[ad_1]
طی یک دهه گذشته مشاغل کوچک و بزرگ هنگام صحبت از تبلیغات و بازاریابی به اینترنت اعتماد کرده اند و گوگل به وضوح رهبر است. بنابراین وقتی گوگل محصولات جدید خود را اعلام می کند و مارک های جدیدی را برای محصولات تبلیغاتی خود معرفی می کند همه ما گوش می کنیم.
تبلیغات Google Google Marketing Platform و Google Ad Manager مارک های جدیدی از Google هستند که برخی از اصلی ترین میلیون ها تبلیغ کننده را در بر می گیرند.
از اوایل ماه ژوئن تا جولای Google مارک ها و راه حل های ساده تری را برای تبلیغ کنندگان ارائه می دهد. بنابراین اگر قصد تبلیغ در Google را دارید ابتدا این مقاله را بخوانید و خود را به سمت تغییراتی که در محصولات تبلیغاتی Google رخ می دهد راهنمایی کنید.
اکنون این تبلیغات گوگل است
Google AdWords برای اولین بار در سال 2000 ظاهر شد و به عنوان سکویی برای نمایش تبلیغات متنی در موتور جستجوی Google استفاده می شود. پس از هجده سال AdWords از یک بستر متن به سکویی تبدیل شده است که می تواند از قالب های مختلف تبلیغاتی مانند فیلم برنامه خرید و سایر موارد پشتیبانی کند.
اکنون به منظور ساده تر کردن خط پیچیده محصول در تغییر نام Google AdWords به تبلیغات Google تکامل یافته است.
با تبلیغات Google بازاریابان می توانند تبلیغات را در همه سایت های Google و همچنین سایت های شریک خریداری کنند. بنابراین اگر بازاریاب هستید اکنون می توانید به راحتی به افرادی که پاسخ ها را در موتورهای جستجو YouTube Google Maps و موارد دیگر پیدا می کنند دسترسی پیدا کنید.
هیچ تفاوتی بین تبلیغات Google AdWords و Google وجود ندارد اما خبر خوب این است که این پلتفرم ساده تر است و به یک رابط خودکار تبدیل می شود.
اما این همه چیز نیست
گوگل از معرفی محصول تبلیغاتی جدید خود که به طور خاص برای مشاغل کوچک طراحی شده است خبر داد.
Smart Campaign نوع جدیدی از تبلیغات در تبلیغات Google است که فناوری یادگیری ماشین را به همراه دارد (هوش مصنوعی در آنجاست) که ایجاد تبلیغات می کند. این امر به آگهی دهندگان اجازه می دهد فعالیتهایی را که انجام می دهند از قبیل تماس تلفنی بازدید از فروشگاه یا خریدها اولویت بندی کنند. این به مشاغل کوچک کمک می کند تا ابتدا در مدیریت کسب و کار خود متمرکز شوند تا بدون تلاش زیادی در تبلیغات تبلیغاتی آنلاین تثبیت شوند.
بستر بازاریابی Google
محصولات زیر ممکن است برای مشاغل کوچک آشنا نباشد اما اگر فعالیت های تجاری بین المللی بزرگی را تبلیغ می کنید در اینجا صبر کنید.
با انفجار کانال ها داده ها و قالب ها اکنون مصرف کنندگان درمورد نحوه تبلیغ یا تعریف آنها به عنوان یک بازار هدف بسیار هدفمند هستند.
رسوایی رازداری که چند ماه پیش اتفاق افتاد به خاطر دارید؟ درست است. اکنون مردم متوجه شده اند که برخی از داده های خصوصی آنها برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شود.
به همین دلیل گوگل ابزاری دیگر ساخته است که حریم خصوصی را در اولویت قرار داده است.
آنها Google Marketing را معرفی کردند همکاری بین محصولات تبلیغ کنندگان در DoubleClick و Google Analytics 360 Suite.
بازاریابان می توانند تمام وظایف خود را در یک مکان انجام دهند. آنها اکنون می توانند تجربه مشتری خود را ارزیابی کرده و کمپین های دیجیتالی پیشرفته و سایر وظایف خود را در یک مکان اندازه گیری کنند بدون اینکه اطلاعات شخصی مشتریان را به خطر اندازد.
در Google Platform Marketing Google همچنین محصولات جدیدی با نام Display و Video 360 را معرفی می کند. این محصولات ویژگی هایی از DoubleClick Bid Manager مدیر کمپین استودیو و مرکز مخاطب را با هم ترکیب می کنند. این بدان معنی است که هم اکنون همه بخش ها می توانند در زمان واقعی با یکدیگر همکاری کنند و کمپین های تبلیغاتی را در یک مکان پیاده سازی کنند.
مدیر تبلیغات Google
اتوماسیون همچنان به سمت مدیریت تبلیغات در Google پیش می رود. Google Ad Manager یک بستر تبلیغاتی کاملی است که به شما کمک می کند با رزرو بازارهای خصوصی و حراج های آزاد سود خود را به حداکثر برسانید.
Google Ad Manager همچنین بستر واحدی را برای نمایش اندازه گیری و بهینه سازی تبلیغات فراهم می کند بدون توجه به اینکه مخاطبان شما در چه تعامل هستند. این شامل تلویزیون برنامه های تلفن همراه و سایر سیستم عامل ها مانند YouTube یا Google Maps می شود.
مدیر تبلیغات همچنین به شما کمک می کند تا افرادی را که می توانند به موجودی شما و سایر درخواست های خودکار دسترسی پیدا کنند سازماندهی کنید.
فناوری تغییر می کند گاهی اوقات آنقدر سریع است که ما باید عقب برویم به تصویر بزرگتر نگاه کنیم و راهی برای ساده کردن همه چیز شروع کنیم. گوگل در این زمینه کار بسیار خوبی انجام می دهد.
تبلیغات در Google اکنون بسیار آسان تر است و این واقعیت که آنها بیشتر روی رفاه و حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان متمرکز می شوند نکته مهم دیگری است.
[ad_2]