون بدون قفل موافقان و مخالفانی دارد اما به طور کلی معایب آن مشروط هستند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا