آژانس های بیمه باید مراقب روندهای بدافزار در سال 2017 باشند

[ad_1]

آموزش | امنیت

آژانس های بیمه و کارگزاران باید مراقب سایت های خود و حملات احتمالی بدافزار باشند. آنها به یک طرح پشتیبان و پشتیبان نیاز دارند و باید بهترین شیوه های امنیت وب سایت و ایمیل را با تمام کارمندان خود به طور مداوم به اشتراک بگذارند.

بدافزار در حال طفره رفتن و پرخاشگری است

در یک سال گذشته افزایش قابل توجهی در رفتارهای اجتناب از بدافزار وجود دارد. بدافزار Evasive سعی دارد با استفاده از روش های جدید ، فناوری های امنیتی سنتی را تضعیف کند. برای خنثی کردن این حملات باید به طور مداوم تکنیک های جدیدی ایجاد شود. اطمینان حاصل کنید که از گزینه امنیتی وب سایت با کیفیت بالا استفاده می کنید که راه حل های بدافزار خود را به روز و در لبه برش راه حل ها نگه می دارد. ارائه دهندگان میزبانی مانند GoDaddy ، 1 & 1 و موارد دیگر گزینه های امنیتی گوناگونی را ارائه می دهند و نظارت و حذف بدافزار را حذف می کنند. پیشرفت بدافزار به سرعت در حال حرکت است و راهکارهای امنیتی آژانس های بیمه شما باید به روز و به روز باشند.

تنظیمات مرورگر را تغییر دهید

همه مرورگرهای اصلی (اینترنت اکسپلورر ، گوگل کروم ، فایرفاکس ، اپرا و سافاری) شاهد افزایش بدافزارهایی هستند که می توانند تنظیمات مرورگر و تنظیمات مهم مربوط به امنیت مربوط به امنیت را تغییر دهند. مهاجمان سیستم های در معرض خطر را به پروکسی تبدیل می کنند تا تزریق بدافزارهای دیگر انجام شود. برای جلوگیری از این حمله ، هرگز پیوندهای ناشناخته یا مشکوک را باز نکنید و به همه کارمندان آموزش دهید تا از این روشهای مهم مهم پیروی کنند.

حملات حدس رمز عبور

برای این نوع حمله ، بدافزار مراحل احراز هویت را آغاز می کند و از ترکیبات نام کاربری و رمز عبور مشترک برای دسترسی به یک وب سایت و افزایش امتیازات استفاده می کند. حملات Brute Force چیز جدیدی نیست ، اما دیگر در رایانه های رومیزی وجود ندارد. یک مطالعه اخیر نشان داد که 53 برنامه محبوب تلفن همراه در برابر حملات حدس رمز عبور آسیب پذیر هستند. این آسیب پذیری ها نزدیک به 600 میلیون کاربر را در معرض خطر هک قرار می دهد. همیشه از رمزهای عبور پیچیده و منحصر به فرد استفاده کنید تا دسترسی به سایت خود در برابر این نوع حمله محافظت شود و از گزینه پیچیده زمان گذرواژه استفاده کنید.

پایگاه داده شرکت گسترده از طریق ابر نشت می کند

خدمات ابر در حال تبدیل شدن به یک راه حل در حال رشد برای مشاغل هستند. این به نوبه خود منجر به افزایش علاقه به بهره برداری از آسیب پذیری های ابر شده است. آگاهی از آسیب پذیری ها و خطرات ذخیره سازی اطلاعات تجاری در فضای ابری به سرعت حملات ابر رشد نمی کند. از آنجا که مدیریت داده های ابری بسیار چالش برانگیز است ، ممکن است آسیب پذیری های امنیتی جدیدی کشف شود. برای آژانس شما مهم است که از راه حل های معتبر cloud استفاده کند و بهترین روش های ذکر شده در بالا را برای همه برنامه های مبتنی بر cloud خود دنبال کند.

اگر آژانس شما منابع داخلی لازم برای نگهداری و به روزرسانی یک وب سایت امن آژانس بیمه را نداشته باشد ، ممکن است در نظر داشته باشید که یک سازمان فناوری اطلاعات یا آژانس بازاریابی بیمه را کنترل کنید که در مدیریت سایت های بیمه تسلط کامل داشته باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا