آیا از آژانس های بازاریابی دیجیتال استفاده می کنم؟

[ad_1]

دیجیتال

بسیاری از افراد از آژانس های بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند و آن را نمی شناسند. دلیل این امر این است که این آژانس ها اغلب خود را به این روش بازاریابی نمی کنند. این در واقع یک منبع گسترده در همه ابعاد بازاریابی اینترنتی است.

یکی از رایج ترین فرم هایی که آژانس های بازاریابی دیجیتال می گیرند ، یک شرکت طراحی وب است. تقریباً در هر مشاغل و افراد زیادی یک وب سایت برای توضیحات وجود دارد. هرکدام از آنها وب سایت داشتند که توسط یک طراح وب سایت حرفه ای طراحی شده بود و از آژانس های بازاریابی دیجیتال استفاده می کردند و آن را نمی دانستند.

یک طراح وب سایت خوب ، کار سایر انواع آژانس های بازاریابی دیجیتال را بسیار آسان تر می کند. اگر خیلی خوب نباشد ، توسط سایر شرکتها که سعی در بازاریابی دیجیتال سایت دارند ، قسم می خورند.

آژانس های بازاریابی دیجیتال همچنین در سئو یا سئو شرکت می کنند. موتور جستجو بهینه شده است تا موتور جستجوگر مانند گوگل و یاهو بتوانند بداند که سایت وجود دارد و چه چیزی در اطراف آن است. کمپین سئو کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار داده و سعی می کند وب سایت را به عنوان اولین موقعیت این کلمات کلیدی خاص نشان دهد. کلمات کلیدی شما انتخاب می کنید و هزینه آنها چقدر بستگی به کار شما دارد و این کلمه کلیدی به چه میزان رقابتی آنلاین است.

مورد دیگری که این آژانس ها ارائه می دهند یک کمپین پرداخت به ازای هر کلیک است. این سرویس ارائه شده توسط Google است که در آن شرکت ها کلمات کلیدی خاصی را انتخاب می کنند و هربار که یک جستجوگر بر روی تبلیغ خود در بالای صفحه جستجو می کند ، هزینه ای را پرداخت می کند. این می تواند بسیار گران باشد و ممکن است کمکی به افزایش فروش شما نکند ، این کار نادرست انجام می شود. بسیاری از افراد حتی به تبلیغات در بالای لیست های جستجو اهمیتی نمی دهند ، اما ترجیح می دهند برای یافتن یک وب سایت مرتبط به صفحه مراجعه کنند.

همچنین می توانید آژانس های بازاریابی دیجیتال را به طراحی تبلیغات بنر شرکت خود و قرار دادن آنها در وب سایت های دیگر واگذار کنید. این لزوما به دلیل پدیده ای به نام نابینایی نشانه ، خیلی خوب کار نمی کند. این در شرایطی است که افراد کاملاً از تبلیغات بنر در وب سایتها چشم پوشی می کنند. بنابراین این نیز می تواند خوب باشد ، اما روشی گران برای بازاریابی محصولات و وب سایت شما.

آخرین راهی که آژانس های بازاریابی دیجیتال برای تبلیغ سایت و محصولات شما استفاده می کنند ، بازاریابی ایمیل است. این فرآیندی است که با آن لیستی از آدرس های ایمیل ایجاد می شود ، یا از خود سایت یا از شرکتی که در زمینه تولید لیست های آدرس ایمیل تخصص دارد ، خریداری می شود ، سپس این لیست با پیام های ایمیل بمباران می شود که اطلاعات مربوط به محصولات و بودجه کمپین را در اختیار فرد قرار می دهد. مشکل این است که ایمیل ها اغلب به عنوان اسپم علامت گذاری می شوند و شرکت شما به لیست روزافزون اسپم ها اضافه می شود. این بدان معنی است که ایمیل های شما مسدود شده و ممکن است مشتریان عادی ایمیل های شما را دریافت نکنند.

آژانس های بازاریابی دیجیتال یک بخش اساسی در بازاریابی اینترنتی است ، اما باید در مورد تاکتیک هایی که به آنها امکان می دهد از آنها استفاده کنید برای محافظت از نام خوب شرکت خود استفاده کنید ، مراقب باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا