آیا به دنبال یک فرصت تجاری واقعی مسیحی در اینترنت هستید؟

[ad_1]

من اخیراً به صورت آنلاین برای یک تجارت مسیحی آنلاین جستجو کردم. نیازی به گفتن نیست ، جستجو فقط به دلیل تعداد زیاد وب سایت هایی که همه ادعا می کنند راه حل مناسبی برای نیازهای مشاغل خانگی ارائه می دهند ، ناامید کننده بود. متأسفانه ، تعداد کمی از شرکتهایی که مورد جستجو قرار گرفته اند توسط مسیحیان تأسیس شده اند. کمتر هنوز بر اساس معیارهای اخلاقی تجارت و مسیحیان استوار است. اکثر شرکت هایی که فرصت های شغلی در منازل را فراهم می کردند ، فقط صاحبان مشاغل خانگی مسیحی بودند که به دنبال مشتری های مسیحی بودند. با عرض پوزش ، این چیزی نیست که من به دنبالش بودم. شخص می تواند ادعا کند که مسیحی است ، همانطور که یک شخص می تواند ادعا کند که صاحب یک تجارت واقعی مسیحی است. من نمی خواستم بخشی از یک فرصت شغلی آنلاین باشم ، مگر اینکه واقعاً یک شرکت تجاری مسیحی باشد ، که توسط مسیحیان تأسیس شد ، مطابق با اصول کتاب مقدس مسیحی و یک تجارت آنلاین است که به من اجازه می دهد تا مدیر خودم باشم.

اگر در Google برای “مشاغل خانگی مسیحی” جستجو می کنید ، اکثر وب سایتهای اصلی اصلاً مسیحی نیستند. بیشتر شواهدی از تجارت مسیحی است. خوب است اگر من به دنبال یک کار معمولی هستم که برای یک شرکت سنتی کار می کند ، یا می خواهم یک تجارت معمولی را شروع کنم. اما من به دنبال کار واقعی از خانه بودم که بتوانم به صورت پاره وقت یا تمام وقت از خانه کار کنم. من ایده کار از راحتی در خانه خودم ، حدود برنامه خودم را دوست دارم ، بدون اینکه سرمایه گذاری عظیمی انجام دهم و تمام خطرات ناشی از مدیریت معمول کار آجر و ملات

بنابراین ، اگر شما مانند من هستید و می خواهید یک تجارت خانگی مسیحی را شروع کنید ، اجازه دهید مواردی را که یاد گرفته ام با شما در میان بگذارم. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید این نوع تجارت را شروع کنید ، اما تنها یک راه واقعاً مشاغل مستقر در خانه است.

همیشه می توانید یک محصول یا خدمات خاص پیدا کنید که برای مسیحیان جذاب باشد ، سپس تجارت خود را از طریق روش های سنتی بازاریابی مانند رسانه های چاپی یا تبلیغات به بازار عرضه کنید. البته موثرترین ابزار بازاریابی اینترنت است. اما مگر اینکه شما واقعاً بدانید که چگونه از قدرت اینترنت استفاده کنید ، در اصل ضرر دارید. حتی اگر یک وب سایت بسازید ، به سرعت در بین میلیون ها وب سایت مشابه در شبکه جهانی وب گم می شوید. بیشتر شبیه کاشت درخت در یک جنگل بارانی است. شما باید تمام راه های منحصر به فرد برای جذب ترافیک اینترنت به وب سایت خود را بدانید.

موثرترین فرصت های تجاری مسیحی در اینترنت مواردی هستند که نه تنها محصولات یا خدماتی را ارائه می دهند که برای همه جذاب است – از جمله مسیحیان – بلکه یک فرآیند کامل کلید در دست را نیز به شما ارائه می دهند ، سپس آنها همه چیز مورد نیاز در مورد بازاریابی اینترنتی را به شما یاد می دهند. همچنین باید مقرون به صرفه باشد. برای شروع این کار نباید هزینه ای برای شما داشته باشد. هزینه های اولیه ورود به یک تجارت خوب آنلاین می تواند از چند صد تا بیش از دو هزار دلار یا بیشتر باشد. معمولاً هرچه بیشتر بپردازید ، بیشتر می شوید. فقط اطمینان حاصل کنید که هیچ هزینه مخفی اضافی برای خدماتی که باید در مواقع بعدی خریداری کنید وجود ندارد. در صورت وجود هرگونه هزینه اضافی ، باید صرفاً داوطلبانه باشد و در انتخاب شرکت برای لغو اشتراک از این خدمات اضافی ، تأثیر منفی در توانایی کسب و کار شما در جذب مشتری ندارد. علاوه بر این ، یک تجارت آنلاین قابل اعتماد باید به شما امکان دهد تا در یک بازه زمانی معقول ، درآمد نسبتاً پایداری ایجاد کنید. هیچ فرصت شغلی آنلاین ، مسیحی و غیره وجود ندارد که بتواند سود فوری را وعده دهد. اگر این کار را کنند ، معمولاً صید وجود دارد. اما شما باید بتوانید ظرف 4 تا 6 ماه پس از شروع کار سود واقعی را شروع کنید – با فرض اینکه زمان خود را کنار می گذارید ، و تمام آموزش های لازم را برای موفقیت کسب می کنید.

اما اگر کامپیوتر را نمی شناسید چه می کنید؟ چه می شود اگر به سختی بدانید که چگونه به رایانه خود وارد شوید و اینترنت را مرور کنید؟ آیا هنوز هم می توانید یک کار موفق از خانه مسیحی به صورت آنلاین بدست آورید؟ این امر به این بستگی دارد که آیا فرصت شغلی که انتخاب می کنید یک برنامه آموزشی واقعا جامع است یا خیر. البته برخی از شرکت ها بصورت آنلاین خدمات را ارائه می دهند در حالی که تمام بازاریابی و صحبت با مشتریان بالقوه را انجام می دهند. اما این خدمات هزینه دارند ، و سود شما را خیلی سریع می خورید.

اگر واقعاً می خواهید در کار ، به ویژه از طریق اینترنت موفق باشید ، باید صبور باشید و برای یادگیری چگونگی انجام این کار خودتان وقت بگذارید. این بدان معنا نیست که همیشه باید خودتان این کار را انجام دهید. شما فقط باید بدانید که چگونه تجارت خود را به طور موثر بازاریابی کنید و با مشتریان بالقوه صحبت کنید. هنگامی که این مهارت ها را یاد گرفتید ، می توانید تصمیم بگیرید که چقدر از وقت خود را که می خواهید خودتان صرف انجام این وظایف کنید ، انجام دهید و چقدر زمان ممکن است بخواهید از دیگران برای دیگران تأمین کنید. اما نکته اصلی این است که شما برای حمایت از شما به تیمی از متخصصان واقعی احتیاج دارید ، بهترین و جدیدترین استراتژی های بازاریابی آنلاین را به عنوان بخشی از یک برنامه آموزشی جامع به ارمغان می آورید. شما نه تنها نیاز به یادگیری روشها و استراتژیهای بازاریابی دارید که برای پول خود نیاز به سرمایه گذاری دارید بلکه روشها و استراتژیهای بازاریابی کاملاً رایگان و مؤثر نیز خواهید بود. همچنین ، این آموزش باید 24/7 در دسترس شما باشد. علاوه بر سمینارهای آموزشی آنلاین برنامه ریزی شده ، باید به کتابخانه ای کامل از دوره های آموزش آنلاین دسترسی داشته باشید که در همه زمینه های استخدام و بازاریابی آنلاین تخصص ارائه می دهند. و شاید از همه مهمتر ، اطمینان حاصل کنید که از پشتیبانی مشتری 24/7 نیز برخوردار هستید. شما باید از زمان ارسال درخواست بتوانید مشکلات را در 24 تا 48 ساعت حل کنید. همچنین باید به یک پایگاه دانش جامع یا کتابخانه سؤال و پاسخ دسترسی داشته باشید که در آن بتوانید خودتان راه حل هایی برای مشکلات پیدا کنید.

خط آخر همین است. پیدا کردن فرصت مناسب تجارت مسیحی به صورت آنلاین نیاز به دقت کافی دارد. شما باید به کل فرایند عینی نزدیک شوید. این بدان معناست که به همه کرک ها ، همه درخشش ها و جذابیت های ادعاها نگاه کنید و اصول کار را با دقت بررسی کنید. آیا محصولات و خدمات با جذابیت گسترده ای را برای افرادی که به دنبال تجارت آنلاین هستند جستجو می کند؟ آیا این یک محیط آماده را برای شما فراهم می کند که بلافاصله کار کنید؟ آیا اجازه دارید بدون هزینه زیادی وارد تجارت شوید؟ آیا این برنامه یک برنامه آموزشی جامع را برای شما فراهم می کند تا بتوانید واقعاً با تمام مزایای بازاریابی آنلاین آشنا شوید؟ آیا پشتیبانی 24/7 مشتری و یک پایگاه دانش جامع یا کتابخانه پرسش و پاسخ ارائه می دهد؟ و شاید مهمترین از همه ، آیا واقعاً این یک تجارت مسیحی است؟ آیا این توسط مسیحیان تأسیس شده است و آیا طبق اصول مکتوب مسیحیان حقیقت ، حقیقت ، منصفانه و یک قاعده طلایی در برخورد با دیگران همانطور که با دیگران انجام می دهید کار می کند؟

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا