ساختمان و مسکن

آیا برای اجاره ماشین در قبرس نیاز دارم؟

این سوالی است که بسیاری از تعطیلات هنگام برنامه ریزی تعطیلات در قبرس از خود می پرسند. پاسخ مانند بسیاری از سؤالات در زندگی ، پاسخ به سؤالات دیگر بستگی دارد!

هتل ، ویلا یا آپارتمان من کجا واقع شده است؟

می توانید اطلاعات بیشتری در مورد محل زندگی خود در طول تعطیلات پیدا کنید ، زیرا بسیاری از هتل ها و شرکت های کرایه اجاره ویلا در قبرس نکاتی را ارائه می دهند ، مانند “ماشین اصلی” یا “نزدیک به همه امکانات”. شما نمی خواهید به هتل یا ویلایی که انتخاب کرده اید برسید. نه در فاصله پیاده روی از خرید ، رستوران و غیره.

چه نوع تعطیلاتی را می خواهم؟

ممکن است شما برای تعطیلات آرامش بخش در ساحل به قبرس بیایید – بنابراین شاید ماشین لازم نباشد. ساحل را از هتل قبرس خود ببینید. همچنین به یاد داشته باشید که رفتن به ساحل با تمام کیف ها ، سطل ها و قایق های لاستیکی ممکن است کار آسانی نباشد ، خدمات اتوبوس در دسترس است اما نه همیشه در مکانی که می خواهید بروید.

در قبرس چه چیزی دیده می شود؟

اگر قصد بازدید از جاذبه های محلی یا مکان های تاریخی را دارید ، من قطعاً اجاره ماشین را توصیه می کنم. به یاد داشته باشید که قبرس اینقدر بزرگ نیست و ممکن است بخواهید از جاهای دیگری مانند Troodos ، Akamas یا شهرهای دیگر بازدید کنید. قبرس همچنین دارای مکانهای متنوعی تاریخی و اماکن جالب برای بازدید ، مقبره پادشاهان ، حمامهای آفرودیت ، رومی-کوریوم کولیز ، قلعه Colossi و میراث جهانی در بندر پافوس فقط برای ذکر چند مورد.

در قبرس چه کاری می توان انجام داد؟

گذشته از آشکار – خورشید ، دریا و شن و ماسه نیز کارهای مختلفی وجود دارد که می توانید در قبرس انجام دهید. ورزش های آبی البته فراوان است و مکان های زیادی برای غواصی در قبرس وجود دارد. یکی دیگر از وقتهای عالی برای غذا خوردن – زیرا هیچ کمبود رستوران برای بازدید وجود ندارد. این جزیره همچنین دارای سه پارک آبی – Aphrodite Waterpark ، Fasuri و Waterworld است.

اکنون باید ایده خوبی برای اجاره اتومبیل در قبرس داشته باشید. شما طیف گسترده ای از وسایل نقلیه را برای اجاره در قبرس در دسترس دارید و دوباره این امر به نیاز شما بستگی دارد.

جیپ ها همیشه در زمینه اشتغال محبوب هستند ، با داشتن آب و هوای عالی در قبرس ، این ممکن است انتخاب مناسبی باشد – جیپ 4×4 یا 4wd شما را قادر می سازد از مکانهای “خارج از مسیر” مانند کوههای آکاماس یا کوههای Troodos بازدید کنید. جیپ های بزرگ برای مهمانی های بزرگ که فضای و راحتی بیشتری را فراهم می کنند ایده آل هستند.

اتومبیل های خانوادگی یا اتومبیل های سالن برای زوج یا خانواده ایده آل هستند. تهویه هوا به ویژه در تابستان در قبرس یک ضرورت است. اگرچه جاده های اصلی در قبرس خوب است ، اما جاده ها از طریق روستاهای سنتی غالباً گرد و غبار است. برای به دست آوردن گزینه ارزان قیمت کرایه اتومبیل در قبرس ، باید از اتومبیل های کوچک یا جمع و جور دیدن کنید که برای زوج ها یا خانواده های دارای فرزند خردسال ایده آل است.

اگر به دنبال تجملات بیشتری هستید ، باید به خودروهای لوکس مانند BMW ، Mercedes یا Convertible نگاه کنید – مشخص است که قیمت آن بالاتر از اتومبیلهای معمولی سالن خواهد بود.

هنگامی که تصمیم گرفتید کدام ماشین را اجاره کنید – موارد زیر را با شرکت کرایه اتومبیل قبرس بررسی کنید. آیا آنها خدمات مجموعه فرودگاهی ارائه می دهند؟ آیا شماره تماس 24 ساعته دارند؟ آیا بیمه مازاد است؟ آیا هزینه اجاره شامل مالیات بر ارزش افزوده است ، آیا هزینه اجاره شامل مخزن کامل بنزین است؟

اکنون آماده اجاره ماشین در قبرس هستید و از تعطیلات خود لذت می برید!

کرایه اتومبیل Z و X قبرس این شرکت جزئی از شرکت های گروه Z و X است و بیش از 100 اتومبیل برای انتخاب دارد ، از اتومبیل های جمع و جور گرفته تا اتومبیل های لوکس ، و مطمئناً یک اتومبیل اجاره ای مناسب در Z&X پیدا خواهید کرد. آنها خدمات کرایه اتومبیل دوستانه و کارآمد در قبرس را به شما ارائه می دهند. آنها همچنین در هنگام رزرو ویلای تعطیلات از طریق شرکت خواهرشان ، ویلای تعطیلات قبرس ، پیشنهادات و تبلیغات ویژه ای در مورد نوع اتومبیل اجاره ای شما ارائه می دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا