ساختمان و مسکن

آیا بسته های ارزان قیمت از دنیای دیزنی وجود دارد؟

بیشتر والدین به دنبال کالاهایی مناسب ، به خصوص کالاهای لوکس مانند تعطیلات هستند. بیشتر کودکان به شما خواهند گفت که آنها دوست دارند بارها و بارها به دنیای دیزنی بروند که والدینشان بتوانند از عهده آن برآیند. راه حل این خواسته ها پیدا کردن بسته های ارزان قیمت دنیای دیزنی است. خوشبختانه ، روشهایی برای تأمین بودجه آگاهانه وجود دارد.

در میانه هفته می رسد و می رود

خطوط هوایی غالباً تورهای میانه هفته را نسبت به آخر هفته ترجیح می دهند زیرا این روزها کمتر متداول هستند. بیشتر افراد می خواهند تعطیلات خود را روز شنبه یا یکشنبه شروع کنند تا بتوانند وقت کمتری را در محل کار بگذرانند یا یک روز دیگر پس از بازگشت خود را سپری کنند. سعی کنید روزهای تعطیل خود را برای گذراندن سفر میان هفته به کار بگیرید تا در مقابل هنجارها برود و مقداری پول پس انداز کنید.

سفر و اقامت در طول سال تحصیلی

اگر بچه هایی دارید که هنوز در مدرسه شرکت نکرده اید یا فکر نمی کنید آنها را برای چند روز بیرون ببرید ، مطمئناً در مسافرت چندین دلار صرفه جویی می کنید در حالی که بیشتر بچه های دیگر در حال هدف قرار دادن کتاب هستند.

در اقامتگاه تفریحی دیزنی بمانید

معمولاً هزینه اقامت در نزدیکی جاذبه های بیشتر هزینه دارد ، اما دیزنی تصمیم گرفت تا به راحتی اضافه کند و به راحتی به سایت بیافزاید و به تعطیلات خود بیفزاید. اگر در دیزنی اقامتگاه اقامت داشته باشید ، بلیط های باغ ارزان تری دریافت خواهید کرد و می توانید به کلیه وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشید و یا در تمام پارک ها پارکینگ رایگان دریافت کنید.

در یک هتل تفریحی معتدل یا با ارزش انتخاب کنید

دیزنی چهار هتل هتل تفریحی دارد: ارزش ، متوسط ​​، لوکس و لوکس. برای خانواده هایی که تلاش می کنند دلار خود را افزایش دهند ، دارای ارزش و درجه متوسط ​​است. توجیهی برای پرش از اقامت در چند مکان این است که شما بیشتر وقت خود را در پارک های آبی یا جاذبه های تفریحی می گذرانید ، بنابراین اتاق تنها مکانی برای استراحت برای روز بعد از تفریح ​​است.

برای سفر خود یک برنامه ناهار خوری اضافه کنید

اگر در وب سایت دیزنی رزرو کرده اید ، می توانید یک برنامه غذایی اضافه کنید. برنامه غذایی به شما امکان می دهد تا در تمام مدت اقامت خود وعده های غذایی خود را آماده کنید. برای مهمانی خود بهترین ترکیب میان وعده ، سرویس اکسپرس و وعده های غذایی را انتخاب کنید. بودجه شما حتی قبل از رسیدن به توچال مشخص می شود. این باعث می شود در سفر خود زمان صرفه جویی کنید و به جای لذت بردن از میکی جادو در کنار میهمانان ، هزینه های خود را صرف غذا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا