[ad_1]
فیس بوک با بیش از دو میلیارد کاربر ماهانه محبوب ترین سایت رسانه های اجتماعی در جهان است. برای دستیابی به مشتریان و مشتریان بیشتر با پیام بازاریابی خود می توانید ترافیک Pay per Click (PPC) را با نرخ مقرون به صرفه در فیس بوک دریافت کنید. این تبلیغات PPC در مقایسه با Google AdWords بسیار گران نیستند. حتی مشاغل کوچک با بودجه محدود می توانند در فیس بوک تبلیغ کنند. یکی از مهمترین نکاتی که باید بدانید تفاوت تبلیغات فیس بوک با پست های فیس بوک است. وقتی شخصی صفحه شما را دوست دارد فالوور می شود. این بدان معناست که آنها باید از این فرصت استفاده کرده و داخل صفحه فیس بوک خود را جستجو کنند. آگهی فیس بوک آگهی ای است که در فید جدیدی نمایش داده می شود و بقیه محتوا به مخاطبان شما و کسانی که مخاطب شما خواهند بود اطلاع داده می شود. شناخته شده. شما یک آگهی با تصویر عنوان توضیحات و آدرس اینترنتی از ابتدا ایجاد می کنید. مقالاتی که توسط مقالات فیس بوک منتشر شده در فیس بوک یا مقالات حمایت شده منتشر می شوند در یک خبر مشابه ظاهر می شوند اما تفاوت های قابل توجهی وجود دارد. اگر یکی از پست های شما از محبوبیت بالایی برخوردار است می توانید هزینه آن را بپردازید تا به افراد بیشتری برسد و آن را به یک پست حمایت شده تبدیل کنید. این می تواند به شما در هدف گیری سریع افراد کمک کند. یک مقاله حمایت شده در فید خبری ظاهر می شود. یک تفاوت عمده این است که تبلیغات از طریق رسانه های فیس بوک از نظر ظاهر توضیحات و آدرس اینترنتی نسبت به پست های تلفن همراه فیس بوک به شما انعطاف بیشتری می بخشد. تفاوت عمده دیگر این است که هنگامی که یک مقاله حمایت شده ارسال می کنید نمی توانید آن را ویرایش کنید. زبانی که در این مقاله استفاده می کنید ممکن است یک پیام بازاریابی موثر نباشد. اگر در یافتن تصاویر جذاب در پست های خود مشکل دارید می توانید تصاویر را در مرکز تبلیغات فیس بوک اضافه کنید. همچنین می توانید فرمت های دیگر را انتخاب کرده و دکمه های تماس را نیز اضافه کنید. فراخوان شما برای عمل بستگی به هدف تبلیغ دارد مانند جذب مشترک یا تلاش برای فروش. قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا تبلیغات فیس بوک یا پیام فیس بوک بهترین راه برای انتشار پیام شما است ابتدا هدف خود را بدانید.
[ad_2]
0 خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد