آیا تبلیغات طبقه بندی شده مرده اند؟

[ad_1]

بیش از یک قرن ، روزنامه ها بر تبلیغات طبقه بندی شده حاکم هستند. در دنیایی که به روزهای گذشته وصل نشده و فراموش شده است ، بسیار سودآور بود که بخش عمده ای از انتشار درآمد مشاغل را نشان می داد. بسیاری از نشریات طبقه بندی شده مستقل ، رایگان یا پرداخت شده ، وجود داشته است که خوانندگان و درآمد تبلیغ را به خود جلب می کند.

همه اینها در سال 1995 و در آستانه انقلاب دیجیتال تغییر کرد. در آن سال Craigslist راه اندازی شد. تخمین زده می شود که این غول دارای رتبه اینترنت اکنون ده ها میلیون هزینه دارد ، در عین حال صدها میلیون درآمد نیز به همراه دارد.

اگرچه انتشارات آنلاین دلار را از جیب انتشارات آفلاین طبقه بندی شده بیرون کشید ، اما خبر متوسطی برای کاربر دارای رتبه متوسط ​​بود. از آنجا که هزینه نشر آنلاین بسیار کم است ، سایت های تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین می توانند به کاربران اجازه دهند بدون هزینه اقدام به ارسال و پاسخ به تبلیغات کنند.

مشکل واقعی تبلیغات رایگان طبقه بندی شده امروز ، هم برای صاحبان و هم برای کاربران سایتهای تبلیغاتی طبقه بندی شده ، هزینه در حال اجرا نیست ، بلکه مسئله “یافتن” در میان بی شمار تبلیغات رایگان در جنگل است که امروزه اینترنت است. این یک مشکل بزرگ است!

به نظر می رسد حل این مشکل رو به رشد “یافتن اینترنت” حتی بیشتر جانبازان بازاریابی آنلاین و خبرگان تبلیغات آفلاین را نیز از بین می برد. این امر باعث شد تا برخی از مرگ مدل کسب و کار تبلیغات طبقه بندی شده خبر دهند. شاید نوشتن خیلی سریع بود.

تبلیغات آنلاین مطمئناً در مقایسه با تبلیغات آفلاین مزایای جدی دارند. خط شارژ نمی شود ، ممکن است طولانی تر باشد. پس از ارسال ، معمولاً تقریباً فوراً پخش می شود. بر خلاف همتایان چاپ شده ، آنها قابل جستجو هستند.

از تبلیغات طبقه بندی شده در آینده چه انتظاری می توان داشت؟ خوب ، آنها هنوز به شبکه های اجتماعی پاسخی نداده اند ، که اینترنت را قبل از چشم ما تغییر می دهد. تبلیغات “طبقه اجتماعی” ممکن است خون جدیدی را به صنعت قدیمی تزریق کند. ویژگی مهم تبلیغات آنلاین نسبت به سنتی ، اما هنوز به طور کامل مورد استفاده قرار نمی گیرد ، نظارت بر عملکرد در زمان واقعی است.

اخیراً ، تعداد فزاینده ای از تبلیغات طبقه بندی شده جدید ظاهر شده است که برخی از آنها لیست های محلی بیش از حد ارائه می دهند ، در حالی که برخی دیگر در سطح جهان. تبلیغات طبقه بندی شده تخصصی همه چیز را در زیر آفتاب ارائه می دهد ، تخصص در هر کاری را از فرصت های شغلی یا شخصی گرفته تا قایق یا حیوانات خانگی.

با وجود درد در حال افزایش ، دنیای طبقه بندی آنلاین به نظر می رسد که در حال رونق گرفتن است! تبلیغات طبقه بندی شده دارای سابقه طولانی است که قطعاً تاریخ آن نیست.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا