آیا اجازه می دهید بهانه هایی شما را از تبدیل شدن به بهترین بازاریاب شبکه بازدارد؟

آسان نیست که کارهای آسان انجام شود. در این مقاله ، من قصد دارم در مورد بهانه ها و چگونگی جلوگیری از تبدیل شدن شما به یک بازاریاب اصلی شبکه با شما صحبت کنم.

همه ما لحظاتی داریم که احساس نمی کنیم کارهای خاصی انجام می دهیم. ما در بهانه جویی برای انجام ندادن این کارها حرفه ای هستیم ، اما نکته ای که باید بخاطر بسپاریم این است که حرفه ای بودن در بهانه تراشی ، صورت حساب را پرداخت نمی کند.

دو تا از بزرگترین بهانه هایی که مردم می گیرند این بهانه هاست که وقت و پول ندارند. این بهانه ها برای استفاده آسان است زیرا در حالت فعلی ما غالباً درست است اما هنوز هم نباید درست باشد.

من وقت ندارم

اگر زمان فعلی برای ساختن تجارت خود ندارید ، به این دلیل است که وقت خود را برای ساختن تجارت خود اختصاص نداده اید. چیزهای دیگری وجود دارد که وقت شما را پر می کند و می توانید انتخاب کنید که انجام ندهید اما در عوض ، انجام آنها را انتخاب می کنید. اغلب اوقات ، این موارد مهم هستند ، اما اگر بگویید می خواهید مشاغلی ایجاد کنید ، اما در هفته خود آن را تعریف نکنید ، نشان نمی دهید که فکر می کنید مهم است.

من مخاطب ندارم

سرمایه ما در شرکت های بازاریابی شبکه ای ارتباطات ماست و بسیاری از اوقات مردم فکر می کنند که ارتباطات درستی ندارند. حتی اگر این واقعیت داشته باشد ، همه ما دسترسی یکسانی به همه داریم و اگر ترفند کافی داشته باشیم ، می توانیم با آن شخص تماس بگیریم.

نتیجه

هر بهانه ای مانع شما شد ، باید آن را کنار بگذارید و وارد کار خود شوید. بهانه گیری به شما کمک نمی کند آنچه را می خواهید بدست آورید ، پس آن را رها کنید و به طور مداوم در جهت اهداف خود تلاش کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا