آیا از هزینه های بازاریابی اینترنتی اطلاع دارید؟

آیا از هزینه های بازاریابی اینترنتی اطلاع دارید؟ اکثر مردم این کار را نمی کنند و به همین دلیل ، آنها دهه ها در اینترنت سرگردان بوده اند و در تلاشند تا از هر تجارت ممکن درآمد کسب کنند. اما چیزی که آنها متوجه نیستند این است که صرف نظر از اینکه در چه نوع شغلی قصد کسب درآمد دارند ، اگر هزینه های بازاریابی اینترنتی محاسبه نشود ، هرگز کارساز نخواهد بود. آیا این را در کار خود دیده اید؟

بازی | سرمایه گذاری

پس چرا دانستن هزینه های خود مهم است؟ از آنجا که به شما کمک می کنند هر ماه درآمد خود را پیش بینی کنید مهم هستند. اگر به ازای هر دلار سرمایه گذاری خود در بازاریابی 30 دلار اضافی کسب کنید ، نمی توانید آن را شکست دهید. اما آیا می دانید؟ اکثر مردم در موقعیتی نیستند که بتوانند این نوع اعداد را در تجارت خود داشته باشند. برای اکثر افرادی که وب سایت دارند ، آنها به سادگی تعداد خود را حدس می زنند و رقبای خود را دنبال می کنند.

بیشتر افراد فکر می کنند که رقبای آنها هر کاری انجام می دهند ، باید موفقیت آمیز باشد – با توجه به اینکه روزانه تعداد زیادی وب سایت بازدید می کنند. اما مردم هر روز شکست می خورند. رقیب شما نیز بنابراین این است که “میمون میمون را می بیند که عمل می کند” ، و “نابینا نابینا را دنبال می کند”. لازم نیست نگران رقابت خود باشید. شما باید از شماره های خود مراقبت کنید تا بتوانید به تجارت سودآوری مورد نظر خود برسید.

در وهله اول این چیزی نیست که شما برای آن کار کردید؟ برای فرار از مسابقه موش برای شغل … رئیس خود بودن … وقتی می خواهید بیدار شوید بیدار می شوید … برای به دست آوردن پولی که می دانید لیاقتش را دارید؟ اگر این همان چیزی است که شما واقعاً می خواهید ، باید شماره های خود را بسیار جدی بگیرید. فقط یک مورد وجود دارد که من می بینم مردم شماره های خود را جدی می گیرند ، اما آنها مهارت لازم برای رسیدن به موفقیت را به سطح بالاتری ندارند.

من در چه وضعیتی صحبت می کنم؟ ای بی در eBay ، می توانید درآمد بالقوه خود را پیش بینی کنید. اما چرا می توان پیش بینی کرد؟ صرفاً به این دلیل که eBay باعث صرفه جویی در بازدید شما می شود. هیچ کس نمی پرسد “eBay از کجا ترافیک می گیرد؟”. وب سایت و eBay شما هیچ تفاوتی ندارند – با این تفاوت که eBay سودآور است و مدیران می دانند چه کاری انجام می دهند. و مهمتر از همه ، آنها تعداد خود را می دانند.

آیا قبلاً اصطلاح “هزینه هر فروش” را شنیده اید؟ هزینه هر فروش صرفاً به این معنی است که شما برای بدست آوردن فروش باید چه مقدار پول خرج کنید. بنابراین اگر هزینه هر فروش شما 30 دلار است و کالایی را به قیمت 20 دلار می فروشید ، با هر فروش که انجام می دهید 10 دلار ضرر می کنید. اگر هزینه هر فروش 30 دلار باشد و کالای موردنظر را 200 دلار بفروشید ، 170 دلار درآمد فروش خواهید داشت. اکنون ممکن است به قیمت 200 دلار فروخته نشود ، اما امیدوارم نظر شما را جلب کنید.

آیا می دانید هزینه هر فروش چیست؟ آیا از هزینه های بازاریابی اینترنتی اطلاع دارید؟ هر ماه چقدر در تبلیغات سرمایه گذاری می کنید؟ اگر در حال تولید لید هستید ، هزینه هر لید چیست؟ چند درصد منجر به تبدیل به مشتری می شود؟ هزینه های میزبانی وب شما چقدر است؟ هزینه ماهانه وبلاگ وردپرس شما چقدر است؟ چند درصد از مشتریان شما در حال تبدیل شدن به مشتری تکراری هستند؟ اینها همه مواردی است که اگر می خواهید سودآور باشید باید آنها را پیگیری کنید.

اما اگر شما مانند بیشتر صاحبان مشاغل آنلاین تازه کار هستید ، در مورد همه پول هایی که می توانید در طول 30 روز اول خود بدست آورید ، به همه اعتیاد به مواد مخدر مشغول هستید. چرا اینطور است؟ آیا این به دلیل افراط در اعتیاد به مواد مخدره و وعده ها است ، و به آنچه واقعاً برای اداره یک تجارت موفق احتیاج ندارد ، نیست؟ این سوال مهمی است که باید به آن پاسخ دهید. به همین دلیل شما به یک مربی یا مشاور بازاریابی اینترنتی ماهر و واجد شرایط نیاز دارید تا شما را در مسیر درست قرار دهد.

به غیر از هزینه سرب و هزینه فروش به هزینه های دیگر نیز فکر کنید. از آنجا که شما یک تجارت آنلاین دارید ، به یک اتصال اینترنتی نیاز دارید. بنابراین دسترسی ماهانه به اینترنت هزینه ماهانه دارد. هزینه ای برای رایانه شما وجود دارد. هزینه حساب بازرگان. (بالقوه) هزینه کارمندان. هزینه موجودی کالا (حتی اگر کتاب الکترونیکی می فروشید). هزینه تبلیغات. هزینه ابزارهای اتوماسیون و غیره هزینه های بازاریابی اینترنتی واقعی است و مهمترین قسمت کار شماست.

گوش کنید ، استراتژی های بازاریابی مهم هستند. اما هیچ استراتژی بازاریابی موثر نخواهد بود تا زمانی که بدانید چگونه از تک تک کالاهایی که در تجارت خود می فروشید سود خواهید برد. من نمی دانم چه چیزی را می فروشید – اما مهم نیست. هر صاحب مشاغل آنلاین نیاز به دانستن هزینه های تجارت خود دارد و باید برنامه ای برای بازیابی این پول تهیه کنند.

هزینه های بازاریابی اینترنتی قبل از سرمایه گذاری در تبلیغات ، واقعی و قابل ملاحظه است. این شروع نقص مهلک من بود. آنچه شنیدم این بود که “ماهیانه 30 دلار درآمد کسب کنید” و همه موارد دیگر را فراموش کردم. به همین دلیل ، در طی سالها تلاش برای انجام یک عمل آنلاین ، بیش از 20،000 دلار ضرر کردم. وقتی یاد گرفتم ، شروع به درآمدزایی کردم. ابتدا کم شروع شد ، اما بعد به چیزی عمیق تبدیل شد.

این کار با فروش آسان 7 دلار ، 37 دلار فروش ، 2500 دلار فروش آغاز شد و اکنون با 300 دلار در ساعت مشتری جذب می کند. آیا می توانید این حرف را به تجارت خود بزنید؟ احتمالاً نه – زیرا شما احتمالاً اعداد و ارقام موجود در کار خود را نمی دانید و شاید ریاضیات را باور ندارید. ریاضیات واقعی است ، به من اعتماد کن می دانم … مبارزه واقعی است. اما اگر یک فرصت واقعی برای آزادی مالی و مراقبت از وضعیت خود می خواهید ، پس باید از هزینه های بازاریابی اینترنتی بدانید.

اگر بتوانید از پس این مسئله برآیید ، هر کاری که در تجارت خود انجام می دهید منطقی خواهد بود. شما از اجازه دادن به تجارت خود برای راه اندازی کسب و کار خود خواهید گذرید. سپس سرانجام … پول شما به جای تجارت شما برای پول ، برای شما مفید خواهد بود. شما صاحب مشاغل باهوش تری خواهید شد و متوجه خواهید شد که در نهایت اولاً بازاریاب هستید ، و دوم کارفرما.

اینها بهترین توصیه هایی است که می شنوید ، بنابراین باید طبق آن عمل کنید و آن را خیلی جدی بگیرید – زیرا آنچه که می گویم واقعی و درست است. بنابراین اکنون مستند سازی و دانستن هزینه های بازاریابی اینترنتی خود را شروع کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا