آیا بازاریابی ویدیویی باید هزینه زیادی برای شما داشته باشد؟

[ad_1]

بگذارید یک چیز روشن شود. یکی از اصلی ترین دلایلی که رقبای شما برای بازاریابی ویدیویی عجله نمی کنند ترس آنها از هزینه است. لطفاً بدانید که ممکن است آنها به دلیل عدم توانایی آنها در درک قدرت بازاریابی ویدیویی ، یک ویدیوی بازاریابی را بعد از دیگری چرخانده باشند.

در حقیقت ، اکثر افراد در بازاریابی موافق هستند که بازاریابی ویدیویی ارزش زیادی را برای میز به ارمغان می آورد. این یک استدلال نیست. اینجا جایی نیست که افراد با هم فرق می کنند. درعوض ، مردم انواع مختلفی از سوء برداشت ها راجع به هزینه های بازاریابی ویدیویی دارند. آنها می توانند مزایایی را بدون هیچ مشکلی مشاهده کنند. آنچه هنوز مشخص نیست این است که آیا هزینه ها سود را توجیه می کنند یا خیر.

برای دستیابی به مشتریان خود از بازاریابی ویدیویی استفاده کنید. از مشتریان بخواهید سؤالاتی را در مورد آنچه ارائه می دهند یا سؤالاتی در مورد مباحث مربوط به صنعت به شما ایمیل دهند و به سؤالات مورد نظر خود در یک فیلم هفتگی پاسخ دهند. اگر نیاز به ایجاد برخی علاقه دارید ، اگر سؤالی برای شما ارسال کنند ، به مردم فرصتی دهید که یک محصول رایگان را بدست آورند.

اکثر تلاشهای بازاریابی ویدیویی برای اولین بار با شکست مواجه می شوند

واقعیتی که این تصویر کامل را می بندد این واقعیت است که وقتی شما برای اولین بار چیزی را امتحان می کنید و به نوعی برنامه ای ندارید ، شانس شکست بسیار زیاد است. این فقط یک چیز بازاریابی ویدیویی برای شما نیست. این امر در مورد همه مناطق صدق می کند.

بازاریابی ویدیویی راهی عالی برای ارائه ایده به مشتریان در مورد محصولات شما قبل از سفارش این موارد است. شما باید چندین فیلم ایجاد کنید که محصولات خود را نشان می دهد. مشاغل مختلف را مشاهده کنید ، محصولات را در شرایط شدید آزمایش کنید و عکس های نزدیک را انجام دهید.

شاید سعی کنید دوچرخه سوار شوید. شاید شما در حال تلاش برای ساختن یک خانه یا یک پسوند هستید. شاید شما سعی می کنید نقاشی بکشید یا سعی کنید مجسمه سازی کنید. من تقریبا تضمین می کنم که چند تلاش اول شما خوب نخواهد بود. شما احتمالاً این را می دانید چرا بازاریابی ویدیویی باید متفاوت باشد؟ هنگامی که افراد به هر دو پا می پرند ، زیرا علاقه مند به مزایای بازاریابی ویدیویی هستند ، ممکن است به اشتباهات مبتدی خود پایان دهند. چگونه این اتفاق می افتد آنها راهنمایی مناسبی نداشتند و این خبر خوب در اینجا است.

با یک برنامه صحیح ، آموزش یا مشاوره بازاریابی ویدیویی ، لازم نیست این اشتباهات را برای مبتدیان انجام دهید. وسایل شما لازم نیست سرگرمی و اساسی به نظر برسند. شما می توانید اولین بار چیزی حرفه ای ایجاد کنید. در حقیقت ، برای مشاغل کوچک غیر معمولی نیست که فیلم های باکیفیتی از پورتال خارج شوند و به شدت با مخاطب هدف ارتباط برقرار کنند.

راز آنها ، به هیچ وجه مخفی نیست. آنها فقط منابع مناسب را می خوانند و به این منابع اجازه می دهند تا آنها را در تولید یک کلیپ ویدیویی با کیفیت دیگر پس از دیگری هدایت کنند. اگر آنها بتوانند این کار را انجام دهند ، شما نیز می توانید این کار را انجام دهید.

برای کمک به بازدید بیشتر ، می توانید ویدیوی خود را در وب سایت خود جاسازی کنید. بیشتر افراد وقتی به بازاریابی ویدیویی فکر می کنند فقط به فکر ارسال ویدیو در YouTube هستند. درعوض ، آن را در وب سایت خود ارسال کنید ، پیوندی را در دیوار Facebook خود وارد کنید ، و ویدئوی جدید خود را در توییتر صدای جیر جیر کنید.

این واقعاً مسئله هزینه نیست بلکه اطلاعات بیشتر است. با داشتن اطلاعات صحیح ، فیلم های با کیفیت بالا که به ساخت برند شما راه زیادی را می طلبند ، نیازی به هزینه زیادی ندارند.

روش های زیادی برای حل مشکل بازاریابی ویدیویی وجود دارد

برای افرادی که در بازاریابی ویدیویی تازه کار هستند ، سعی کنید فیلم های خود را کوتاه کنید. حدود 30-45 ثانیه ، زمان خوبی برای شروع است. شما زمان زیادی برای درج پیام خود با دوره های کوتاه توجه ندارید. با تجربه تر شدن ، متوجه خواهید شد که می توانید پیام خود را به راحتی در این بازه زمانی برقرار کنید.

یکی از اصلی ترین دلایلی که بسیاری از افراد فکر می کنند که بازاریابی ویدیویی باید اینقدر هزینه داشته باشد ، تصور غلطی است که آنها مجبورند فیلم ها را در سطح هالیوود یا مادیسون خیابان تولید کنند. خطای مطلق. در واقع ، در برخی از رسانه ها ، مخاطب به فیلم های بسیار آماتور یا خیلی اساسی پاسخ مثبت می دهد.

فقط باید قد و قامت خود را بدانید. به طور خاص ، شما فقط باید بدانید که چگونه طاقچه خود را به خرده بازارهای کوچک تقسیم و تقسیم کنید. به بیان ساده تر ، هرچه مخاطبان خود را بهتر بشناسید ، فیلم شما با قدرت یکنواخت یا صاف بودن ارتباط بیشتری خواهد داشت. در عوض ، همه چیز به توانایی ویدیوی شما در برقراری ارتباط با اعضای مخاطب هدف در سطح بسیار انسانی ، شخصی و عاطفی مربوط می شود.

ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید

یکی از بهترین نکات در مورد بازاریابی ویدیویی ، واقعی کردن آن است. یک فیلمنامه بسازید ، آن را تمرین کنید و فیلم خود را فیلمبرداری کنید. همه چیز در مورد آن شما در نهایت اگر بیش از این کار را انجام دهید ، به کالای جعلی و تقلبی می پردازید. واقعی ، صادق و قابل اعتماد.

یک قطعه دیگر از خبرهای خوب. شما می توانید با فهم اینکه بسیاری از سطوح مختلف فیلم وجود دارد ، هزینه های تولید فیلم خود را به شدت کاهش دهید. البته در راس این سلسله مراتب فیلمهای باکیفیت قرار دارند. این فیلم بسیار شخصی است ، حرفه ای فیلمبرداری شده ، و این ها واقعاً فیلم های گوشتی و سیب زمینی هستند. اینها نوع فیلم هایی هستند که واقعاً از مارک شما دفاع می کنند ، اما سطح زیر این نوع فیلم ها از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.

برای تهیه یک فیلم بازاریابی تکمیلی می توانید از این برنامه استفاده کنید. می توانید از یک برنامه ویدئویی برای تکمیل یا پشتیبانی از محتوای متنی خود استفاده کنید. رابطه با این سطوح مختلف ویدیویی به طور واضح در کاهش هزینه های کلی می رود. اگر هنوز در مورد بازاریابی ویدیویی بی طرف هستید ، حقایق را در خاطر داشته باشید. لازم نیست گران باشد این نباید هزینه زیادی داشته باشد.

اگر قصد دارید یک کمپین بازاریابی ویدیویی را شروع کنید ، مدتی طراحی کنید تا کانال YouTube را برای تجارت خود طراحی کنید. با این کار پیدا کردن فیلم های شما آسان تر خواهد شد و اگر بیننده از اولین فیلم ویدیویی لذت می برد ، فیلم های بسیاری دیگر نیز در نوک انگشتان خود خواهد داشت. این روش سازمان یافته و تجملی برای ارائه فیلم های شما به جذب بیننده بیشتر و در نتیجه مشتریان بیشتر کمک می کند.

آیا آنها باید هزینه زیادی برای شما داشته باشند؟

بگذارید یک چیز روشن شود. یکی از اصلی ترین دلایلی که رقبای شما احتمالاً وارد بازاریابی ویدیویی نمی شود ترس آنها از هزینه است. لطفاً بدانید که ممکن است آنها به دلیل عدم توانایی در درک قدرت بازاریابی ویدیویی ، یک ویدیوی بازاریابی را بعد از دیگری ارسال کنند.

بازاریابی ویدیویی را بخشی از استراتژی خود قرار دهید ، اما کاملاً به آن اعتماد نکنید. به یاد داشته باشید که ارسال فیلم های جدید می تواند پرهزینه باشد. علاوه بر این ، ممکن است ایجاد و انتشار آنها بصورت آنلاین طولانی باشد. بنابراین ، اگرچه از ارزش بالایی برخوردار است ، باید در مورد تاکتیک های دیگر نیز درگیر شوید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا