[ad_1]
قبل از سرمایه گذاری در این بخش چه مواردی باید در نظر گرفته شود؟
علاوه بر چالش های مربوط به زیرساخت های سرمایه گذاری در اوگاندا مانند قطع برق مکرر که می تواند تجارت شما را تحت تأثیر قرار دهد مگر اینکه در راه حل های پشتیبان سرمایه گذاری کنید قبل از سرمایه گذاری در این بخش چند PROS و CONS وجود دارد.
طرفداران
همانطور که در خلاصه مقاله مشخص شد فرصت سرمایه گذاری در مشاغل کافی شاپ در اوگاندا توسط سه عامل اصلی هدایت می شود و بنابراین PROS:
1) طبقه متوسط رو به رشد اوگاندا.
طبقه متوسط در هر کشور برای نوعی سبک زندگی تجارت مانند کافی شاپ دارای اهمیت است. در اوگاندا این دسته رشد می کند. در سال 2010 این میزان 32.6٪ بود که از 28.7٪ در سال 2006 برآورد شده است. با فرض رشد مستمر تخمین می زنم که در سال 2013 36٪ باشد.
انتظار می رود تقاضای این تجارت همچنان رو به رشد باشد. این با روند سایر کشورها مانند برزیل سازگار است جایی که رشد طبقه متوسط باعث افزایش مصرف قهوه از سال 2004 تا 2012 بیش از 350 درصد شده است.
2) اوگاندا سومین تولید کننده قهوه بزرگ در آفریقا است.
حدود 6٪ از جمعیت اوگاندا برای تأمین معیشت مستقیماً به قهوه متکی هستند و در نتیجه زنجیره ارزش غیرمستقیم از جمله صادرکنندگان و پردازنده ها شمرده نمی شود.
من فکر می کنم به دلیل تکیه سنگین ما به قهوه که بزرگترین صادرات اوگاندا است باید فرهنگ قهوه نوشیدنی را توسعه داد همانطور که در مورد برزیل بزرگترین تولید کننده جهان و همچنین دومین مصرف کننده قهوه (بعد از ایالات متحده آمریکا) وجود دارد.
3) رشد استفاده از اینترنت
بخش بزرگی از فرهنگ کافه به اینترنت رایگان از طریق WiFi ارائه می دهد.
این امر با افزایش دسترسی به اینترنت به طور فزاینده ای امکان پذیر شده است و بنابراین استفاده از اوگاندا به سرعت از تنها 2.5 درصد در سال 2006 به 17 درصد در سال 2012 افزایش یافته است. و فکر می کنم این عامل اصلی در توسعه این صنعت باشد.
منفی
1. ادراک عمومی.
کافه ها در اوگاندا معمولاً با موزونگو (یک فرد سفید پوست) همراه هستند. این تجسم را می توان با ارائه برنامه های آزمایش برای گفتن به کشاورزان قهوه به راحتی مقابله کرد. همچنین با پویایی جمعیت اوگاندا تغییر می کند. 78٪ از جمعیت اوگاندا زیر سی سال سن دارند. این نسل با تماشای تلویزیون و فیلم (از جمله فیلم های هالیوود) بزرگ شد. آنها همچنین از والدین خود ثروتمندتر هستند و بسیاری از آنها به سراسر جهان سفر کرده اند.
بنابراین من فکر می کنم که تقاضای کافی از خود اوگاندی ها وجود دارد نه فقط خارجی ها.
2. کار فصلی.
این یک کار فصلی است ابتدا با توجه به فصل های خشک و بارانی در اوگاندا و دوم در زمان های مختلف روز. برای مقابله با این مسئله سرمایه گذار باید برنامه های وفاداری را در نظر بگیرد که تمایل زیادی به پاداش مشتریان در هنگام خرابی مانند ناهار یا در هوای گرم دارند.
3. رقابت
انتظار دارم علاوه بر کافه های مستقلی که تاکنون مستقر شده اند احتمالاً از حق رای دادن های جهانی مانند خطر نیز وجود دارد Starbucks کافه نرو قهوه کاستا موارد مشابه وارد بازار اوگاندا می شوند و منجر به از بین رفتن کافه های محلی یا مستقل می شوند.
انتخاب سرمایه گذار این است که یا در اوایل به عنوان یک شریک حق رای محلی برای این مارک ها فکر کنید یا برای حفظ وفاداری مشتری روی تمایز شدید تمرکز کنید.
این بخش چقدر سودآور است؟
از مدلی که من توسعه داده ام تخمین می زنم که بازده سرمایه گذاری (ROI) برای یک کافه در اوگاندا به شرح زیر است:
- سرمایه در حال ظهور. 81 میلیون (الف)
- درآمد سالانه مربوط به Shs است. 121.5 میلیون (ب)
- سود خالص مربوط به Shs است. 26 میلیون در سال (C)
- بازده سرمایه گذاری (ROI) 3.1 سال. (D = A / C)
اصول اولیه گرفتن حق قبل از سرمایه گذاری
1. مهارت های سازمانی. حاشیه ها در این بخش تا حدی قابل تشدید است بنابراین شما به مهارت های سازمانی عالی نیاز دارید. برای شروع باید آموزش رسمی قهوه را برای تیم خود در نظر بگیرید. علاوه بر این نوت بوک های شما باید به طور مرتب نگهداری شوند.
2. بازاریابی. مانند بسیاری از محصولات مصرفی در صنایع غذایی داشتن حق بازاری برای پاداش مشتریان مهم است. به طور کلی صنعت قهوه از قانون 80/20 پیروی می کند که 80٪ از مشاغل شما از 20٪ مشتریان شما تامین می شود. این بدان معناست که انتظار می رود بخش عمده مشتریان شما وفادار باشند و مشتری های تکراری داشته باشند. بنابراین باید در یک طرح وفاداری مشتری سرمایه گذاری کنید.
آخرین کلمه
فرهنگ قهوه در اوگاندا منفجر می شود. ما انتظار داریم بدون محاسبه توانایی فرانشیزهای جهانی برای ورود به بازار تعداد کافه ها افزایش یابد.
با چنین بازار رقابتی بالا رفتن از رقابت مهم است. برای ایجاد یک کافه موفق مهم است که مهارت های مدیریتی خوبی داشته باشید.
[ad_2]