آژانس های تبلیغاتی اتومبیل نمی دانند چه چیزی نمی دانند اما شبکه های اجتماعی جواب می دهند

[ad_1]

آموزش | توییتر

از آژانس های تبلیغاتی اتومبیل خواسته می شود با ادغام صنعت خودرو در پاسخ به کاهش حجم فروش ، حاشیه سود و بودجه تبلیغات اتومبیل ، هزینه کمتری را ارائه دهند. این راه حل ، مانند اغلب موارد ، در استفاده کارآمد از فناوری اعمال شده در یک ثابت در صنعت خودرو – تغییر است. ثابت دیگری که می توان در صنعت خودرو یافت ، طبیعت انسان است. این دو ثابت ، تغییر و ماهیت انسانی ، رشد چشمگیر استفاده از رسانه های اجتماعی توسط آژانس های تبلیغاتی خودرو را تشکیل می دهند. متأسفانه ، تغییر سرعت در بزرگراه اینترنت با سرعت انحرافی در حال رخ دادن است و آژانس ها نمی دانند چه کارهایی انجام می دهند وقتی که صحبت از فناوری ها و برنامه های جدیدی است که برای کسب درآمد از رسانه های اجتماعی در حال توسعه هستند.

تلاش برای تهیه دلالان اتومبیل در سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، مای اسپیس و توییتر به همان دلایلی که باعث می شود جوامع دوستان آنلاین در مصرف کنندگان بسیار موفق باشند ، کوتاهی می کند. مردم از فروشندگان اتومبیل متنفرند و اغلب برای جلوگیری از آنها به توصیه های مصرف کنندگان همفکر در سایت های شبکه های اجتماعی روی می آورند. آژانس های تبلیغاتی اتومبیل که این مکالمات حضوری را با نامه های فروش خودکار اجرا می کنند ، اغلب به عنوان یک متجاوز طرد شده و حتی ویروسی می شوند. آسیب احتمالی به اعتبار مشتریان فروشندگان آنلاین اتومبیل خطری برای فرمول جایزه ایجاد می کند که بسیاری از آژانس ها را مجبور کرده است از شبکه های اجتماعی به عنوان یک کانال مناسب برای ارائه خرده فروشی یا پیام خدمات چشم پوشی کنند.

خوشبختانه همان رسانه های اجتماعی که نحوه خرید خودرو را به مصرف کنندگان می آموزند ، می توانند اطلاعات و ابزار مورد نیاز فروش را در اختیار فروشندگان خودرو قرار دهند. پورتال های شبکه های اجتماعی که توسط متخصصان تبلیغات ، فروشندگان اتومبیل و فروشندگان اتومبیل ساخته شده اند ، به اعضای خود اجازه می دهند بهترین شیوه ها را با فلسفه معروف که جزر و مد در همه قایق ها شناور است ، به اشتراک بگذارند. هر جامعه آنلاین به شخصیت و قوانین جاده خود افتخار می کند تا اعضا را در مسیر خود قرار دهد. وسوسه فروش به یکدیگر توسط همان فشارهای اجتماعی موجود در شبکه های اجتماعی که مصرف کننده برای کسانی که دلیل حضورشان را فراموش می کنند کنترل می شود – برای گوش دادن و یادگیری ، بنابراین آنها می توانند به فروشندگان خودرو آموزش دهند که چگونه می توانند اتومبیل بفروشند و به دوستان خود به صورت آنلاین خدمت کنند.

علاوه بر اشتراک بهترین روش ها ، بسیاری از آژانس های تبلیغات خودرو از رسانه های اجتماعی برای کشف فناوری های جدید و برنامه های فروشنده استفاده می کنند که صنعت اصلی خودرو هنوز کشف نکرده است. اکتشافات اخیر که می توانم در جستجوی خود در شبکه های اجتماعی کمک کنم شامل یک پلت فرم خودکار تولید ویدیو است که فیلم های تعاملی مقیاس پذیر را از تصاویر با استفاده از صدای انسان برای روایت تولید می کند که در وب سایت فروشنده خودرو قرار می گیرد و از طریق یک API اختصاصی با YouTube به شبکه جهانی هدایت می شود. وسیع. این کشف انقلابی همچنین بسترهای بازاریابی موجودی مشتری محور بود که لیستی رایگان به نمایندگی های فروش خودرو و آگهی های رایگان با امکان خرید آنالیز بازار در زمان واقعی و پروفایل های شبکه های اجتماعی ارائه می دهد که فروشنده را قادر می سازد به س questionsالات مشتری حتی قبل از اینکه از آنها بخواهد پاسخ دهد. هر یک از این برنامه های فروشنده توسط جوامع رسانه های اجتماعی تبلیغات خودرو به بازار معرفی شده است که به آنها امکان می دهد قبل از معرفی به بازار عمومی ، از اعضای خود در مورد چگونگی بهبود محصولات و خدمات خود بشنوند و یاد بگیرند. دسترسی من به این راه حل های تبلیغاتی خودرو فقط در نتیجه زمانی بود که در شبکه های اجتماعی برای جستجوی آنها سرمایه گذاری کردم تا بتوانم از رقابت جلوتر باشم.

ایستگاه های گفتگوی رادیویی آنلاین وبلاگ که در پورتال های شبکه تبلیغات خودرو میزبانی می شوند ، یک فروم دیگر در رسانه های اجتماعی برای یافتن و بررسی راه حل های جدید تبلیغات خودرو ارائه می دهند. نمایش های رادیویی گفتگوی منظم با مصاحبه های زنده از توسعه دهندگان برنامه های پیشرفته تبلیغات اتومبیل که به صورت منظم برنامه ریزی شده است ، به مردم آنلاین امکان می دهد تا در یک انجمن آزاد از فروشندگان س questionsال کنند. این تبادل نظر آزاد به هماهنگی حل مشکل با فروشندگانی مانند تصمیم گیرندگان تبلیغات خودرو که پیگیر پیشنهادات هستند ، کمک می کند. اخیراً یک پلت فرم ارائه فروش موبایل جدید با یک م trainingلفه آموزش تلفیقی در یک گفتگوی وبلاگ برای درخواست بازخورد مخاطبان مورد بحث قرار گرفت. قبل از اینکه یک فروشنده شروع به آزمایش بتا در دنیای واقعی کند ، هزاران دلار هدر رفته و ساعت انسانی را که به طور معمول برای بلوغ برنامه آنها مورد نیاز است ، از بینش آنها استفاده کرد.

این فرصت به آژانس های تبلیغاتی اتومبیل و فروشندگان خودرو این امکان را می دهد تا جوامع شبکه های اجتماعی را در هنگام کشف امکاناتی که نمی دانند ، گوش دهند ، یاد بگیرند و به آنها کمک کنند تا آنچه را که می دانند به اشتراک بگذارند. فروشندگان خودرو همچنین افراد / همان شایستگی ها و منابع گسترده ای هستند كه مصرف كنندگان را به رسانه های اجتماعی جذب می كنند تا خریدهای بعدی وسیله نقلیه خود را كه از آژانس های تبلیغات خودرو انجام می شود و باید از رقابت در صنعت خودروهای جمع و جور كه ​​تقاضای بیشتری برای هزینه های كمتری دارند ، پیشی بگیرند. آژانس های تبلیغاتی اتومبیل نمی دانند چه چیزی نمی دانند ، اما قطعاً می توانند این موضوع را در رسانه های اجتماعی متمرکز بر صنعت خودرو کشف کنند. بالاخره دوستانی که هستند!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا