آیا بلیط بزرگ ثروت معامله واقعی است یا تقلب؟

[ad_1]

بسیاری از مردم در سراسر جهان به دنبال شروع کار خود هستند. با این حال ، بسیاری احساس می کنند این فقط یک “رویای بد” است. خوشبختانه ، این به دور از حقیقت نیست! با وجود اینترنت در دسترس ، فرصت های بسیاری برای افرادی که مایل به شروع کار خود به صورت آنلاین هستند ، در دسترس است. یکی از این موارد Big Ticket to Wealth (BTTW) است. با این حال ، بیشتر افراد از کلاهبرداری هایی که هنگام صحبت از شرکت های اینترنتی رخ می دهد شنیده اند.

هنگام جستجوی شرکتی برای بدست آوردن ارزش ، مواردی وجود دارد که می تواند به شما در تعیین حق قانونی شرکت یا اینکه آیا این فقط کلاهبرداری دیگری است کمک کند. اولین چیزی که باید به دنبال آن باشید ، تاریخچه شرکت است. افرادی که شرکت را تأسیس کرده اند ، هدف ، محبوبیت و سطح موفقیت آنها را پیدا کنید. شما همچنین باید مدتی را صرف تصمیم گیری در مورد نحوه پرداخت و پرداخت شرکت بپردازید. این امر همچنین به شما ایده خوبی می دهد که آیا افراد دیگر به طور مناسب جبران شده اند یا خیر. حوزه بعدی که باید در آن تحقیق کنید ، محصولات واقعی و / یا خدماتی است که شرکت به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

تاریخچه برنامه بسیار گسترده و غنی است. این شرکت خاص از مردی با تجربه گسترده در بازاریابی اینترنتی و موفقیت سرچشمه گرفته است. پس از سالها مهیج در بازاریابی چند سطحی ، تبلیغات آنلاین و موفقیت ، جرالد ون ایرکس تصمیم گرفت تا دانش و تجربه خود را در افتتاح شرکت خود به صورت آنلاین سرمایه گذاری کند.

از زمان شروع برنامه ، شرکت وی به دلیل سود ، تأثیر و موفقیت کلی شناخته شده است. اگر از خود بپرسید ، آیا این معامله واقعی است یا کلاهبرداری؟ بگذارید از شما بپرسم ، آیا ترفندهای واقعاً به همان روشی که این شرکت انجام داده است ، کار می کنند؟

این شرکت روشی بی نظیر برای جبران کسانی که می خواهند موفقیت را تجربه کنند ارائه می دهد. اولین چیزی که باید بدانید و درک کنید این است که جبران خسارت به نوع عضویت شما برای انتخاب بستگی دارد.

سه نوع اصلی وجود دارد: ملی ، اجرایی و ریاست جمهوری. عضویت ملی یکی از انواع ساده است ، در حالی که ریاست جمهوری یکی از انواع عالی عضویت محسوب می شود. برنامه جبران خسارت شامل پاداش های مطابق با کمیسیون ضامن با شخص فروش بسته می باشد.

این دو نفر درآمد یکسانی دارند! هیچ راهنمایی در مورد اینکه چه زمانی می توانید از این مزایا بهره مند شوید وجود ندارد. بسته به سطح فعالیت شما در ارتقاء شرکت می توانید از روز اول شروع کنید.

Big Ticket to ثروت لیست گسترده ای از ابزارهای بازاریابی پیشرفته ، فیلم های فلش و منابع سفارشی را برای کمک به آموزش شرکت های وابسته به آنها در دنیای هیجان انگیز بازاریابی اینترنتی ایجاد کرده است. اکثر شرکت های اینترنتی که “کلاهبرداری” را در نظر می گیرند ، نتوانسته اند مواد مورد نیاز برای موفقیت را برای علاقه مندان تهیه کنند.

علاوه بر این ، بسیاری از این کلاهبرداری ها همچنین نتوانسته اند سطح تخصص و پشتیبانی مورد نیاز خود را ارائه دهند. جذب مشتریان با ارائه های بسیار پیشرفته؛ از یک کتابخانه بزرگ با منابع زیادی که می توانید برای اطمینان از تجربه موفقیت خود استفاده کنید ، لذت ببرید.

بر اساس تحقیقات من ، احساس می کنم که این برنامه معامله واقعی و یک فرصت ارزشمند و واقعی است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا