آنچه باید قبل از استخدام آژانس بازاریابی وب بدانید

[ad_1]

بازار | بازاریابی

استخدام آژانس بازاریابی اینترنتی باید زمان مهیج برای هر شغلی باشد. حتی اگر هنوز با بازاریابی سرو کار داشته باشید ، تفاوت بزرگی برای یک شرکت حرفه ای خواهد بود که از طرف شما مسئولیت این کار را بپذیرد. این امکان را به شما می دهد تا بر پایان کار متمرکز شوید و همچنان نتایج بهبود یافته را مشاهده کنید. با این حال ، این بهترین سناریو است. این شامل بدترین حالت برای یک آژانس بازاریابی اینترنتی است که مشکلات بیشتری را نسبت به آنچه شایسته است ثابت کند و ممکن است پیشرفت شما را برگرداند. بنابراین قبل از استخدام آژانس ، مواردی را که باید در نظر بگیرید در اینجا آورده شده است.

بودجه ی تو

چه آژانس بازاریابی اینترنتی را استخدام کنید و چه یک گیرنده جدید ، همیشه و بالاتر از همه باید بودجه خود را در نظر بگیرید. وقتی صحبت از بازاریابی است ، بررسی کنید که آیا با ارائه شغل بیشتری به آژانس می توانید به آن اضافه کنید. به عنوان مثال ، اگر شخصی از طرف شما با رسانه های اجتماعی سر و کار دارد ، وبلاگ شما را به روز می کند ، خبرنامه ها را ارسال می کند و غیره ، اینها همه کارهایی است که می توانید با آژانس جدید خود انجام دهید.

نیازهای شما

در عین حال ، اطمینان حاصل کنید که در مورد آنچه واقعاً از یک آژانس بازاریابی اینترنتی احتیاج دارید ، شفاف هستید. ممکن است شما به بعضی از مواردی که اخیراً ذکر کرده اید احتیاج نداشته باشید و بنابراین ، نباید هزینه آنها را بپردازید. برخلاف توصیه فوق ، اگر اطمینان دارید که به خوبی با وبلاگ سر و کار دارید ، پولی در آنجا صرفه جویی می شود.

شما همچنین نمی خواهید به فروش خدمات مورد نیاز خود پایان دهید. اگر بازار شما جوان تر است ، ممکن است آنها مانند خبره های قدیمی تر به خبرنامه های ایمیل پاسخ ندهند. بنابراین مهم نیست که چقدر شرکت ادعا می کند ، ارزش آن را ندارد که یک درصد را هدر دهید.

نتایج خود را دارند

هر آژانس بازاریابی آنلاین باید در بین تخصص خود دارای سئو باشد. بنابراین عبارات کلیدی Google را جستجو کنید و ببینید که در آن کجا هستید. اگر در صفحه اول ظاهر نشوند ، و ترجیحاً روی آن ، چه شانس هایی وجود دارد که می دانند چگونه می توانند همین کار را برای شما انجام دهند (البته این امکان وجود دارد که آژانس های بازاریابی یک بازار متراکم باشند ، اما باز هم ارزش جستجو دارد).

کار آنها

شاید اگر آنها ثابت كنند كه به دیگران كمك كرده اند ، می توانید آنها را بخاطر عدم پیروزی صدها آژانس بازاریابی آنلاین دیگر كه در خصوص املاك Google رقابت می كنند ، ببخشید. اینجاست که CV آنها وارد می شود. هر آژانس بازاریابی اینترنتی که ارزش دیدن آن را دارد باید دارای یک CV باشد که به وضوح آنچه را که شما برای سایر شرکتها مانند شما انجام داده اید را تشریح می کند.

با این حال ، CV آنها روی سطح آن ظاهر نمی شود. ممکن است مجبور شوید سؤالاتی از قبیل:

چه مدت طول کشید تا به این نتایج برسید؟

• چه چیزی را پرداخت می کنید؟

• هنوز هم با آن کار می کنید؟ اگر نه ، چرا؟

آنها یک آژانس بازاریابی هستند ، بنابراین آنها می دانند چگونه فروش کنند. این بدان معنی است که برای بدست آوردن پاسخهای مورد نیاز ، باید از دقت زیادی استفاده کنید.

ابزاری که آنها استفاده می کنند

بازاریابی اینترنتی این روزها به معنای استفاده از هر یک از ابزارهای مختلف است. بنابراین هر آژانس بازاریابی اینترنتی باید در وقت شما شایسته باشد که افراد زیادی را بشناسد و حداقل از تعداد معدود انگشت شماری مرتباً استفاده کند. استفاده از ابزارها به معنای این نیست که آنها به نوعی بالاتر از نیاز هستند. ابزاری مانند Clickable ، Omniture ، e-Frontier و Webtrends مزایای بزرگی را ارائه می دهند. هر کس در بازاریابی اینترنتی که آنها را نادیده می گیرد ، باید علامت قرمز بزرگی را در ذهن شما بلند کند.

تضمین عملکرد

این عنصر دارای دو عامل است. ابتدا باید بدانید که چگونه یک آژانس قصد دارد عملکرد خود را اندازه گیری کند. روش دیگر ، آنچه را که آنها واقعاً قصد دارند به صورت عینی به شما ارائه دهند ، قرار دهید. پاسخ آنها باید خاص باشد زیرا بازاریابی گاهی اوقات می تواند به طور غیر ضروری به سمت مبهم سوق پیدا کند.

نکته جالب دیگر که باید به آن توجه کنید میزان آشنایی آنها با شرکت شماست و آیا این در پاسخ آنها ظاهر می شود؟ آنها باید بتوانند توضیح دهند که از نظر رتبه صفحه و چگونه این نتیجه توسط رقیب شما تأثیر می گیرد.

البته قسمت دوم ضمانت است. در صورت عدم اطمینان از وعده های آنها ، معنی چندانی نخواهد داشت. بنابراین مطمئن شوید که آنها به شما خواهند گفت که اگر این مارک را از دست بدهند چه خواهد شد.

اگرچه این ممکن است برای سفارش یا انتظار یک آژانس بازاریابی اینترنتی فقط برای مصاحبه با شما به نظر برسد ، به شما اطمینان می دهم که ضروری است. در غیر این صورت ، به راحتی می توانید هزینه پرداخت یک مشکل را پرداخت کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا