[ad_1]
من همیشه می توانم بدانم که یک بازاریاب برتر اینترنت چیز بزرگی را راه اندازی می کند. آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانم بگویم؟ شروع به دریافت 30 میلیون ایمیل می کنم که همه آنها با همان آدرس هستند. بسیار خوب شاید 30 میلیون نباشد اما وقتی شخصی کالایی را راه اندازی می کند ایمیل های زیادی دریافت می کنم. وقتی فهمیدم این محصول راه اندازی شده است من معمولاً ایمیل های بعدی را نادیده می گیرم. اما هر از گاهی اشتباه می کنم و یکی را باز می کنم. میخواهی بدانی چرا؟ این به این دلیل است که شرکت فرعی برای تولید آدرس دیگری وقت صرف کرده است. این مقاله دلایل بیشتری به شما می دهد که چرا هنگام فروش محصولات شخص دیگری باید از عنوان اصلی خود استفاده کنید. همچنین می توانید یاد بگیرید که چگونه عناوین خود را بسازید.
شما باید عناوین خود را ایجاد کنید تا از جمعیت متمایز شوید.
این واقعیت شناخته شده ای است که مردم غرق در پیام های بازاریابی هستند. افراد ممکن است در چندین خبرنامه مختلف مشترکاً مرتبط با علایق یا شغل خود مشترک شوند. بنابراین تا زمانی که پیام شما را می بینند ممکن است قبلاً چندین پیام مانند آن را دیده باشند. اگر عنوان خود را ایجاد کنید پیام ایمیل شما خوانایی بهتری خواهد داشت.
ایجاد عنوان شخصی لازم نیست سخت باشد.
محصولی که تبلیغ می کنید چیست؟ بهترین ویژگی محصول شما چیست؟ این محصول چه مشکلی را حل می کند؟ اینها مواردی هستند که عناوین را تشکیل می دهند. شما فقط چند دقیقه وقت دارید تا اولین برداشت را ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که عنوان شما فوریت را برانگیخته است. شما می خواهید این تیتر به خواننده بگوید که آنها در شرف خواندن برخی از اطلاعات ارزشمند هستند.
بازاریابی وابسته راهی عالی برای کسب درآمد اضافی است. این ممکن است کمی مشکل باشد به خصوص اگر در یک سطح کاملاً رقابتی باشید. شما باید خلاق باشید تا بتوانید افراد را بر روی پیوندهای شما کلیک کنید. یکی از راه های این کار استفاده از آدرس های منحصر به فرد است که شخص دیگری از آنها استفاده نمی کند.
[ad_2]