آکادمی کارشناسان SEO توسط تری کایل و مت کارتر

[ad_1]

همگی خوش آمدید!

من فکر می کنم اخیراً شایعاتی در بازاریابی اینترنتی درباره یک دوره جدید SEO توسط مت کارتر و تری کایل وجود دارد. من هفته گذشته بلاگ مت را خوانده ام و مطمئناً این جلسه ، آکادمی کارشناسان سئو ، 25 اکتبر امسال رسماً راه اندازی می شود.

قبل از اینکه هر چه بیشتر پیش بروم ، باید بدانید که مت کارتر و تری کایل چه کسانی هستند؟

مت کارتر یک بازاریاب وابسته به وقت تمام وقت از سیدنی استرالیا است که با بازاریابی محصولات فیزیکی بصورت آنلاین پول زیادی را بدست آورده است. آخرین نسخه آن ، فرمول سریع سود ، یک دوره است که به مردم می آموزد که چگونه از همان ابتدا سایت های وابسته سودآور ایجاد کنند.

وی در بین بازاریابان اینترنتی به موفقیت بزرگی دست یافت و توصیه های خوبی از بازاریابان همکار خود در Forum Warrior دریافت کرد. او یک متخصص سئو است و با کسب رتبه سوم برای کلمه کلیدی بسیار رقابتی “بازاریابی وابسته” در Google USA.

تری کایل در بین بازاریابان اینترنتی به عنوان Backlink و Expert SEO مشهور است. او دو وب سایت دارد که هم اکنون در صفحه اول Google USA برای یک کلمه کلیدی بسیار رقابتی ، “Backlinks” قرار دارد که نشان می دهد او واقعاً می داند چه کاری انجام می دهد.

مت کارتر و تری کایل به دلیل برخورد برجسته خود در زمینه سئو شناخته شده اند. آنها همچنین بازاریابان اینترنتی صادق هستند که همیشه آنچه را که وعده داده اند تحویل می دهند. بنابراین ، شما می توانید اطمینان داشته باشید که آکادمی متخصصین سئو یک دوره آموزشی عالی سئو برای افرادی خواهد بود که می خواهند سئو را تسلط دهند و بازار طاقچه خود را به دست گیرند.

اکنون ، آکادمی متخصصین سئو چیست؟

این یک دوره کامل SEO است که دست شما را نگه می دارد و شما را با استفاده از نقشه پیچیده در قالب فیلم ها و PDF ها در دنیای پیچیده سئو راهنمایی می کند. این دوره به 3 سطح تقسیم می شود: مبتدی ، متوسط ​​و پیشرفته. بنابراین می توانید متن دوره را مطابق با سطح مهارت خود عملیاتی کنید.

چه کسی باید آن را امتحان کند؟

این دوره برای افرادی است که از طریق کار سخت و هوشمندانه می توانند به صورت آنلاین درآمد کسب کنند. منظور من این است که در اینترنت هیچ میانبر برای موفقیت وجود ندارد. مطمئناً برای مرور مطالب درسی و از همه مهمتر ، استفاده از آنچه آموخته اید ، تلاش خواهید کرد. در غیر این صورت ، پول شما از بین می رود. با وجود مت کارتر و تری کایل به عنوان راهنمای تور ، موفقیت مطمئناً در دسترس است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا