آیا تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) یک سبک مرگ است؟

[ad_1]

Google | سرمایه گذاری

تبلیغات Pay-Per-Click (PPC) که فقط برای چند سال وجود داشته است ، جهان را در اینترنت فرا گرفته و به یک قسمت اساسی از بازاریابی آنلاین برای شرکت های سراسر جهان تبدیل شده است. اساساً مفهوم “بازاریابی جستجوی پرداخت شده” فرایندی است که در آن شرکت ها می توانند با پرداخت هزینه تبلیغات در موتورهای جستجوی اینترنتی ، ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنند. این فناوری به تبلیغات CPC (هزینه برای هر کلیک) یا تبلیغات PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) نیز معروف است ، زیرا بیشتر تبلیغات موتورهای جستجو در CPC / PPC به فروش می رسد (منبع: socialmediatoday.com).

با این حال ، حتی اگر PPC اقتدار خود را در بازاریابی اینترنتی مهر و موم کرده باشد ، اکنون شواهد روشنی وجود دارد که نشان می دهد به عنوان یک ابزار بازاریابی واحد ، هدف آن بی اثر شده است. به عنوان مثال ، تحقیقات اخیر YouGov نشان داده است که تنها حدود 18٪ از SME هایی که از Google AdWords استفاده می کنند در واقع بازدهی را که برای سرمایه گذاری در تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک سرمایه می کنند ، مشاهده خواهند کرد.

وقت آن است که تبلیغات PPC را کنار بگذارید؟

با وجود شواهدی که نشان می دهد PPC یک روش بازاریابی شکست خورده است که به طور خودکار مورد استفاده قرار می گیرد ، شرکت ها هنوز هم از آن استفاده می کنند حتی اگر با این کار هیچ تجارت جدیدی را انجام ندهند. در مقابل همه چیز ، PPC راهی بسیار جذاب و ساده برای تولید آگهی های جدید به نظر می رسد. بیایید قبول کنیم ، اجرای آن نسبتاً آسان است و شما حتی می توانید از خدمات نمایندگی های پرداخت به ازای کلیک (PPC) که کار سختی را برای شما انجام می دهند ، بهره مند شوید.

PPC غالباً در همان طبقه بندی “نمودارهای سریع ثروتمند شدن” قرار می گیرد ، که از ویژگیهای بارز اینترنت در طی رشد تصاعدی آن طی ده سال گذشته است. به هیچ وجه استدلال نمی شود که سرویس پرداخت به ازای هر کلیک کاملاً بی اثر شده و فاقد ارزش است ، با این حال ، بهترین روش برای اثبات این مورد سو is استفاده از این سرویس در تعدادی از شرکت ها است.

مشکل اصلی استفاده از PPC در حال حاضر این است که فقط یک راه حل کوتاه مدت ارائه می دهد. در یک دوره کوتاه مدت ، یک کمپین PPC بسیار هدفمند می تواند نتایج بسیار مثری ارائه دهد. با این حال ، به عنوان یک استراتژی طولانی مدت ، بسیاری از کاربران وب برای جستجوی تبلیغات آنلاین ، می توانند بسیار گران تمام شوند. همه این عوامل به این نتیجه می رسند که PPC اکنون در مقایسه با سئو یا بازاریابی محتوا بازده کمتری دارد. به طور خلاصه ، ثابت شده است که PPC به عنوان یک شرکت واحد در مقایسه با سایر راه حل های تبلیغاتی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

معایب اساسی تبلیغات PPC

برخی از تحلیلگران PPC (منبع: YouGov) معتقدند که دو عامل اصلی وجود دارد که دلیل عدم موفقیت PPC در تجارت را توضیح می دهد و آنها عبارتند از:

این یک راه حل کوتاه مدت استهدف PPC صرفاً جلب توجه مصرف کنندگان بالقوه است. فراتر از آن هیچ استراتژی برای ایجاد یک رابطه پایدار وجود ندارد. همه چیز در مورد جذابیت و عدم ترکیب هر نوع پرورش است ، بنابراین وقتی به عنوان یک استراتژی بازاریابی واحد اجرا شود ، فقط بازدهی در مقیاس کوچک را فراهم می کند.

این باعث ایجاد آگاهی از برند نمی شودخدمات پرداخت به ازای هر كلیك كاملاً حول تبلیغات است و تبلیغی را ایجاد می كند كه مشتریانی را كه فقط “از طریق پنجره ها” خرید می كنند ، به خود جلب می كند. بدون م componentلفه مارک تجاری پشتیبانی تبلیغات ، یک کمپین پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) فقط به خریداران ویترین که انگیزه اصلی آنها هزینه است و نه کیفیت انگیزه ایجاد می کند.

احیای تکنیک مردن

برای اینکه شرکتها برای PPC ارزش قائل شوند ، باید فراتر از کمپین PPC فکر کنند. به جای جستجوی راه حل های سریع برای حل مشکلات بازاریابی ، شرکت ها باید مشکلات طولانی مدت را حل کنند. PPC مکان خوبی برای شروع است ، اما باید یک استراتژی کلی در این زمینه تدوین شود تا در هنگام ورود به دنیای رقابتی بازاریابی اینترنتی ، تأثیر جدی بگذارد.

مشاغل باید برای تولید لیدهای با کیفیت بالا به درازمدت فکر کنند ، با این حال ، این نیاز به تلاش دارد و این تلاش است که در نهایت منجر به موفقیت یا شکست کسب و کار شما خواهد شد. تلاش نشان می دهد که شما شرکت خود را بسیار جدی می گیرید و برای مصرف کنندگان معنای بدی دارد که آنها می توانند به برند شما اعتماد کنند و به آن اعتماد کنند. آنچه مهم است ایجاد این رابطه خارج از کمپین پرداخت به ازای هر کلیک است.

استراتژی روشنی را تدوین کنید. به عنوان بخشی از استراتژی خود ، طرحی را برای افزایش نرخ کلیک و هزینه تبدیل خود برای دریافت پاداش از Google اجرا کنید. یک استراتژی مشخص ایجاد کنید و نتایج PPC را می خواهید که می خواهید.

در حالی که قدرت خرید هنوز مرده نیست ، توسط تعداد زیادی از شرکتها به اشتباه استفاده می شود و این شرکتها هستند که به سرعت نیاز به انطباق دارند تا به درستی نحوه استفاده از فن آوری های پرداخت به ازای هر کلیک را درک کنند تا نتایج مثبت بیشتری را مشاهده کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا