آیا اگر هنوز یک روز شغل دارم می توانم اختراع خود را به بازار بیاورم؟

[ad_1]

آمازون | سرمایه گذاری

چندی پیش ، با یک خانم جوان شگفت انگیز صحبت کردم که یک اختراع جدید دارد که می خواهد آن را به دنیا عرضه کند. البته ، او در حال حاضر یک کار روزانه دارد ، اما دوست دارد از این به عنوان بلیط استفاده کند تا از دنیای 9 تا 5 خارج شود و به عنوان یک سرمایه گذاری موفق ، نوآور و کارآفرین به راه اندازی حرفه خود کمک کند. من از چنین آرزویی برای موفقیت در بازار آزاد استقبال می کنم. من فکر می کنم این چیزی است که آمریکا را بزرگ می کند ، زیرا فرصتی برای افرادی که آن را می خواهند و مایل به ریسک هستند وجود دارد. حالا بیایید یک ثانیه در این مورد صحبت کنیم؟

آیا کسی می تواند یک اختراع جدید به بازار بیاورد اگر هنوز یک روز شغل داشت؟ بله ، من فکر می کنم آنها می توانند ، و بسیاری از داستانهای موفقیت برای کسانی که چنین کرده اند وجود دارد. نه ، کار آسانی نخواهد بود ، اما حتی اگر فقط چند ساعت در شب وقت بگذرانید ، می توانید یک طرح تجاری بسیار خوب تهیه کنید ، روی نمونه اولیه خود کار کنید ، جستجوهای ثبت اختراع را انجام دهید و مطالعات بازار را انجام دهید تا ببینید آیا می خواهید تولید کنید ، ایده و مفهوم اصلی شما می تواند این کار را در دنیای واقعی انجام دهد. ممکن است متوجه شوید ایده شما جالب است ، اما هیچ کس واقعاً آن را نمی خرد و با فروش آن ثروتمند نخواهید شد.

اشکالی ندارد ، زیرا این مطالعه ای است که شما در جلو انجام می دهید و برنامه ریزی شغلی که برای یادگیری آن سخت تلاش می کنید ، خوب ، این اولین قدم است ، صرف نظر از اختراع. حتی اگر این اختراع منطقی نباشد ، به این معنی نیست که ایده بعدی شما اینگونه نخواهد بود. کاری که باید انجام دهید این است که ذهن خود را روان ، متمرکز نگه دارید و نگذارید افکار بزرگ خوش بینی شما مجازات نشود. شما باید در روش خود روش مند باشید. البته ، در اینجا توصیه من به یک دختر کوچک است که در حال حاضر یک اختراع عالی دارد ، اما من نمی توانم به شما بگویم که چیست ، در حال حاضر یک راز است.

تعدادی از مراحل وجود دارد که شما باید انجام دهید ، و این مراحل طول می کشد و به صبر نیاز دارد ، اگر یک کار روزانه دارید ، پس تمام وقت در جهان را دارید ، درست است؟ از این رو ، شما باید بلافاصله شروع به کار کنید ، تحقیقات خود را انجام دهید ، برای تجارت خود برنامه ریزی کنید و ببینید آیا چیزی را مردم خریداری می کنند. در این صورت ، پس از آن نمونه اولیه خود را طراحی کنید ، ببینید آیا مردم این کار را دوست دارند یا خیر ، و آیا می خواهند برای ثبت اختراع موقت ، حق ثبت اختراع ثبت نام کنند ، فروش آزمایشی را در eBay ، Craigslist و / یا آمازون انجام دهید.

با دوستان و خانواده خود برخی از شبکه های اجتماعی را امتحان کنید تا ببینید آیا می توانید برخی از سهام ها را بدست آورید یا خیر و اگر همه چیز شروع شد ، می توانید شغل خود را ترک کنید. در غیر این صورت ، به پروژه بعدی خود فکر کنید و کار کنید ، زیرا اکنون تجربه بیشتری در راه اندازی محصول دارید. لطفاً به همه این موارد نگاه کنید و فکر کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا