آیا بازاریابی شبکه ای شغل جدید است؟

[ad_1]

آموزش | بازار

ابتدا اجازه دهید بگویم که من عاشق بازاریابی شبکه ای هستم و خودم درگیر شرکت های مختلفی هستم. بعلاوه صدمه ای نمی بیند که بازاریابی شبکه ای توسط قدرت های مالی دونالد ترامپ و رابرت کیوساکی در کتاب خود چرا ما می خواهیم شما ثروتمند باشید کاملاً تأیید شده است. این مقاله قصد دارد کمی روی حیله و تزویر کمی جدی باشد و امیدواریم که برای کسانی که می خواهند به طور جدی تجارت بازاریابی شبکه ای را دنبال کنند بسیار بصیرت داشته باشید.

توصیه شخصی من این است که هر کسی می تواند حداکثر سه مشارکت در بازاریابی شبکه داشته باشد. یکی فقط برای سرگرمی یا به این دلیل است که شما به آن علاقه دارید. اگر چنین است پس شما به راحتی از تخفیف لذت می برید و این کاملا خوب است. این می تواند دومین مورد برای درآمد باقیمانده باشد. هنگامی که کسی در محصول یا خدمات شما مشترک شد چه این 1 دلار باشد 10 دلار یا 100 دلار پول همچنان ادامه دارد. و این هم اشکالی ندارد. سومین جایی است که نه تنها باقیمانده درآمد کسب می کنید بلکه تیمی هم می سازید. این یک شرکت دندانهای خود را فرو رفتن در شرکتی است که هدف شما درآمد نامحدود است.

من روی این مرحله سوم تمرکز خواهم کرد زیرا معتقدم مرحله ای است که ما به عنوان کارآفرینان مسیحی باید به دلیل مین های زمینی بالقوه بیشتر فکر کنیم.

در تجارت برای خودتان هستید اما نه به تنهایی؟

ما در بازاریابی شبکه ای اغلب می شنویم که شما برای خودتان کار می کنید اما نه تنها. بیشتر فرآیند ها جایگزین شغل فعلی شما با پروژه بازاریابی شبکه ای شما می شود. علاوه بر این بیشتر راه استفاده از زمان تجارت دلار در موقعیت فعلی شما در ازای درآمد نامحدود ای که می توانید از فلان شرکت بدست آورید تحقق می یابد.

مطمئناً بازاریابی شبکه ای از روزی که افراد شما را دنبال کردند تا به جلسات بیایند و ثبت نام کنند برای چیزی که واقعاً نیازی به آن ندارید یا نمی خواستید اما احساس می کنید مجبور به پیوستن هستید به طور چشمگیری تکامل یافته است زیرا اسپانسر شما از اقوام و دوستانتان بود یا ناگهان دوست جدید بود.

با فناوری مدرن جلسات جذاب عنوان تماس کنفرانسی ارائه سریع وبینار و البته دی وی دی عالی برگزار می شود (ما بدون این چیزها چگونه زندگی می کردیم؟) امروزه حتی برای ثبت نام نیازی به ملاقات یا شناخت شخصی با شخص نیست. نگران نباشید برخی از منجر به صورت آنلاین خرید و شما آماده برای گسترش به قطب جنوب توسط جولی!

بازاریابی شبکه ای امروز یکپارچه و پیچیده است. حتی Magic Johnson و Warren Buffet در بازاریابی شبکه ای سهم بزرگی دارند.

او احتمالاً خودش را مربی خطاب می کند (سلام احتمالاً خود را مربی می نامید). بسته های اطلاعاتی پس از ثبت نام در مورد اهداف شما مبلغی که می خواهید به دست آورید مدت زمانی که می خواهید به تجارت خود اختصاص دهید و س questionsالات دیگر از نوع نقشه راه س askال می کنند. سپس تعداد بی شمار جلسات و تماس های کنفرانسی وجود دارد. حتی شرکای پاسخگویی چک های هفتگی و ماهانه نیز وجود دارد. بعدی چیست مرور عملکرد؟ ارزیابی های 360 درجه؟ مایرز-بریگز؟

زمان هنوز با دلار معامله می شود

در نتیجه همه اینها به ذهنم رسید که کار برای خودت اما نه تنها ناگهان به نظر می رسد که تا الان یک کار اصلی هستی درآمد ثابت مزایا تعطیلات نداری. علاوه بر این شما به احتمال زیاد به نوعی اشتراک خودکار یا اشتراک ماهانه مشترک می شوید. با این حال این یک واقعیت شناخته شده است که اکثر افراد در بازاریابی شبکه ای حتی درآمد کافی برای تأمین هزینه های ماهانه مربوط به شرکت خود را ندارند. این روزها اگر واقعا در مورد دم خود جدی نیستید بهتر است هر چقدر فرصت خیره کننده ای باشد برای یک شرکت بازاریابی شبکه ثبت نام نکنید.

از تجربه و مشاهدات خودم موفق ترین افراد در بازاریابی شبکه ای کسانی هستند که می خورند می نوشند می خوابند خواب می بینند و شبکه WEAR را به بازار عرضه می کنند دقیقاً مانند شخصی که از نردبان شرکت ضرب المثل بالا می رود. من با افرادی ملاقات می کنم که ممکن است درآمد زیادی در بازاریابی شبکه ای کسب کنند اما چه زمانی آنها واقعاً آرام هستند و از ثمره کار خود لذت می برند درصورت تماس تلفنی پس از تماس آموزش بعد از آموزش جلسه بعد از ملاقات از جمله یکشنبه ها احتمالاً یک روز تعطیل است.

بروشورها و استندهای ساده با نمایشگرهای LCD و دستگاه های پخش دی وی دی جایگزین شده اند بنابراین اکنون چرخ دنده ای برای دور زدن و پیچیدن وجود دارد. آیا این الماس های الکترونیکی و الماس برای بازاریابی شبکه ای واقعاً زندگی بهتری نسبت به آجر و ملات در خارج از محل کار دارند که به نظر می رسد با پیشرفت بازاریابی شبکه ای مصرف شده اند؟ هنوز هم برای من به نظر می رسد مثل وقت با دلار.

جلسه کاری یا احیای مجدد؟

به عنوان مسیحی به ما یادآوری می شود که تمرکز خود را بر روی خدا نگه داریم و حواسمان را از خدایان دیگر پرت نکنیم. به برخی از جلسات بازاریابی شبکه ای بروید و ممکن است از خود بپرسید که آیا در یک جلسه کاری هستید یا در کلیسا. به نظر من همانطور که راز همه اهداف و اهداف دین را از معادله خارج می کنم فقط به این دلیل که دین در معادله قرار می گیرد لزوماً آن را مقدس نمی کند. برخلاف بسیاری ما كلمه خدا را برای سود نمی فروشیم. برعكس ما در مسیح صادقانه در برابر خدا صحبت می كنیم دقیقاً مانند انسانهایی كه خدا فرستاده است. (دوم قرنتیان 2:17)

هنگامی که به بسیاری از فرصت های بازاریابی شبکه ای نگاه می کنید به ویژه مواردی که دندان های شما را فرو می برند به یاد داشته باشید که همان قوانینی را که برای هر سرمایه گذاری مهم دیگری اعمال می کنید اعمال کنید.

1. برای آن دعا کنید. نیازی به پریدن در هر چیزی نیست هر طبقه همکف باشد. این باید فرصت مناسبی برای شما باشد. البته شما نمی توانید یک فرصت کفپوش خوب را نیز پشت سر بگذارید بنابراین محرک و محرک همیشگی نباشید. مردم در بازاریابی شبکه ای درآمد زیادی کسب می کنند اما آنها باید یک شرکت مناسب و در مکان مناسب در چرخه عمر محصول باشند.

2. از بینش خود در مورد افراد درگیر استفاده کنید. به یاد داشته باشید که اقدامات بدون توجه به آنچه موعظه می شود بلندتر صحبت می کنند. رهبران و دیگران را در سازمان رصد کنید و اطمینان حاصل کنید که اقدامات آنها با آنچه آنها می گویند همسو است. اگر یک اسپانسر بی پاسخ یا بدون انگیزه داشته باشید انگیزه داشتن دشوار خواهد بود. بازاریابی شبکه ای تماماً ایجاد روابط است و باید در همه جا خوب باشد.

3. آیا این پروژه با مواهب معنوی شما همسو است؟ اگر با آنچه در آن مهارت دارید یا به آن علاقه دارید همسو نیست در وهله اول احتمالاً مناسب نیست. و به یاد داشته باشید فقط به این دلیل که اشتیاق شخص دیگری به معنای علاقه شما نیست. مهم نیست که سالی در XYZ چه موقعیتی را به دست می آورد اگر در مورد The Something About Gig هیجان زده نمی شدید احتمالاً عملکرد خوبی نخواهید داشت. دونالد ترامپ مارتا استوارت و باربارا کورکوران تنها برخی از افرادی هستند که در مورد اهمیت داشتن اشتیاق به کار خود توصیه می کنند.

4- آیا چسبیدن به زمان به شما فرصت کافی برای استراحت برای مطالعه کتاب مقدس دعا و مراقبه را می دهد یا پنج تا هفت روز در هفته در جلسات صرف می شود؟ آستانه شما چقدر است؟ آیا هنوز هم می توانید به کلیسا بروید و جلسات یکشنبه داشته باشید؟ به یاد داشته باشید خدا می خواهد ما اول او را حفظ کنیم. اما ابتدا به دنبال پادشاهی خدا و عدالت او باشید و همه این موارد به شما اضافه خواهد شد. (متی 6:33)

5- اگر صاحب مشاغل هستید آیا تعهد زمان بازاریابی شبکه ای به شما امکان می دهد تجارت خود را به طور کامل حفظ کنید توسعه دهید و به آن دامن بزنید؟ اگر مراقب نباشید بسیار آسان است که می توانید به سمت بازاریابی شبکه ای بروید و وقت کمتری را برای تجارت خود صرف کنید. اگر این اتفاق بیفتد شما حتی برای خودتان کار نمی کنید.

6. فقط 24 ساعت در روز وجود دارد و حداقل هشت ساعت از آنها باید در خواب بگذرانند. بدن برای جوان شدن واقعاً به زمان احتیاج دارد و هنگام خواب نیز به آن نیاز دارد. اطمینان حاصل کنید که استراحت مناسبی دارید تا بتوانید یک کارآفرین سالم باشید!

7. لذت ببرید! به یاد داشته باشید که خداوند گفت که او آمده است تا ما زندگی را به وفور بیشتری داشته باشیم (یوحنا 10:10) و احساس استرس خستگی و خستگی نکنیم.

در پایان با استفاده از دستورالعمل های فوق برای شما آرزوی موفقیت می کنم و شاید تجارت بازاریابی شبکه ای شما همان چیزی باشد که آرزو می کنید و موارد دیگر. در جاده ها تک تک کادیلاک ها بنزها یا موستانگ های جدید را می بینیم!

© 2007 پائولا کوئیک. این مقاله ممکن است برای دیگران ارسال کپی یا توزیع نشود مگر اینکه حاوی عنوان و نویسنده باشد همانطور که در بالا توضیح داده شده است همراه با وب سایت های مرجع: Faithpreneur و The Lemonade Coach.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا